Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik vind dat je een terecht punt hebt. Ik ben erg benieuwd naar de reactie die je gaat krijgen. Ik zal dit topic in de gaten houden. Succes!
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik vind dat je een terecht punt hebt. Ik ben erg benieuwd naar de reactie die je gaat krijgen. Ik zal dit topic in de gaten houden. Succes!Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ach, het is in ieder geval een eerlijk en duidelijk antwoord. De keuze om R-Link on hold te zetten is in 2018 al gemaakt en die informatie heb ik van Renault.nl nooit gekregen.rvdgaag schreef:Dit is een nette manier om te zeggen, to bad fuck you !
Fransen en Belgen geven nooit een direct antwoord, draaien altijd om de hete brij heen.
Hide post links |
Beste Domi,Domi1963 schreef:ffopma vertelt ook niet de waarheid aan Joly. Ook wij Belgen hebben nu pas de My Renault app maar kunnen ook niet connecteren met de R-Link of R-Link 2. Ik weet niet waar jij die vervalste info vandaan haalt. Trouwens al wat de App kan, kun je rechtstreeks met de R-Link zelf ook. Ik begrijp sommige mensen soms niet. Omdat een kutapp niet werkt, zo een komedie. Ik maakte mij om iets anders druk. Na 2 jaar in bezit van mijn Talisman, GEEN airco meer. Renault had een oplossing die niet werkte. Gelukkig heeft mijn dealer een fout gevonden in de aansluiting van de slangen. Van in het begin vond ik de airco al maar matig in mijn Talisman. En nu heb ik airco ijskoud. Vorige zondag stond mijn wagen in de zon en duide mijn buitentemperatuur sensor 45°C aan en na starten van de wagen en een ritje van een kwartiertje was het lekker fris in de wagen. De goede man belde dan nog naar Renault BeLux en ze geloofden hem amper. En dit juist om weer een nieuwe garantieclaim te kunnen van hun gat te schudden. Foei Renault.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
ffopma schreef:Voor wie het nog leuk vind om te lezen hierbij het artikel van Benoit Joly uit september 2017.
@Alderlaan, ben jij nog verder gekomen via je rechtsbijstand?
Hide post links |
Hide post links |
ffopma schreef:Inderdaad in de maling genomen hoewel toch vreemd dat er landen blijken te zijn waar het wel werkt voor R-Link gebruikers.
Hopelijk brengt deze opmerking uit de reactie van Joly ons nog iets. "and then study the reconnection of the R-LINK car park in MY Renault App in a second stage"
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Corner schreef: ↑15 mar 2020 16:42 Ik heb zojuist het volgende naar RN gestuurd!
Geachte klanten relatie,
Middels dit contact formulier wil ik wederom mijn beklag kenbaar maken over beloftes die Renault NIET waar kan maken.
- Het gaat hierom de belofte van een app waarbij op afstand gegevens van de auto zouden uitgelezen kunnen worden wat nu wel in de Nieuwe Captur beschikbaar is. Deze was beloofd uit te rollen medio februari 2018
- teven de belofte van regelmatige kaartupdates van de TomTom R-Link navigatie welke Renault niet waar kan maken. De laatste update is V1015 welke door renault als hardware kaart is uitgegeven, omdat update middels website technisch nog steeds niet mogelijk is.
Ik verwacht dan ook Dat Renault met een passend voorstel komt om deze problemen zoals hierboven omschreven met passende en genoegdoening te compenseren.
In afwachting van uw antwoord.
Vriendelijke groet,
Hide post links |
Corner schreef: ↑19 mar 2020 17:20 UPDATE!
Ook ik ben zojuist benaderd door RN met de mededeling dat ze op moment aan het testen zijn en ws eind April, begin mei de uitrol gaan doen van V1045 middels een sd kaart die via de dealer geleverd zal gaan worden.
Ik heb nu met RN de afspraak dat ik uiterlijk 2e week mei wordt benaderd. Als er voor die tijd nieuws is dan contact hij me eerder.
Ik heb wel laten blijken dat ik op z’n minst een verlenging wil zien van de huidige kaart update service die oktober as afloopt.
Hij laat me uiterlijk loop volgende week weten wat RN in deze eis kan betekenen.
Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomsten.
Corner schreef: ↑15 mar 2020 16:42 Ik heb zojuist het volgende naar RN gestuurd!
Geachte klanten relatie,
Middels dit contact formulier wil ik wederom mijn beklag kenbaar maken over beloftes die Renault NIET waar kan maken.
- Het gaat hierom de belofte van een app waarbij op afstand gegevens van de auto zouden uitgelezen kunnen worden wat nu wel in de Nieuwe Captur beschikbaar is. Deze was beloofd uit te rollen medio februari 2018
- teven de belofte van regelmatige kaartupdates van de TomTom R-Link navigatie welke Renault niet waar kan maken. De laatste update is V1015 welke door renault als hardware kaart is uitgegeven, omdat update middels website technisch nog steeds niet mogelijk is.
Ik verwacht dan ook Dat Renault met een passend voorstel komt om deze problemen zoals hierboven omschreven met passende en genoegdoening te compenseren.
In afwachting van uw antwoord.
Vriendelijke groet,
Hide post links |
Hide post links |
Dat klopt, en die gaat er niet komen ook! Daarvoor moet een nieuwe Captur worden aangeschaft met easy link.
Hide post links |
Hide post links |
Wellicht kan je hem eens vragen hoever ze nu zijn?ffopma schreef: ↑27 mar 2020 12:50 Het klopt wel dat Renault Nederland er niets aan kan doen, de stekker is uit R-Link getrokken door Renault Frankrijk om voorrang te geven aan het Easy Link systeem voor de nieuwe Clio en Captur en volgende nieuwe modellen.
In antwoord op mijn vraag hierover aan Benoit Joly, Head Connected Services van Renault Frankrijk, kreeg ik onderstaand bericht waaruit blijkt dat op dat moment de deur voor R-Link nog niet helemaal dicht was dus ik ben benieuwd of ze zijn woorden dat ze wel degelijk ook goed voor bestaande klanten willen zorgen nog waar gaan maken.
Dear Frank, I am sorry about the situation : it has been decided in April 2018, despite the earlier announcement, to focus our priority on our new platform that is currently being launched with our new Clio and future cars, and then study the reconnection of the R-LINK car park in MY Renault App in a second stage. I can ensure you that we are all very willing to take care of our existing customer base, but couldn’t handle this in the expected priority as planned. Best Regards, Benoit Joly
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Zelfs reageren op een bericht van een klant is blijkbaar al te veel moeite voor Renault, of ze schamen zich zelf ook voor het antwoord...ffopma schreef: ↑08 jul 2020 11:21 Vorige keer duurde het tien dagen voor ik antwoord kreeg maar nu blijft helaas na ruim drie maanden nog steeds stil.
Ik denk niet dat de heer Jolie nog gaat antwoorden en concludeer daar dan maar uit dat we de connected services als R-link gebruikers inderdaad gewoon kunnen vergeten.
Blijkbaar had ik in 2017 toch beter voor de KIA Stonic kunnen kiezen, bij KIA hebben ze de connected services wel voor elkaar en bovendien 7 jaar garantie standaard.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb zojuist een poging gedaan via je link om voor een opheldering te vragen.ffopma schreef: ↑08 jul 2020 15:33 Ik zou zeggen probeer het eens, wie weet komt er wel een reactie als er meer berichten binnen komen.
https://www.linkedin.com/in/benoitjoly/
Hide post links |
Hide post links |