RENAULT MEGANE probleem met starten en injectie

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.

Topic author
levi
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 11 aug 2014 00:17
Actief als: particulier

RENAULT MEGANE probleem met starten en injectie

Bericht door levi »

Model/uitvoering : Renault megane sedan
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine

Beste allen,

Ik zit met een probleem met mijn renault megane uit 2004. Een half jaar geleden brande mijn storings lampje plus dat mijn auto gedurende het rijden tijdens het gasgeven inhield. Als ik dan even het gas iets doordrukte dan trok die weer bij, Heb hem uitgelezen en daar kwam uit dat mijn lampda sonde kapot was. We hebben hem gereset en het probleem was enkele maanden weg. Nu komt het probleem weer terug alleen is mijn sotrings lampje niet gaan branden. Wat is momenteel het probleem. Tijdens de koude start maakt de motor een vreemd geluid en loopt het toerental hoog op en daarna slaat de motor af. Als ik gas bij geef dan blijft hij wel lopen. Tevens tijdens het rijden komen de klachten wat betreffende de injectie weer terug. Dat wil zeggen dat de motor inhoude af en toe tijdens het gasgeven. Druk ik het gas door dan trekt die weer bij.

Ik heb het gaskleppen huis al gereinigd. de bougies vervangen. Weet iemand misschienw at ik nog meer kan doen of is iemand met dezelfd problemen?

Ik hoop iets te horen.

mvg Levi Hogendoorn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community