Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Na het vervangen van de lampjes doen de tellers het niet meer km/ teller
Toerenteller brandstofmeter en temperatuurmeter werken niet meer. Wie weet hier een oplossing voor
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De USB poorten van het R-link 2 systeem werken niet meer. Herstellen van de fabrieksinstellingen heeft helaas niet geholpen. Wat zou het probleem/de oplossing kunnen zijn? En hoe kan ik de middenconsole demonteren om de bedrading te controleren of...
De achteruitrijdetectie van mijn Renault Megane deed het niet. De oorzaak was de microswitch in de stekkeraansluiting van de trekhaak die er voor moet zorgen dat de detectie wordt uitgeschakeld zodra er een stekker in wordt gestoken. De switch bleek...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.