Laguna met problemen...

Alle overige technische Laguna vragen
Plaats reactie

Topic author
Speedy_bmo
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 08 jun 2011 06:37
Actief als: particulier

Laguna met problemen...

Bericht door Speedy_bmo »

Afbeelding

M'n laguna heeft ondertussen 128.000 km en sedert zo'n twee weken komt ie me continu lastigvallen met waarschuwingen en andere miserie...

Alles is begonnen met het veranderen van de koppeling, de wagen trekt niet meer zo vlot op maar doordat ik een Velsatis 3.0 dV6 als vervangwagen gekregen had dacht ik dat ik hem terug eventjes gewoon moest worden... helaas pindakaas het probleem bleef duren... Ook is er een gerammel onderaan de wagen maar telkens ik m'n garagehouder vraag om even mee te rijden geeft de wagen geen krimp. Nochthans hoe warmer het is, hoe erger het wordt, behalve in de buurt van de garage :twisted:

Wat de waarschuwingen betreft kwam ie me continu vertellen dat de injectie gecontroleerd moet worden, autootje naar de garage... computer de roetfilter laten leegmaken en (heel eventjes) verlost van dit probleem... op weg naar huis toe werd er inspuiting controleren weergegeven op m'n tellerplaat... autootje dus terug de garage binnen, computer eraan en de roetfilter werd opnieuw geïnstalleerd :?: ... weer heel eventjes verlost want je raad het zeker wel, op weg naar huis toe komt het rotte oranje lampje weer branden maar nu telkens wanneer ik eens even doortrap op het gaspedaal. :doh:

Ondertussen is m'n garagehouder ten einde raad en heb ik blijkbaar weer de uniekste uit het hele wagenpark van de garage gekocht :think: de roetfilter geeft nochthans weer via de computer dat die leeg is en dus krijg ik het ondertussen een klein beetje op m'n zenuwen van dit "bakje" :pray: :pray: :pray: Hopelijk kan er hier iemand me wat wijzer maken :dance: :dance: :dance: 'k zou je eeuwig dankbaar zijn :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Michael's
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 07 mar 2012 23:17

Re: Laguna met problemen...

Bericht door Michael's »

Hoi en balen dat je auto constant in de storing vliegt. Mocht je hier niet de oplossing vinden dan kun je het ook nog even op de Lagunaclub.nl proberen. Dat is een model specifiek forum met allemaal knappe koppen bij elkaar. Je kunt uiteraard ook van dit forum lid blijven :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Speedy_bmo
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 08 jun 2011 06:37

Re: Laguna met problemen...

Bericht door Speedy_bmo »

Hier lid blijven zou ik zowiezo doen hoor...
Gezellig, al die gepassioneerden zo onder elkaar :P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen