Nu ben ik in de markt voor een nieuwe Trafic of Vivaro, weet nog niet welke de 120 of 145 pk versie.
Loop ik deze week binnen bij een zuidelijke dealer, kan rustig kijken en op weg naar buiten komt een klein praatje uit de verkoper. Weet de beste man me niets beter te vertellen dan dat "het" goed loopt en hij er verder niets van weet. Dat gaat via de bedrijfsautoverkoper die meestal buiten de deur werkt, kan een afspraak maken. Loop ik daarna bij een dealer binnen van het andere merk, geen verkoper te zien. Een jonge dame zegt er zo aan te komen en toen die er was kon ze me geen prijs , korting of iets van die strekking geven want ze doet personen auto's.
Hmmm dat schiet niet op... Vandaag was ik onderweg en in Eindhoven even binnengelopen, de verkoper kwam met z'n lunch van buiten naar binnen en zegt dag meneer. Nou auto bekeken, er in gezeten en inderdaad kon ik zo weer naar buiten.
Het zal aan mij liggen maar als je weet wat die dingen kosten bevreemd me dat toch, heb ik een deel gemist?
Heeft verder niets met Stam te doen maar in het algemeen over de (jonge) heren autoverkopers.
Negatieve dealer ervaringen - algemeen
Forumregels
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
• Iedereen die hier een klacht post, doet dat geheel voor eigen naam en rekening.
• Zorg dat je je klacht kan onderbouwen met bewijsmateriaal.
• 'Beklaagden' hebben de mogelijkheid te reageren; doch wij praktiseren hier niet actief in
• Het geven van meningen ten aanzien van klachten blijft natuurlijk onder de vrijheid van meningsuiting vallen, zolang het maar onderdeel blijft uitmaken van een serieuze discussie.
-
GTMart
Topic author - lid

- Actief als: particulier
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Franzel
- repeating visitor

Ik heb tijdens mijn zoektocht één keer een uur gewacht in afwachting van een aanbieding voor een nieuwe Captur. Ik ben maar opgestapt en heb het later even fijntjes meegedeeld dat ik not amused was.
Zou het (te) goed gaan in de autobranche?
Zou het (te) goed gaan in de autobranche?
| Hide post links |
-
DHL
- Gerespecteerd lid

Gaat wel goed in de branche hoorde ik onlangs in het nieuws. Zijn dit jaar al meer inschrijvingen dan vorig jaar wat dan nog een salonjaar was. Spreek…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 16 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in