Hallo allemaal,
Ik hou ervan om mijn auto te poetsen en mooi te houden, alleen ik heb nu spullen voor een normale lak die de deur uit moeten omdat ik nu metalic heb. Ben wel wezen rond informeren en er wordt mij bij heel veel plekken Meguiar's aangeraden, die is toch aan de prijs (al vind ik dat zelf). Heeft er iemand tips en trucs voor het beste resultaat met zo min mogelijk centen? Zal vast niet de enige zijn en wie weet help ik wel meer met deze topic, dus alles is welkom.
How to, het beste onderhoud met weinig bestedings ruimte
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Bobo
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2

- Actief als: particulier
-
grandscenicman
- Lid

Re: How to, het beste onderhoud met weinig bestedings ruimte
Niet met de wagen rijden en deze in een glazen kooi zetten geeft altijd een goed resultaat.....
Surf ff naar het carclean-forum , daar kan je alles lezen over hoe en wat om je auto netjes te houden........je maakt het zo duur als je zelf wil.
Surf ff naar het carclean-forum , daar kan je alles lezen over hoe en wat om je auto netjes te houden........je maakt het zo duur als je zelf wil.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Mathijs
- Donateur

- Contacteer:
Re: How to, het beste onderhoud met weinig bestedings ruimte
Zeker; er zijn alternatieve merken die zeker zo goed zijn, en o.a. op carclean.nl te vinde…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.Bobo schreef:het beste resultaat met zo min mogelijk centen?
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... (maar het is wel een berg werk op een bepaald moment)
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... (maar het is wel een berg werk op een bepaald moment)
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 5 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 361 -
Laatste bericht door Mathijs
05 dec 2025 10:50
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 122 -
Laatste bericht door M10
10 apr 2026 17:45
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 722 -
Laatste bericht door Krieckebiers
10 apr 2026 20:14
-
-
Harde ratel koude motor (hulp gezocht met spoed)
door renaultce1.2 » 22 mei 2025 18:57 » in Motorisch & Brandstof Scenic III -
Reacties: 3
Weergaves: 1137 -
Laatste bericht door larsdijkstra 16v
24 mei 2025 08:03
-
-
-
Reacties: 15
Weergaves: 3827 -
Laatste bericht door Frobeltech
16 sep 2025 11:58