M'n laguna heeft ondertussen 128.000 km en sedert zo'n twee weken komt ie me continu lastigvallen met waarschuwingen en andere miserie...
Alles is begonnen met het veranderen van de koppeling, de wagen trekt niet meer zo vlot op maar doordat ik een Velsatis 3.0 dV6 als vervangwagen gekregen had dacht ik dat ik hem terug eventjes gewoon moest worden... helaas pindakaas het probleem bleef duren... Ook is er een gerammel onderaan de wagen maar telkens ik m'n garagehouder vraag om even mee te rijden geeft de wagen geen krimp. Nochthans hoe warmer het is, hoe erger het wordt, behalve in de buurt van de garage

Wat de waarschuwingen betreft kwam ie me continu vertellen dat de injectie gecontroleerd moet worden, autootje naar de garage... computer de roetfilter laten leegmaken en (heel eventjes) verlost van dit probleem... op weg naar huis toe werd er inspuiting controleren weergegeven op m'n tellerplaat... autootje dus terug de garage binnen, computer eraan en de roetfilter werd opnieuw geïnstalleerd

Ondertussen is m'n garagehouder ten einde raad en heb ik blijkbaar weer de uniekste uit het hele wagenpark van de garage gekocht