De afstandsbedieningen van de espace 2.0 dci 2009 werken niet meer,als ik de sleutel in de "sleuf" plaats dan, start hij wel.Maar ik kan de deuren niet sluiten of openen.
Wat kan ik daar aan doen?
afstandsbedieningen werkt niet
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 aug 2017 22:13
- Actief als: particulier
Re: afstandsbedieningen werkt niet
Ik zou beginnen met de batterij in de afstandsbediening te vervangen, dikke kans dat daar het euvel zit.
Op de kaart van je afstandsbediening zit een hoekje wat open kan, daar zit de noodsleutel. Met die noodsleutel kun je het bestuurdersportier handmatig op slot doen of openen. Aan het uiteinde van de deurgreep van het bestuurdersportier zit een kapje wat eraf kan en dan zit daar een sleutelgat onder.
Als je de noodsleutel uit je sleutelkaart hebt gehaald zie je ook een batterij zitten. Die moet je eens in de zoveel tijd vervangen (die van mij zitten er alweer een paar jaar in). Batterijtje koop je bij de dealer, maar ook gewoon bij supermarkt of fotozaak oid. Even goed kijken naar het juiste type. Nieuwe batterij erin en proberen maar.
Mocht het dan nog niet werken dan kun je bij de dealer je sleutels opnieuw laten inlezen op de auto. Maar dikke kans dat het gewoon die batterijen zijn en dan ben je voor een paar euro klaar.
Succes!
Op de kaart van je afstandsbediening zit een hoekje wat open kan, daar zit de noodsleutel. Met die noodsleutel kun je het bestuurdersportier handmatig op slot doen of openen. Aan het uiteinde van de deurgreep van het bestuurdersportier zit een kapje wat eraf kan en dan zit daar een sleutelgat onder.
Als je de noodsleutel uit je sleutelkaart hebt gehaald zie je ook een batterij zitten. Die moet je eens in de zoveel tijd vervangen (die van mij zitten er alweer een paar jaar in). Batterijtje koop je bij de dealer, maar ook gewoon bij supermarkt of fotozaak oid. Even goed kijken naar het juiste type. Nieuwe batterij erin en proberen maar.
Mocht het dan nog niet werken dan kun je bij de dealer je sleutels opnieuw laten inlezen op de auto. Maar dikke kans dat het gewoon die batterijen zijn en dan ben je voor een paar euro klaar.
Succes!
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community