En ja, de APK zit er weer aan te komen, en vanmiddag even een voorkeuring gedaan .
Buiten de gloeispiralen die steeds meer beginnen te protesteren met een ontzettend ochtendhumeur.
Zijn de bochten met de Kangoo uitgegroeid tot het adrenaline momentje van de dag.
Rechter Fussee kogel schijnt heel erg versleten te zijn.
En links zit er ook aan te komen.
Nieuwe voorbanden die na 40.000 snelweg km's echt op zijn.
Schuifdeur repareren, want die is niet meer van buiten te openen.(had ik mechaniek veranderd omdat er mensen zijn die wel eens bij de honden willen kijken, en zomaar een deur optrekken)
En wil ook gelijk de filters en olie laten vervangen..
800 Eurie's voor alles bij elkaar..
Staat nu 270.000 op de teller, en de Kangoo rijdt nog steeds heerlijk en betrouwbaar elke dag de 250 woonwerk km's weg.
Het deurmechanisme van de schuifdeur repareer ik zelf aangezien ik weet hoe ik het onbruikbaar heb gemaakt.

Ik zit enkel te twijfelen over de fusee kogels, is dat bij dit model goed zelf te doen.
En bespaar ik er echt veel tijd mee voor de garage , dus garage tarief.?
Speciaal gereedschap wat nodig is, ben ik 6 uur bezig, terwijl de garage het binnen 1,5 voor elkaar heeft.??
Ik hoop dat jullie advies hebben..
Alvast bedankt.