Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Volgorde had ook anders gemogen: ROOD, WIT, BLAUW.
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
ik wil jullie de foto"s van onze Captur's, ja meervoud, niet onthouden. Na een Total Loss, terug gekozen voor een Captur, dit maal totaal in Zwart (zie front en back) enkel de zijstrips in Chroom.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ai ai, zolang je zelf niets hebt komt het blik wel weer terug toch?
De zwarte is gaaf hoor maar vindt zelf de strepen niet zo heel erg mooi.
hopelijk heb je hier meer geluk mee
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
ja de nieuwe rijden we al een tijdje en ja de Losange strepen zullen niet in ieders smaak vallen maar met een totale zwarte uitvoering vallen deze strepen wel mee hoor. Buiten wat kneuzingen en wat donkere bloeduitstortingen, zijn we er met veel geluk mee weggeraakt.
bedankt Brakb, we hopen nu ook dat het geluk ons nu wat toelacht, nadat we in oktober verleden jaar ook al een Megane Coupe naar de schroothoop hebben mogen brengen!
Orderdatum: 13-08-2014
Productie afgerond.
Uw bestelde Renault is geproduceerd. Captur 120 EDC Dynamique.
Carrosseriekleur: two tone Beige Cendre Noir Etoile HNK +SNE
UW BESTELDE RENAULT IS GEPRODUCEERD. Alle noodzakelijke controles zijn uitgevoerd. De auto staat klaar voor transport naar Nederland, dat binnenkort zal plaatsvinden.
Ben benieuwd wanneer ik de auto werkelijk kan ophalen.
Heb deze kleurencombinatie nog maar 1x in het echt gezien.
Bedankt Moet dus nog ruim een maand mijn Clio Estate heel houden.
Bij de koop:
Bijzonderheden:
Inruil ovb schadevrij en technisch goed zoals auto getaxeerd is op 7-8-2014
Ben nu na inruilprijs vaststelling ongeveer 3800 km verder en in de wasstraat zijn er na de laatste wasbeurt van de standaard plakfolie tussen de ramen stukjes losgelaten ??? Zelfde probleem als zie:
Hangt denk ik van je dealer af en hoe jullie met elkaar omgaan.
Niet menselijks is ook een dealer vreemd, in de meeste gevallen dan!
De mijne zou er niet moeilijk over doen en het meenemen in geplande kosten van het showroomklaar maken van de auto.
Dat valt soms mee en soms tegen. toch?
Heb je bij de inruil de laatste euro uit de onderhandelingen geperst dan zal het mogelijk wat minder soepel verlopen.
Vandaag even langs geweest bij de dealer.
No problem!
Ben sinds 1999 klant bij deze Dealer.
De komende eigenaar van mijn ingeruilde Clio krijgt een tiptop opgepoetste Clio met nieuwe folieafwerking van de deuren.
Daarbij vervanging aandrijfriem hulporganen en rollen +distributieriem en rollen +grote beurt.
Nog lang niet iedereen heeft foto's geplaatst van zijn of haar nieuwe auto. Juist zo leuk om te zien wat anderen "ervan gemaakt hebben". Graag doen dus...
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Ik probeer het ook, ondanks dat mijn vrouw er meestal in rijdt, maar vliegen en volgenpoep haal ik meteen weg. ca 1x per maand door de wasstraat en met de stofzuiger er door. Eten en drinken (kinderen) buiten de auto.
Alleen is mijn vrouw niet altijd zo.....
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Tip: Gebruik je foto als avatar en zet even de specs van je brommert onder je posts.
Dat maakt het voor anderen eenvoudiger om je vragen, opmerkingen en antwoorden te begrijpen.
Geldt ook voor vele andere nieuwe forumdeelnemers trouwens!
Wat me trouwens (naast de ventilator op het bureau van de verkoper!) opvalt aan jouw foto's, is dat er Conti banden op jouw brommert zijn gemonteerd. Lange tijd is door Renault Michelin als eerste montage gebruikt. Hoop eerlijk gezegd dat de mijne straks weer op Michelins staat. Niks mis met Conti hoor, maar qua levensduur en brandstofverbruik heeft Michelin toch meestal de betere band.
Bij onze dealer stonden alle Captur die op hun baasje stonden te wachten op Conti, de drie demo's stonden wel op Michelin.
Ik heb speciaal gevraagd om er een met Michelin te bestellen. Heb er bij een andere dealer ook een met Michelin HP ipv 3 zien staan? Ik vind de Conti geen mooie band om te zien, rijden zal wel gaan, heb ze ooit onder een lease Megane gehad maar die waren snel op.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...