Hallo, hoewel het al een hele tijd geleden het forum nog eens gebruikte wil ik bij deze even verdergaan op de vraag, met een nieuwe vraag.
Vorige week schijven vervangen achteraan bij mijn scenic 2005 (1.5dCi). Gisterenochten met mijn zoontje naar de supermarkt alvorens naar de Renault-dealer te rijden om de handrem opnieuw in te laten lezen (op bericht van de dealer)
Boodschappen gedaan weer in de auto en.... niks meer, we hoorden niks meer, enkel het scherm van de gps/radio lichtte op, het display van de automatische airco, maar verder niets, ook dat brandluchtje geroken en enkel een zachte klik van de relais naast het dashboard. Het gekke is dat alles van binnenverlichting en centrale deurvergrendeling perfect werkt, maar manueel de koplampen aanzetten lukt niet, en na het ontkoppelen van de batterij deed de radio-cd weer zijn ding evenals het gps-display, opnieuw de startknop en wederom niks.
Nu ga ik de auto wel laten afslepen om erger te voorkomen (zowel stuurvergrendeling als handrem willen niet meewerken) maar ik maak me wel wat zorgen over het mogelijke prijskaartje. Ik kan redelijk veel zelf fiksen, maar kan er iemand tips geven waar ik bv moet gaan zoeken of wat ik moet demonteren om bij de oorzaak te komen, de sterkste geur kwam van onder de stuurkolom tussen het rempedaal en gaspedaal (als dit al iets kan helpen)
Alvast dank voor de tips, want ik wordt er stilaan moedeloos van...