Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een Renault Laguna Dyn 1.9Dci uit 2004 met een groot kleuren navigatiescherm.
Nadat ik nu een paar maanden gereden heb wordt ik helemaal gek van het wisselen van de cd, de auto heeft namelijk geen wisselaar. Wanneer je veel op de weg zit begint altijd dezelfde cd wel te vervelen. Daarom dacht ik laat ik eens wat rond neuzen om zien wat de mogelijkheden zijn om mijn iPod aan te sluiten. Helaas kwam ik bij de garage onverrichte zaken terug. Zij adviseerden mij om een FM-modulator te gebruiken. Maar goed dat lijkt mij niet zo'n goede optie, omdat daarmee een behoorlijk kwaliteits verlies optreed. Ook van Dension schijnen geen goede oplossen te zijn voor de Carminat tunerlist gecombineerd met een groot kleuren navigatie systeem. Aldus hun website.
Tijdens mijn zoveelste google poging om toch een oplossing te vinden stuite ik op het volgende apparaatje.
http://www.connects2.com/c2search.aspx? ... &modID=584
Op de website geven ze aan dat dit de oplossing zou moeten zijn voor mij probleem.
Ik vroeg me af of er iemand toevallig al ervaring heeft met dit merk. Of een andere manier weet om mijn iPod aan te sluiten. Via de AUX bijvoorbeeld