Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onlangs heb ik een Scenic gekocht uit het jaar 2005.
Omdat de radio wat dieper in het dashboard valt vraag ik mezelf af of er een
DIN 1 radio / navigatie met klapscherm hierin past
Niet dat ik vanaf de bodem moet kijken hoe ik moet rijden..
Dat kan mijn vrouw wel maar ik niet
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo ik heb sinds kort een clio 2 ph 2 2005 een 1.4 16v.Hij kraakt behoorlijk in de voorwielophanging en ik voel speling aan voorwiel in verticale richting en ook links - rechts, dus ik denk zowieso fuseekogel en stuurkogel. Als ik op kenteken zoek...
Laatst een megane grandtour station uit 2005 gekocht.
Niks mis met de auto en loot perfect.
Enige wat nu blijkt is dat als ik de ruitensproeier functie voor voorruit wil gebruiken er niks gebeurd en als ik die voor achter gebruik...
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...
Hallo allemaal,
net een clio uit 2005 gekocht, 199k op de teller en een testritje naar Duitsland en terug gemaakt. Ging helemaal prima, niks aan de hand, rijdt heel fijn etc etc. Vandaag wat zware spullen erin vervoerd en door harde regen/plassen...
Ik heb bij mijn Renault espace 2005 de startmotor vervangen alleen nou wilt de auto niet meer op contact gaan als ik de deur open zie ik op het instrumentpaneel de foutcode startblokkering defect en defect el voeding heeft iemand dit...