Wie o wie kan mij helpen.
Heb sinds 2 maanden een Renault Grand Scenic uit 2004
170.000 km op de teller
Motorisch eindelijk helemaal goed. (Hier ook 4 maanden garantie nog op)
Elektronisch wordt het voor mij een te groote puzzel (garage gaf hier geen garantie op was alleen een raam probleem wordt steeds meer

Verders zalige MPV en hij heeft zijn dienst al bewezen ik ga er helemaal voor en wil deze echt voorlopig behouden
1. Als eerst de ramen.
Rechts achter zit los als ik rij gaat deze vanzelf langzaam naar beneden en je kunt met de hand hem omhoog en naar beneden doen.
Weet dus dat hier mogenlijk het volledige raamsysteem vervangen moet gaan worden. (Vrij duur heb ik begrepen)
Links voor (bestuurder zijde)
Heeft het altijd gedaan nu ineens niks meer raam gaat niet meer omlaag wat ik ook doe ?
Zit hier een stekker los of kabelbreuk ???
2. Komen we bij de verwarming
Altijd gedaan nu ineens niks meer geen lucht geen verwarming.
Heb rondt gekeken op het form kan aan de ventilator zelf liggen of de resistor.
Ook gelezen dat je via je dashboard achter je display of via je dashboard kastje erbij kunt komen maar ja heb zulke groote klauwen gaat dit wel lukken ????
Ook bij starten van auto of omzetten van externe lucht naar circulatie tikkende geluiden links in mijn dashboard kunnen dit versleten tandwielen zijn ?
3. En dan de paravan
Deze kunnen snel verstopt zijn nu heb ik ze al bekeken ze zijn schoon heb ook geen last van water of vocht in de auto maar is er voor deze rubberen buisjes niet iets van een roostertje te maken of verkrijgbaar waardoor het afval niet zo makelijk erin loopt ?
4. En laatste vraag en heb ik alles gehad hihihihi
Wie o wie uit omgeving Ridderkerk heeft zin en tijd om deze problemen door te lopen en mij het voertuig te leren kennen
Met vriendelijke groeten en alvast bedankt voor de info en reacties Olaf