Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo. Ik heb mij net aangemeld voor dit forum en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben na afkoppelen van de accu mijn radiocode kwijt. Het gaat om een update list expert.
Alvast bedankt voor de reactie!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
zamenhof schreef:Hallo. Ik heb mij net aangemeld voor dit forum en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben na afkoppelen van de accu mijn radiocode kwijt. Het gaat om een update list expert.
Alvast bedankt voor de reactie!
0255 zou het moeten zijn volgens mij.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hoi, ook ik ben op zoek naar de code voor mijn autoradio nadat de accu ontkoppeld is geweest.
Reanault Megane Scenic, bj 2013.
De code op de radiosticker is B023. Zie foto voor sticker.
BB-Arie schreef:Hoi, ook ik ben op zoek naar de code voor mijn autoradio nadat de accu ontkoppeld is geweest.
Reanault Megane Scenic, bj 2013.
De code op de radiosticker is B023. Zie foto voor sticker.
0913
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Wij zijn sinds kort ook eigenaar van een Kangoo uit 2008. Gekocht maar geen radio code gekregen. En rijden met muziek is toch wel wat fijner met soms schreeuwende kinderen achterin. Kan iemand ons helpen aan de code. Ik heb foto toegevoegd met de sticker die op de radio zat. Type is Update list
Wij zijn sinds kort ook eigenaar van een Kangoo uit 2008. Gekocht maar geen radio code gekregen. En rijden met muziek is toch wel wat fijner met soms schreeuwende kinderen achterin. Kan iemand ons helpen aan de code. Ik heb foto toegevoegd met de sticker die op de radio zat. Type is Update list
Alvast bedankt!
2768 , voor invoeren, zie bovenste posting
Ik heb de radio van mijn renault clio uit 2006 er uit gehaald en terug gezet, maar ik krijg nu een melding dat ik een code moet invoeren. Weten jullie hoe ik aan de code kan komen? Op de zijkant van de radio zie ik wel een tekstje staan: 82006077915t
R367 - security
Alvast bedankt!
Groeten
Hany schreef:Ik heb de radio van mijn renault clio uit 2006 er uit gehaald en terug gezet, maar ik krijg nu een melding dat ik een code moet invoeren. Weten jullie hoe ik aan de code kan komen? Op de zijkant van de radio zie ik wel een tekstje staan: 82006077915t
R367 - security
8608
hallo
hebben jullie voor mij de code voor deze radio , ik wil er zaterdag mee aan het werk dan heb ik de code alvast
alvast bedankt jan
de auto is een kangoo 2016
hallo
hebben jullie voor mij de code voor deze radio , ik wil er zaterdag mee aan het werk dan heb ik de code alvast
alvast bedankt jan
de auto is een kangoo 2016
2175, geloof dat dit de nieuwste radio is die ik tot nog toe hier gezien heb
hallo heb vandaag een renault senic uit 2003 gekocht en heb de accu moeten vervangen ,nu vraagt de radio code de vorige eigenaar kan op dit moment niks terug vinden ,is er iemand die voor mij de code kan achterhalen.
de nummers die op de radio staan zijn.
model no 22DC280/62P
RN 280F30008410
PROD NO FDO203110008413
8200128228TI888
TOI 888
hallo heb de nummers nog een keer nagekeken en zie dat ik van het PROD NR het laatste cijfer verkeerd heb overgenomen ,dat moet een 0 zijn in plaats van een 3.
Hallo, nieuw hier.
Ik ben ook mijn radiocode kwijt nadat ik de mijn oude radio heb terug geplaatst..
op de sticker staat 8200633620T met securitycode N913
Michelmanneke schreef:Hallo, nieuw hier.
Ik ben ook mijn radiocode kwijt nadat ik de mijn oude radio heb terug geplaatst..
op de sticker staat 8200633620T met securitycode N913
Danku!
2046, succes ermee
adam001 schreef:ik heb de code van mijn radio nooit gehad maar heb de accu vervangen maar heb dus geen code graag hulp hiervoor
r225 de streepjescode 8200607906t
8797, succes met invoeren.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?