Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Goeiedag,
Heden morgen de accu kabel los gehaald, nu vraagt de radio om een beveiligingscode.
Wie kan mij helpen aan deze code?
Gegevens radio:
security code:C608
8200 796 530
8200796530T
RNNR:3180005741
REN RNC 500-00
FDO38030005741
Mijn renault espace 2.0 turbo, is door de garage gereset en nu moet ik mijn radiocode hebben, maar die heb ik niet.
Ik heb onderstaande afbeelding van het etiket van de radio gemaakt.
Radio gegevens:
RNRD4050010904
RENRDW231-10
FD0305340010904
securitycode Z182
8200367490T
Vandaag als nieuwe lid aangemeld, Hierbij zal ik mij eerst even voorstellen mijn naam is Sjaak Vonk en gisteren heb ik mijn Zwarte Renault Laguna 1.9 DCI uit 2004 opgehaald.
Auto rijd geweldig maar mijn accu is gewisseld voor een nieuw exemplaar, nu vraagt de radio om een code. Alle boekjes afgezocht maar de code is nergens opgeschreven. wie wil mijn helpen met mijn radio code, het is wel erg stil zonder muziek
Hieronder de gegevens van de autoradio.
Type: Carminat Navigation
Model: BE 7412
Serie nummer: 45010833 EC:108
Vandaag als nieuwe lid aangemeld, Hierbij zal ik mij eerst even voorstellen mijn naam is Sjaak Vonk en gisteren heb ik mijn Zwarte Renault Laguna 1.9 DCI uit 2004 opgehaald.
Auto rijd geweldig maar mijn accu is gewisseld voor een nieuw exemplaar, nu vraagt de radio om een code. Alle boekjes afgezocht maar de code is nergens opgeschreven. wie wil mijn helpen met mijn radio code, het is wel erg stil zonder muziek
Hieronder de gegevens van de autoradio.
Type: Carminat Navigation
Model: BE 7412
Serie nummer: 45010833 EC:108
Alvast bedankt voor jullie hulp en ik hoor graag.
M.vr.gr. Sjaak
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Edwin is zo vriendelijk geweest mij een code door te sturen.
Na het intypen hiervan en wachten tot in de piep hoor geeft hij weer code aan en is er nog niks veranderd.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt voor het meedenken...
Legend3: uit jouw eerste posting staat geen info waaruit de code is te achterhalen. Op de radio zit een smalle sticker met een barcode. Hier staat een nummer onder beginnend met 7700....
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Sinds vanmorgen aangemeld op dit forum. Gisteren kangoo opgehaald.
De radio is geblokkeerd omdat de spanning er af geweest is. Misschien krijg ik via het forum hulp om deze weer aan de praat te krijgen.
Radio heb ik eruit gehaald. Daar staan de volgende gegevens op:
Hoi nico
Ik heb de code kunnen achterhalen door de renault dealer een mail te sturen. Binnen uurtje reactie met de benodigde code. En dat terwijl we geen klant zijn daar. Miss het proberen waard
Hallo ik ben hier op het forum terecht gekomen n heel veel ander zoekwerk nadat ik mijn autoradio van becker van de stroom af moest halen.
Ik ben daarna naar mijn garage gegaan(renault megane hatchback)om de code opnieuw aan te vragen,na wat zoeken kwamen ze er achter dat hij niet in het systeem van renault staat(werd niet herkend omdat hij schijnbaar later is ingebouwd)
Verder wilden ze me niet helpen,vreemd maar waar en daarom wil ik vragen of hier iemand is die de code voor me zou kunnen achterhalen,ik zou hier erg blij mee zijn omdat er al heel wat uurtjes zoeken aan vooraf zijn gegaan.
Mijn gegevens zijn
Type:navigation
Model:BE7401
Serienummer 45015378 EC:112
8200097398TU356
77 11 368 312 kw:03/04
Ik hoop dat dit voldoende gegevens zijn
Zou erg blij zijn als iemand me kan helpen,bedankt alvast
Hallo,
Bij het verwisselen van de accu is de radio vergrendeld geraakt. Ik ben de radio code kwijt.
Het gaat om een Renault Laguna 1.8 16v uit 2002.
Kan iemand mij aan deze code helpen?
Model no: 22DC279/62E
Prod. No: FD0201490031620
Sec. code: 8200063200TU507
Hallo ik heb een renault senic 1.6 bj 2000.
Maar heb geen radio code.
De radio is een tuner list.
Model 22CD279/62P.
Top 654.
Prod no: FD 0300380135811.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes San 73
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender