Ik zit met een dilemma.
We rijden naar volle tevredenheid in een espace IV uit 2004. Omdat deze zo goed bevalt willen we in ieder geval weer een MPV, en daarbij gaat de voorkeur uit naar een espace. Omdat de tweede generatie beter zou zijn zijn we daar naar op zoek. Maar dan moet er meer geld bijgelegd worden.
Als alternatief kwamen we Bin toeval een espace 3 tegen. Die lijkt ons ook erg netjes, en met minder km dan de huidige.
Maar is dit een wijs besluit? (De reden van verkoop is de km stand, en de kosten die daarmee gepaard gaan.
Espace III of IV
-
Ronaldp
Topic author - lid

- Actief als: particulier
Espace III of IV
Espace 3.5 V6 '04 Initiale automaat
EX: Espace 2.0T '04 Privilege automaat
bij vlagen ben ik geniaal.... Op het moment is het echter windstil.....
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Hochi-Rocku
- lid

Re: Espace III of IV
Wij hebben zelf 5 Espaceen type III gehad en nooit ellende ermee gehad,op 1 na dan ( dat was een 2.2 dCi de beruchte motor
)
De andere 4 hebben we nooit gezeur ermee gehad onze laatste Grand Espace III 2. dT had toen bijna 550.000 km gelopen!!
Verder kost de onderdelen van een Espace III bijna geen drol dus dat scheelt ook weer een hoop kosten en zeker in deze tijden.
Van de Espace IV hebben wij ook 2 modellen gehad en van de ene ellende naar de andere ellende had hier toen ook een topic erover geopend.
Mijn vrouw vervloekte toen de Espace IV na al die ellende dat ze nu in een Chrysler Grand Voyager rijdt en die vervloek ik weer
Wou weer terug naar een Grand Espace III maar mijn vrouw wou nu weer iets nieuws dus toen kwam de Chrysler.
Wat voor motor van de Espace III heb je op het oog?
De andere 4 hebben we nooit gezeur ermee gehad onze laatste Grand Espace III 2. dT had toen bijna 550.000 km gelopen!!
Verder kost de onderdelen van een Espace III bijna geen drol dus dat scheelt ook weer een hoop kosten en zeker in deze tijden.
Van de Espace IV hebben wij ook 2 modellen gehad en van de ene ellende naar de andere ellende had hier toen ook een topic erover geopend.
Mijn vrouw vervloekte toen de Espace IV na al die ellende dat ze nu in een Chrysler Grand Voyager rijdt en die vervloek ik weer
Wou weer terug naar een Grand Espace III maar mijn vrouw wou nu weer iets nieuws dus toen kwam de Chrysler.
Wat voor motor van de Espace III heb je op het oog?
| Hide post links |
-
Ronaldp
Topic author - lid

Re: Espace III of IV
Een benzine. 3.0 24V automaat.
Ik zit een beetje met het rijden met de caravan. Nu kan ik handmatig schakelen (zou ook beter zijn voor de bak) als de …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Ik zit een beetje met het rijden met de caravan. Nu kan ik handmatig schakelen (zou ook beter zijn voor de bak) als de …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Espace 3.5 V6 '04 Initiale automaat
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 27 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1209 -
Laatste bericht door Pepone
25 okt 2025 12:27
-
-
Xenon koplampen Espace III
door wortel55 » 21 aug 2025 13:47 » in Onderdelen en accessoires aangeboden -
Reacties: 0
Weergaves: 514 -
Laatste bericht door wortel55
21 aug 2025 13:47
-
-

-
Electronica probleem na reparatie [scenic III, 1.5dci]
door Calysk » 28 apr 2025 15:56 » in Elektronica Scenic III -
Reacties: 2
Weergaves: 986 -
Laatste bericht door mechanic
09 mei 2025 21:21
-
-
Oliekoeler Scenic III 1.6 dCI
door armin Scenic » 16 jun 2025 10:18 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 0
Weergaves: 587 -
Laatste bericht door armin Scenic
16 jun 2025 10:18
-
-
-
Renault Trafic III airbaglampje en losse stekker
door renaultgiga » 04 jul 2025 21:59 » in Elektrische en elektronische systemen -
Reacties: 1
Weergaves: 494 -
Laatste bericht door renaultgiga
05 jul 2025 07:39
-
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1014 -
Laatste bericht door Wichers
14 jul 2025 15:22
-
-
Brandstofmeter Master III 2.3 DCI
door Hochi-Rocku » 13 jul 2025 21:44 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 2
Weergaves: 688 -
Laatste bericht door Hochi-Rocku
14 jul 2025 11:02
-