Ipod aansluiten op de aux ingang
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Ipod aansluiten op de aux ingang
Wie kan mij helpen met het aansluiten van een ipod op de aux aansluiting van een Caminat informee II radio-nav CD versie met een in klap schem op het dashboard.
Ik heb al het een en ander geprobeerd en kan nog steeds geen geluid uit de radio krijgen, ook lukt het niet om de aux uitgang te selecteren op de radio.
Moet er een doorverbining ofzo gemaakt worden op de radio ?
Oh ja ik wil geen gebruik maken van een audio connection box oid maar puur alleen een jack plug aan de ipod en dan zonder info op het scherm .
Ik heb al het een en ander geprobeerd en kan nog steeds geen geluid uit de radio krijgen, ook lukt het niet om de aux uitgang te selecteren op de radio.
Oh ja ik wil geen gebruik maken van een audio connection box oid maar puur alleen een jack plug aan de ipod en dan zonder info op het scherm .
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 04 aug 2010 09:36
Re: Ipod aansluiten op de aux ingang
Ik heb hier een pdf-je van het internet, ik weet alleen niet meer waar ik het ooit heb gevonden, dus een link kan ik niet vermelden en een pdf bestand mag ik niet als bijlage toevoegen.....Goofy73 schreef:Wie kan mij helpen met het aansluiten van een ipod op de aux aansluiting van een Caminat informee II radio-nav CD versie met een in klap schem op het dashboard.

Bij mijn Carminat cd-pijltjes navigatie werkt het prima.
Ik heb het ingepakt naar .RAR en dan lukt het wel!!
Succes ermee.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Megane Grand Tour 1.9DCI 2004 130.000 km
Renault Clio 1.2 MEXX 1997 85.000 km
Renault Clio 1.2 MEXX 1997 85.000 km
Hide post links |
-
hartelijk bedankt voor je moeiteMubo schreef:Ik heb hier een pdf-je van het internet, ik weet alleen niet meer waar ik het ooit heb gevonden, dus een link kan ik niet vermelden en een pdf bestand mag ik niet als bijlage toevoegen.....Goofy73 schreef:Wie kan mij helpen met het aansluiten van een ipod op de aux aansluiting van een Caminat informee II radio-nav CD versie met een in klap schem op het dashboard.
Oh ja ik wil geen gebruik maken van een audio connection box oid maar puur alleen een jack plug aan de ipod en dan zonder info op het scherm .Ik wil het best ff mailen, stuur maar ff een PM met eenmailadres waar het naar toe mag, heb je er niets aan is het toch geprobeerd!
Succes ermee.
ik ga het morgen gelijk proberen.
je weet maar nooit.
Hide post links |
-
Helaas maar ook dit heeft niet gewerkt nog iemand een idee ?Goofy73 schreef:hartelijk bedankt voor je moeiteMubo schreef:Ik heb hier een pdf-je van het internet, ik weet alleen niet meer waar ik het ooit heb gevonden, dus een link kan ik niet vermelden en een pdf bestand mag ik niet als bijlage toevoegen.....Goofy73 schreef:Wie kan mij helpen met het aansluiten van een ipod op de aux aansluiting van een Caminat informee II radio-nav CD versie met een in klap schem op het dashboard.
Oh ja ik wil geen gebruik maken van een audio connection box oid maar puur alleen een jack plug aan de ipod en dan zonder info op het scherm .Ik wil het best ff mailen, stuur maar ff een PM met eenmailadres waar het naar toe mag, heb je er niets aan is het toch geprobeerd!
Succes ermee.
ik ga het morgen gelijk proberen.
je weet maar nooit.
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 feb 2025 20:06
- Actief als: particulier
Neem eens contact met de Spanjaard Ricardo Martinez Lozoya (kan gewoon in het Engels
)
Dit is zijn site: http://ricmarlozoya.googlepages.com/
Ik heb van hem voor mijn systeem een kabel gekocht voor maar €45,-.
Hij kan je zeker aangeven wat er voor je mogelijk is

Dit is zijn site: http://ricmarlozoya.googlepages.com/
Ik heb van hem voor mijn systeem een kabel gekocht voor maar €45,-.
Hij kan je zeker aangeven wat er voor je mogelijk is
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 04 aug 2010 09:36
Tja....dan weet ik het niet meer. De kabeltjes van de foto's, hebben bij mij geen resultaat opgeleverd. Mogelijk kun je met dit soort kabeltjes wel iets.
Succes!!
Succes!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 07 okt 2010 23:19
- Actief als: particulier
Heeft iemand enig idee, hoe lang het duurt voor Ricardo Martinez reageert?
Ik heb hem nu 3 weken geleden gemaild, wel een auto-reply gekregen, maar verder niets...
Ik heb hem nu 3 weken geleden gemaild, wel een auto-reply gekregen, maar verder niets...
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-