Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ik heb een Renault grand scenic tour 2.0 16v 2006. na de accu wissel vraagt hij om code. nergens te vinden...
wie kan mij helpen.
Q142
barcode 8200300860TQ142
modelnr..RENRDW133-10
Q142 security RNRD0560127822
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hoi ik heb een Renault Vel Satis 3.0 dCi Inintiale met een Carbasse Auditorium Tronic radio erin.
heb er nu net een nieuwe accu erin gezet en nu vraagt ie om een radiocode die ik niet heb hoe kom ik daar achter?
Iemand een idee hoe ik een radiocode kan achterhalen van een Vel Satis met een Carbasse Auditorium Tronic radio erin?
Is een beetje saai zo zonder radio
@ Mathijs zie het nu pas voor een Carbasse ga dat nu even checken
Gisteren een renault megane aangeschaft.
Hierbij is wegens het vervangen van een nieuwe accu de code ook benodigd welke niet meer aanwezig was in de boekjes.
Kan iemand mij hieraan helpen?
Type auto is Renault Megane Tour Express Comfort
Model radio no: 22DC277/62
Securitycode : Z486
RN277F40512337
Prod. no : FD0504190512337
sibby schreef:hoi mathijs,
na 1 uur wachten de code ingevoerd en pech hij deed t niet. weet jij wat ik nu nog kan proberen.
groetjes sibby
Nee, geen flauw idee, 9812 is de code, heb je de instructies over invoeren uitgevoerd zoals bovenaan deze pagina staan omschreven ?
Deze lijkt mij het makkelijkst
Radiocode schreef:Methode 3:
Het invoeren van de code gaat ook via alleen de toetsen 1,2,3,4 en 6. Gewoon de toetsen 1 t/m 4 net zo vaak indrukken totdat de juiste code in beeld staat, en bevestigen door de 6 ingedrukt te houden.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
heb de accu vervangen nu vraagt de radio een code kunne jullie me helpen met deze code ?
de nummer die op de zijkant staat van de radio is :* 8200097397t* K305 serialno 45028939
hoi mathijs,
inderdaad het is gelukt
de code die jij gaf was goed,
alleen had ik 5 ingedrukt om te bevestigen.
nu de 6 en hij deed het weer.
haha stomme fout van mij.
heel erg bedankt voor je hulp.
Hoi
De code die ik van de originele dealer van mijn Renault Megane Break heb gekregen werkt niet. Waarschijnlijk is de radio ooit vervangen geweest (ben 2de eigenaar).
Hier zijn de gegevens van op de sticker:
RNRDBEA0941556
RENRDW330-10
FD091038094
8200607918T
V500 - SECURITY
Kan er iemand mij helpen met mijn code aub?
Grts, A.
Mijn vriend heeft voor zijn werk een Mercedes Citan, alleen hebben zij hier een Renault radio in geplaatst nu heeft hij de radio losgemaakt en moet nu een radiocode invullen ik hoop dat iemand kan helpen.
Renault
Part Code : 281151545R
Supplier Code : 288547
Model NO: HARN1002 RV28-R3020E-P
Hoi Mathijs,
Om een carkit in te bouwen heb ik de radio van de spanning moeten halen. Nu moet ik een code invoeren, maar die heb ik helaas niet. Kan jij mij hieraan helpen?
alvast bedankt!!!
Hi, ondanks dat ik geen code kán invoeren (deze staat compleet vast en ja; de radio staat dagelijks aan in de hoop dat dit overgaat en straks ga ik de electronica los koppelen en later aansluiten in de hoop dat het 't probleem zich dan oplost)
ga ik toch vast mijn code opvragen Thnx
Annelies V schreef:Hier zijn de gegevens van op de sticker:
RNRDBEA0941556
RENRDW330-10
FD091038094
8200607918T
V500 - SECURITY
4450
Esmee schreef:Renault
Part Code : 281151545R
Supplier Code : 288547
Model NO: HARN1002 RV28-R3020E-P
Anatel ID : 0992-14-4313
281151545RT5017
hmmm, lastig, zie niet het gedeelte wat ik zocht.
Mogelijkheden zijn 6427 gebasseerd op T501 als security code, of 7997 gebasseerd op S017 met de aanname dat de S gelezen is als een 5
Jelopa schreef:Hoi Mathijs,
radio.jpg
4981
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
inmiddels nog een andere radio gevonden helaas ook zonder code
Hopelijk dat jullie mij hierbij snel kunt voorzien van een andere code zodat ik eindelijk weer muziek kan luisteren
Is dat niet je cd wisselaar? Je moet de gegevens van de tuner hebben. Die zit bij een Phase 1 onder de achterbank en bij een phase 2 rechts voorin het dashboard.
Ok tnx @Pleiades nu wil ik de code invoeren maar dit gaat met geen mogelijkheid!!
blijft ERROR aangeven !! komt dit doordat ik een andere Carbasse radio van een andere Vel Satis heb overgenomen en dat dit chassis gebonden is?
Dus heb ik ook de tuner nodig van de andere Vel Satis waar ik de nieuwe radio eruit heb gehaald?
Heb zelfs de accu 20min.ontkoppelt en alle stekkers eruit gehaald van de cd speler zelf als de tuner die onder de achterbank zit.
Hoop hier graag spoedig antwoord op te kunnen krijgen.
Ok heb van de andere Vel Satis waar ik vanochtend een radio heb opgehaald nu net de tuner van hetzelfde auto gehaald kunnen jullie ook achter deze code komen want wil nu weleens muziek luisteren in de auto
Hochi-Rocku schreef:komt dit doordat ik een andere Carbasse radio van een andere Vel Satis heb overgenomen en dat dit chassis gebonden is?
Meende ergens gelezen te hebben dat er wel een koppeling is tussen tuner en wisselaar
Hochi-Rocku schreef:Heb zelfs de accu 20min.ontkoppelt en alle stekkers eruit gehaald van de cd speler zelf als de tuner die onder de achterbank zit.
Nee, dat gaat niet werken, immers een dief zal ook met de radio wel meer dan 20 minuten zonder stroom onderweg kunnen zijn naar de heler. Doe hem een uur aan en kijk wat die dan doet.
Hochi-Rocku schreef:wil nu weleens muziek luisteren in de auto
codenew.jpg
3383
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?