Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Er staat na bevestiging geen 'error'?
Heb je zeker goed bevestigd?
(Druk op voorkeuzetoets "6" en houd deze ingedrukt tot je een "piep" hoort; de code is nu ingevuld.)
Dan zou het ook nog kunnen zijn dat in het boekje een andere code staat dan op de radio.
Graag even radio gegevens doorgeven (inclusief security code) zodat we kunnen controleren of de code de juiste is.
Hallo,
Parrot ingebouwd in de megane, spanning er af, code in het boekje klopt blijkbaar niet.
Laatste cijfer is erg onduidelijk en moet nu telkens wachten tot ik de code weer mag invoeren.
Gert-Jan Megane II schreef:Hallo,
Parrot ingebouwd in de megane, spanning er af, code in het boekje klopt blijkbaar niet.
Laatste cijfer is erg onduidelijk en moet nu telkens wachten tot ik de code weer mag invoeren.
Wie van jullie zou zo vriendelijk willen zijn om mijn radio weer te laten werken?
ik dacht dat ik de code nog wist maar de radio denkt daar anders over.
ik dacht iets van 5333... maar niet dus.
Ik heb sinds kort een Renault megane uit 2003 en helaas had mijn dochter een lampje aan gezet.
Daardoor was de accu de volgende dag leeg... Die kreeg ik al snel weer aan de praat maar nu doet de radio het niet meer.
Wie kan mij vertellen welke code ik moet invoeren?
Mijn accu is vervangen en nu werkt mijn radio niet meer. Moet code invoeren maar deze geb ik dus niet. Wie kan mij helpen? Ik heb een Renault megane scenic uit 2005. Voor foto radio zie afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hulten15 schreef:Mijn accu is vervangen en nu werkt mijn radio niet meer. Moet code invoeren maar deze geb ik dus niet. Wie kan mij helpen? Ik heb een Renault megane scenic uit 2005. Voor foto radio zie afbeelding
Hoi Hulten15.
Jouw radiocode zou 8536 moeten zijn!
Heb onlangs een Clio uit 2006 overgenomen, maar ik moet een code invoeren voor de radio.
Als ik het goed heb dan zijn de volgende gegevens nodig om de code op te vragen:
Heb onlangs een Clio uit 2006 overgenomen, maar ik moet een code invoeren voor de radio.
Als ik het goed heb dan zijn de volgende gegevens nodig om de code op te vragen:
Ik zit met een zelfde issue: ik heb geen code om de radio te ontgrendelen. Wie kan helpen?
Het is een Cabasse auditorium in een Laguna uit 2003:
Model No: RENRDW101-11
Prod. No: FD0103350023373
TOS795
RNRD0230023373
8200248100TS795
Ik zit met een zelfde issue: ik heb geen code om de radio te ontgrendelen. Wie kan helpen?
Het is een Cabasse auditorium in een Laguna uit 2003:
Model No: RENRDW101-11
Prod. No: FD0103350023373
TOS795
RNRD0230023373
8200248100TS795
Hallo,
Ik ben sinds kort de eigenaar van een Laguna 1.8 16v uit 2004.
Omdat de auto spaningsloos is geweest, vraagt de radio om een code.
wie kan me daar bij helpen.
ik heb wel de gegevens van de auto radio.
deze zal ik bijvoegen.
ik zie wel staan "lees eerst pagina 1", maar ik heb geen idee waar deze zich bevind in de forum.
met vriendelijke groet
Felix
felix schreef:Hallo,
Ik ben sinds kort de eigenaar van een Laguna 1.8 16v uit 2004.
Omdat de auto spaningsloos is geweest, vraagt de radio om een code.
wie kan me daar bij helpen.
ik heb wel de gegevens van de auto radio.
deze zal ik bijvoegen.
ik zie wel staan "lees eerst pagina 1", maar ik heb geen idee waar deze zich bevind in de forum.
Ik dacht even te testen of ik er ook een andere radio in kon zetten met bluetooth maar niet wetende dat er om een radiocode gevraagd zou worden bij terugplaatsen van de originele radio.
Ongeveer maand geleden de auto gekocht, maar niet de juiste boekjes gekregen waar de code in staat. Enkel onderhoudsboekjes.
Het gaat om een twingo 1.2 uit 2010.
Voor zover ik begrepen heb, is de security code van belang. Op de radio staat de code V833 aangegeven.
Mocht deze code nog nodig zijn: 8200843548T
Is er iemand die me hiermee kan helpen? Alvast bedankt!
Hallo allemaal, Ik heb onlangs mijn accu moeten vervangen, en je raad het al, ik heb geen code meer.
Zou iemand mij kunnen helpen aan de code zodat mijn radio het weer doet?
Bij voorbaat dank
Herman
radio: 8200666139T K642-security
herjo schreef:Hallo allemaal, Ik heb onlangs mijn accu moeten vervangen, en je raad het al, ik heb geen code meer.
Zou iemand mij kunnen helpen aan de code zodat mijn radio het weer doet?
Bij voorbaat dank
Herman
radio: 8200666139T K642-security
Hallo Herman,
Volgens de statistieken moet de radiocode van jou zijn: 4763
De accu is vervangen door de ANWB en nu vraagt de radio om een code. Dit zijn de gegevens (ik krijg het plaatje niet geroteerd...), ik hoop dat jullie mij aan een code kunnen helpen. Alvast hartelijk dank!
IMG_0990.JPG
De accu is vervangen door de ANWB en nu vraagt de radio om een code. Dit zijn de gegevens (ik krijg het plaatje niet geroteerd...), ik hoop dat jullie mij aan een code kunnen helpen. Alvast hartelijk dank!
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?