Model/uitvoering : Renault megane sedan
Bouwjaar : 2004
Brandstof : benzine
Beste allen,
Ik zit met een probleem met mijn renault megane uit 2004. Een half jaar geleden brande mijn storings lampje plus dat mijn auto gedurende het rijden tijdens het gasgeven inhield. Als ik dan even het gas iets doordrukte dan trok die weer bij, Heb hem uitgelezen en daar kwam uit dat mijn lampda sonde kapot was. We hebben hem gereset en het probleem was enkele maanden weg. Nu komt het probleem weer terug alleen is mijn sotrings lampje niet gaan branden. Wat is momenteel het probleem. Tijdens de koude start maakt de motor een vreemd geluid en loopt het toerental hoog op en daarna slaat de motor af. Als ik gas bij geef dan blijft hij wel lopen. Tevens tijdens het rijden komen de klachten wat betreffende de injectie weer terug. Dat wil zeggen dat de motor inhoude af en toe tijdens het gasgeven. Druk ik het gas door dan trekt die weer bij.
Ik heb het gaskleppen huis al gereinigd. de bougies vervangen. Weet iemand misschienw at ik nog meer kan doen of is iemand met dezelfd problemen?
Ik hoop iets te horen.
mvg Levi Hogendoorn
RENAULT MEGANE probleem met starten en injectie
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht