Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
De eerste 300 km staan inmiddels op de teller. Ca. 150 km op de snelweg, rest binnen de bebouwde kom. Huidig verbruik is 1 op 12,5.....
Ik kan me voorstellen dat eea nog moet worden ingereden en dat daardoor het verbruik wat aan de hoge kant is. De vrieskou in de ochtend zal ook een duit in het zakje doen.
Kortom, wat is bij jullie met dit weer het verbruik ongeveer? Ook tips over het inrijden van een 90Tce zijn welkom.
Alles ligt inderdaad aan wat je met je Captur doet.
Wij rijden voornamelijk op Walcheren en met de Phase 1 reden we ook vaak korte stukjes om de kinderen naar school te brengen dat is nu niet meer maar dat lijkt voor het verbruik niet zoveel uit te maken. Wij rijden eigenlijk altijd in de eco stand.
Wij zitten op 1 op 14.5 gemiddeld. Dat is berekend aan de pomp.
We hebben met de Phase 1 55000km gereden en nu met de Phase 2 staat de teller na 2 jaar op 26500km.
ps je tankt natuurlijk tegenwoordig E10 neem ik aan dat verhoogt het verbruik ook iets.
gr
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Ik wissel nog wel eens af met vpower, mits de prijs niet té extreem is.
En qua inrijden, moet je met hedendaagse techniek nog echt ergens rekening ho…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dit onderwerp heeft nog 14 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Leden
Mijn captur e tech hybrid 145 intens verbruikt meer benzine dan het ritoverzicht in de display aangeeft.
Een terugreis vanuit Zwitserland,750 km met een volle tank 47 Liter en nog te rijden 1020 km op het instrumentenpaneel een gemiddeld...