Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Misschien een stomme vraag van mij !!
Maar ik zie bij mijn contacten via mijn telefoonboek van R Link geen afbeelding van de persoon die
Ik bel of van het gesprek dat ik ontvang!!!
Nu heb ik op youtube filmpjes gezien van R-Link waar dat wel was,
Ik heb al zitten zoeken op het forum, maar ik kan er niks over vinden.
Dus is mijn vraag is gaat dit wel of niet ??
Of heeft iemand het wel ?? Dan graag een uitleg
Ik heb een iPhone 5
Grand Scenic Energy TCe 160 EDC Initiale Paris
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie.
Gehad,Kadjar Energy Tce 130 EDC
Bose uitvoering. Met panoramadak en een
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
Dat heeft te maken met het toestel wat je gekoppeld hebt.
Toen ik mijn Captur ophaalde had ik een Samsung Galaxy S3 en had netjes de afbeeldingen van de contacten in mijn scherm.
2 dagen later heb ik ook een Iphone 5s gehaald en de afbeeldingen waren (helaas) verdwenen.
Two-tone Orange Arizona / Noir Etoilé met Bekleding noir/orange,
Pack Style1 17" diamantee Noir, Privacy glass, Pack City Camera, Armsteun zwart, Alarm met hellingshoekdetector, Trekhaak.
Dat is lekker dan !!! Moeten we maar weer terug naar Android !!!!
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie.
Ook ik kan geen foto's van contactpersonen zien via mijn Iphone5S. Wat ik zo vreemd vind is dat op het filmpje van Renault, de vrouw haar Iphone koppeld en wel degelijk een foto naar boven krijgt bij een contactpersoon.
Afgelopen week heeft tante haar Captur gekregen, heeft een Samsung, en ja hoor, gewoon contact personen in beeld.
Het is dus wel degelijk een feit dat Android beter werkt als IOS, zo jammer!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb bij mijn Renault espace 2005 de startmotor vervangen alleen nou wilt de auto niet meer op contact gaan als ik de deur open zie ik op het instrumentpaneel de foutcode startblokkering defect en defect el voeding heeft iemand dit...
Middag
Even een vraagje heb Senice 4 navigatie geupdate bij de garage onder nr 9.12.138.703531 alleen ik zie in mijn systeem dat er kaarten van 2018 in staan tevens bj auto .
Waar kan ik controleren dat er een nieuwe update is geweest
Hoor graag...
sinds donderdag in het bezit van een Renault Grand Scenic 2017.
Op de site van R-Link Store vind ik een abonnement terug zijnde TOMTOM TRAFFIC EN COYOTE SERIES EN CONNECTIVITY
(149,00 € )
Is dit het waard om te doen en blijven de kaarten dan...
Is het mogelijk om de r link 2 te updaten van versie 9.0.33.436 naar 9.0.37? Ik heb volgens mij de nieuwe bootloader al: 5624. Ik kan alleen nergens het update bestand vinden...Heb me rot gezocht. Via de toolbox krijg ik niks...
Ik heb sinds vorige week een Captur uit 2013. MIjn R-link geeft aan dat er geen netwerkverbinding is. Ik vermoed dat het abonnement verlopen is. Hij geeft ook een melding dat update mislukt is.
In de R-link store krijg ik geen optie hiervoor. Ik...
Mijn R-link valt regelmatig uit; systeem is ‘dood’. Niets werkt meer.
Krijg het alleen weer aan de praat door de accu een paar minuten te ontkoppelen. Na koppelen werkt het systeem weer. Ra, ra?
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing?...