Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ze mogen jou wel , gouden spiegels geven? Huite met nu al een tweede brommertttttttt
Groeten Rob-PowerbootCappie.
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Zal? het nooit meer doen, neem je nou een gouden? Huite
Groeten Rob-PowerbootCappie.
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Hierbij onze mooie nieuwe Captur Helly Hansen in Rouge Flammee met een Noir dak (je zou er bijna Frans van gaan praten ). We zijn er zo blij mee! Hij rijdt geweldig, zit goed, en al die snufjes erop via de R-link is ook helemaal gaaf!
Captur HH 2.jpg
Captur HH 1.jpg
Captur HH 3.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2017: Scenic Collection Tce 115 benzine met Easy Life pack, Technology pack en trekhaak in de kleur Goud
2014-2017: Captur Helly Hansen 0.9 TCE in de kleur Rouge Flammé/Noir met achteruitrijcamera.
Ja we hebben ergens nog een zwarte trekhaakdop liggen, ik ben het met jullie eens!
2017: Scenic Collection Tce 115 benzine met Easy Life pack, Technology pack en trekhaak in de kleur Goud
2014-2017: Captur Helly Hansen 0.9 TCE in de kleur Rouge Flammé/Noir met achteruitrijcamera.
Mooie sportieve uitvoering.
Heel veel rijplezier!
En...weinig Renault pechuren in de garage. :
Wat een te gek leuk model is de Captur,ook weer in jouw uitvoering.
(Heb na de Scenic een Clio Estate gekocht i.p.v. Renault Grand Modus.)
Komende donderdag 20 november ga ik de Clio achterlaten en mijn Captur Dynamique 120 EDC ophalen( heb gekozen voor de wat zwaardere motor, wij gaan om het jaar op vakantie naar Oosterijk.
Auto ook met 4 seizoenen banden. http://www.vredestein.nl/autobanden/4-s ... lite/info/
Ik en mijn dealer weten het.. het is niet helemaal de juiste maat (Voor mij Acepteerbare lichte afwijking op de kilometerteller)
@Sp3tter:
gefeliciteerd met de HH Captur!
Wil je s.v.p. even laten weten wat voor maat banden er onder de HH liggen en wat voor merk/type.
Dit i.v.m. de 'grote verwarring' binnen het Captur-forum over de maat e.d.
b.v.d.
@capturbo
Klopt, net even gekeken. Er zitten bij ons ook Kumho 205/55 R17 onder de HH.
Ik heb het ook in het draadje over banden neergezet. Ik hoop maar dat we geen lekke band krijgen!
image.jpg
image.jpg
Hierbij de eerste foto's van mijn Captur Energy TCe 90 Stop en Start Serie Limitee Helly Hansen. Wat een prachtige auto is het toch. Gisteren opgehaald bij mijn dealer in Delftgauw. Al veel leuke reacties gehad van mensen.
Captur TCe 90 Start en Stop HH Gris Casiopée / Noir, met Ruimtebesparend reservewiel, Achteruitrijcamera incl. optische en sonische weergave, windschermen voor, Premium pakket met waxoyl, luxe platen, luxe matten + gratis luxe matten voor. Besteld 16-08-2014 en aflevering 18-11- 2014.
Vandaag mijn Clio Estate omgeruild voor mijn nieuwe Captur die ik op 11 augustus 2014 besteld had bij Renault van Kalmthout in Abcoude.
Captur Beige Cendré/Noir, Adventure wielen, Pak city, trekhaak, 4 seizoenen banden Vredenstein.
Vanmiddag 50 Km gereden en mij verdiept in de R-Link van de auto.
Ook wat fotos gemaakt. Fijne auto om in te rijden. Ben ook heel tevreden met mijn kleuren configuratie.
Bedankt!
Eerste 150km gereden.
Eco meter in de R-Link geeft aan 6 l op 100 km.(Kijken of het zuiniger kan).
Meeste kilometers in de Eco mode,prima voor in de stad, op de snelweg de Ecomodus uitgezet( i.v.m. inhalen.)
Even de beste zithouding vinden en dan merk je dat je comfortabeler achter het stuur zit dan in de Clio.
De auto stuurt en rijdt prima op de 205/50 banden. Fantastische wegligging.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...