Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
had in mijn kangoo 1, 5dci uit 2005 een orginele radio, heb meteen een alpine 130bt aangeschaft
en mijn kangoo is uitgerust met stuurbediening.
nu ben ik naar een autoradio 's zaak gegaan en die adviseerde een 'interface' kabel tussen de aansluiting en mijn alpine radio en alles werkt normaal via stuur bediening.
Alleen jammer dat hij met 2 verschillende interface kabels niet werkt!
weet niet of hij met orginele radio de stuurbediening het wel heeft gedaan.
heeft iemand een oplossing of suggesties waar ik kan gaan zoeken?
Bedankt vast
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...
Mijn panoramadak werkt prima alleen als hij openstaat gaat hij heel traag dicht en wilt af en toe niet dicht gaan. Het gaat erg moeizaam en moet hem dan helpen door hem mee naar voren te trekken.
Iemand een idee waar dit aan kan...
Bij onze Captur 1.6 E-Tech hybrid 145 bouwjaar 2022 werkt de airco soms niet. Hij is bij de garage geweest daar hebben ze alles nagekeken en zeggen dat hij gewoon werkt.
Nu is mij opgevallen dat hij soms een buitentemperatuur aangeeft van bv -23...
De ventilator van mijn twingo 2 werkt op geen enkele stand meer. De zekeringen heb ik gechecked en die zijn ok.
Voordat ik het hele dashboard loshaal, kan ik eventueel het schakelaartje nog controleren? Of kan ik dit ook alleen via de achterkant?...
Ik ben al een hele tijd aan het stoeien. Na in de regen open gestaan te hebben gaat het elektrisch schuifdakraam niet meer open en dicht. Ik heb het bedieningspaneel en de motor vervangen.
Maar zonder succes.
Handmatig via de motor...
De kofferbak ongrendelaar van mijn Megane 2 cc werkt niet. Gelukkig is het netjes dicht, dus kan het dak open doen en overal bij.
Gezien dit begon met af en toe wel/niet is voor mij de meest logische verklaring...