Eerste ervaring. Ik laad regelmatig en heb daarbij wisselende contacten (palen/providers) zonder problemen. Nu hangt hij weer aan de E-laadpaal in Leende maar dat ging niet helemaal zo als het hoort. Vanmorgen moest ik hier het laadpasje nogmaals tegen de lezer houden om het laden te activeren, voor deze laadsessie heb ik de stekker weer verwijderd en de koppelprocedure weer herhaald waarna hij wel een volwaardige laadsessie heeft gedaan.
Bij het loskoppelen was echter wel de fan hoorbaar en nu ik hem thuis aankoppel begint die fan direct te blazen. Toch niet iets helemaal pluis.
Ik post hierover wel een berichtje in de technische afdeling zodat we er daar verder over kunnen praten (advies gewenst).
Overigens, al deze ervaringen opgedaan tijdens ons (pa ma en de twee dochters) dagje Limburg;
Vanmorgen volgeladen (batterij en personen) vertrokken uit Oosterhout, bakje koffie in de Jagershorst te Leende, geladen aan de E-laadpaal op de carpoolplaats aldaar. Dit is geen snellader, maar genoeg bijgeladen om in Maastricht aan te komen.
Aangekomen in Maastricht geparkeerd aan de E-laadpaal aan de Aylvalaan onder aan de St. Pietersberg. Met 5 min ben je bij Chalet Bergrust waar je de grotten Noord rondleiding kunt doen. Daarna naar beneden naar het centrum gelopen (20 min), terrasje gepikt en in een volgeladen Zoe gestapt. Let op dat je voor de zekerheid een parkeerkaartje koopt.
Richting Margraten naar de Amerikaanse begraafplaats als onderdeel van de opvoeding van de dochters en om daar respect te tonen. De laadpaal in Margraten niet gebruikt want de batterij was nog prima vol. Op de terugweg (bergaf) blijkt wat regeneratie bergaf oplevert. Door naar Maasmechelen waar laden niet lukt, wel even het mooie Outlet Village rondgelopen met enige volle tasjes tot gevolg. Nog een laatste tussenstop in Leende bij de Jagerhorst voor het diner en voldoende bijgeladen om weer in Oosterhout uit te komen.
Leuk dagje

hoop wel dat de ZOE tot rust komt en de problemen met de BCB meevallen

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh