Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Tijdens de klassieke autosalon van Reims zag ik de 4e (!!) ooit gebouwde Espace, op kenteken gezet op 10 januari 1984, terwijl de verkoop van de oer-Espace pas begon in juli 1984.
Verder nog twee identieke Espace Alizé Turbo D's uit 1994, al heeft de ene het stuur aan de rechterkant.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ben al een tijdje bezig om te proberen foto's vanaf usb op easy link te bekijken. Het lukt me niet.
Ik doe dat als volgt;
Formateer een 32 gb usbstick fat32 en of ntfs. Beide gedaan en beide geprobeerd.
Ook met een 64 gb stick gedaan
Op beide sticks...
Hallo,
Ik zou graag op mijn nieuwe Espace ‘welcome lights’ plaatsen. Dit houd in dat wanneer je 1 van de deuren opent een witte led-strip onder de auto aan gaat. Eventueel in combinatie met een oranje strip als extra richtingaanwijzer.
Ik heb nu sinds een paar maanden een Espace V TCe 200, 200 PK benzine. Hele fijne auto tot nu toe echter begint zijn automaat bij het wegrijden vervelend te doen. De ene keer schokt hij en de andere keer pakt hij erg laat. Erg...
Ik denk dat mijn voorveren hun beste tijd hebben gehad. Heb al verschillende keren gehad dat tijdens het rijden de auto aan de voorkant zo diep inveerde dat ik en ‘bonk’ voelde, alsof de voorveren helemaal ingedrukt waren. En dat terwijl ik als...