Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Goedenavond, ik heb net een Laguna gekocht met wat elektrische problemen.
Om deze op te lossen moest mijn accu ontkoppeld worden, en nu vraagt hij om de code welke ik niet bezit.
Ik hoop dat u me kunt helpen?
Het gaat om,
8200 163 078
22sy223/62z
Indus vdo 0495027100276780
Prod no fd0203360025556
Voor onze Renault Clio 1.4 16V Dynamique uit 2005 zijn wij op zoek naar de radiocode deze was van de stroom af en vraagt nu om code heb de radio eruit gehaald en volgende gegevens staan erop:
Hoi, ik heb de accu van mijn Renault Scenic vervangen.
Wie kan me de code van mijn radio door geven?
Zie foto's van stickers op radio als bijlage
Graag reactie
BVD
Charmayne
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
charmayne schreef:Hoi, ik heb de accu van mijn Renault Scenic vervangen.
Wie kan me de code van mijn radio door geven?
Zie foto's van stickers op radio als bijlage
Graag reactie
BVD
Charmayne
Sorry, maar met een Becker radio kan ik niets, daarvoor zal je toch even naar de dealer moeten, die kan dat opzoeken voor je.
SunShinee schreef:Hallo,
Zou iemand de code van mijn radio kunnen achterhalen? In oktober een nieuwe accu laten zetten en sinds die tijd geen radio meer kunnen luisteren.
Philips 22DC481/62
9022 214 81629
FD 11 99 13 9156527
MODEL NO 22DC481/62
Barcode 7700 433 070 D118
Het gaat om een Renault clio '99
Alvast bedankt
Jouw code is 1134
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Net accu verwisseld van onze Laguna uit 2005 en nu moet er uiteraard een code worden ingevoerd om de radio aan de praat te krijgen die ik als 3rde eigenaar natuurlijk niet heb gekregen...
Radio is van Renault/Becker type Carminat Navigation (zonder eigen display)
Model BE 7412
Snr 45020144
Als ik het goed begrepen heb is de sec. code W762 (laatste 4 digits van nr onder barcode)
Kan iemand ons hier uit helpen? Alle hulp is welkom
Kan iemand mij helpen aan de code van mijn Scenic (2004) foto bijgevoegd. Alvast dank!
je code is 9429
Jacko88 schreef:Goedenavond allen,
Net accu verwisseld van onze Laguna uit 2005 en nu moet er uiteraard een code worden ingevoerd om de radio aan de praat te krijgen die ik als 3rde eigenaar natuurlijk niet heb gekregen...
Model BE 7412
Snr 45020144
Als ik het goed begrepen heb is de sec. code W762 (laatste 4 digits van nr onder barcode)
Je code is 3232
succes met invoeren allemaal.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Kan iemand mij helpen aan de code van mijn Scenic (2004) foto bijgevoegd. Alvast dank!
je code is 9429
Jacko88 schreef:Goedenavond allen,
Model BE 7412
Snr 45020144
Je code is 3232
succes met invoeren allemaal.
Mathijs, je bent geweldig!!! Klopte precies. Thx man
Beste medewerkers,
Ik heb een Renault Modus uit 2005 waarvan ik de autoradiocode nodig heb, de gegevens op de radio zijn als volgt
RN277F50767466
met sec. code I158
Is het nog mogelijk deze hier aan te vragen?
Alvast bedankt vriendelijke groet
Angelo van Bemmelen
angelovb schreef:Beste medewerkers,
Ik heb een Renault Modus uit 2005 waarvan ik de autoradiocode nodig heb, de gegevens op de radio zijn als volgt
RN277F50767466
met sec. code I158
Is het nog mogelijk deze hier aan te vragen?
Alvast bedankt vriendelijke groet
Angelo van Bemmelen
Je code zou 1637 moeten zijn
angelovb schreef:Ik heb inmiddels de code gevonden toch dank voor de inspanning
Groet
Angelo
Ik heb een Renault Espace 2.0 uit Duitsland gehaald. Erg blij mee...totdat ik de accu had losgehaald en er daarna achterkwam dat in de uitgebreide documentatie de code van de radio ontbrak. Het is dus nu erg stil aan boord .
Volgens mij is het een Cabasse Auditorium. Het is in ieder geval degene met de 6 cd wisselaar in de unit. Ik sluit een foto in van alle stickers en hoop dat jullie me kunnen helpen met deze foto.
Alvast enorm bedankt!
Hartelijke groet
Marco
Renault Espace Radio.JPG
Ik heb een Renault Espace 2.0 uit Duitsland gehaald. Erg blij mee...totdat ik de accu had losgehaald en er daarna achterkwam dat in de uitgebreide documentatie de code van de radio ontbrak. Het is dus nu erg stil aan boord .
Volgens mij is het een Cabasse Auditorium. Het is in ieder geval degene met de 6 cd wisselaar in de unit. Ik sluit een foto in van alle stickers en hoop dat jullie me kunnen helpen met deze foto.
Alvast enorm bedankt!
Hartelijke groet
Marco
Renault Espace Radio.JPG
Jouw code is 1213, veel plezier ermee.
Calinnoa schreef:Kan me iemand helpen met de code van de radio.hier is een foto van.
image.jpeg
En jouw code is 5224, ook succes met invoeren
Heey,
Bij aankoop van mijn renault megane 2 uit 2009 en ik de radio aanzette vroeg hij om de radiocode maar die heb ik niet, nummers staan op de foto in de bijlagen. Bedankt alvast:)
Ik heb een radiocode nodig voor een renault scenic uit 2000 accuspanning is eraf geweest en moet nu een code invullen.
Is er iemand die hieraan kan komen?
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?