Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzien
hallo, ik ben hendry en ik rij laguna

ik heb een laguna gekocht 2.0ide proef rit gemaakt kon doen wat ik wilde niks aan het handje,
256000 op de teller van de eerste eigenaar, alles de bij dealer onderhoud etcetc, full option helemaal in de hemel,
ik de na toe en de auto gekocht naar een proef rit, geweldige auto, de auto overgeschreven en hup naar huis !!
en op de snelweg ja hoor motorstorings lampje, en de word omgeroepen, uitlaatgassen regeling defect, hmmm oke het zou wel,
thuis aan gekomen uitgelezen kreeg ik een fout van throttle position, en ik met controll module, nou fout gewist het was goed ging rijden en weer, uitlaatgassen regeling defect, hmmm maar geen motor storing, ik ff rijden plank gas de snelweg op vanaf zn 2 tot de 5500 toeren, wat gebeurde er wat ik nog niet snap, vanaf lage toeren plank gas word ineens ff het motor vermogen 100% weg genomen en pak het gelijk weer op hij rem vol op de motor, wat het is weet ik niet, op het moment dat die even inhoud gaat het motorstorings lampje branden, maar gaat gelijk weer uit, rij je rustig en blijf je onder de 3500 toeren is de niks aan de hand, het gebeurt tussen de 3500 en 4000 toeren, wat het is blijf voor mij een vraag, heeft iemand antwoord ? dat is probleem 1 (eigelijk kan ik de wel mee leven maar het is erg vervelend )
probleem 2, ik vrees het ergste,
storing inspuiting, de auto gaat in noodloop en gaat niet harder dan 50, handig als je vanaf het stoplicht zo de snelweg op rijd, en de is geen vluchtstrook, met 50 de snelweg op, ( allemaal boose mensen ) het maak niet uit waar je rijd of hoe hard, het is er ineens, soms is het zo dat die start en gelijk afslaat, of je start hem en de toeren schommelen tussen de 800 en 1100 toeren, maar ook al een keer tussen de 1500 en 2500 toeren, (nu dacht ik het schomelen van de toeren is dit een fout code die die geef ? de ene keer 800-1100 toeren, en de andere keer 1500-2500 toeren? is dit een code of is het maar een dommen gedachten ? ) de storing inspuiting wil dit echt verhelpen, want word de echt gek van, de ene keer kan ik zo 100 kilometer rijden zonder problemen, soms kom ik niet eens tot de hoek van de straat (15 meter rijden ) dit moet worden verholpen krijg geen motorstoringen alleen storing inspuiting, help wil dit echt verhelpen !!! wie heeft er antwoord,
hartelijk bedankt alvast