Aanschaf advies Hatchback of Estate


larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1443
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Aanschaf advies Hatchback of Estate

Bericht door larsdijkstra 16v »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

TheSarge schreef:Het is idd een spel en dat moet je goed spelen. Gewoon doorblijven lopen. Als ze je gegevens hebben bellen ze je vanzelf. Geloof me: er wordt genoeg verdiend in die branche maak je maar geen zorgen. Anders zouden ze wel wat anders gaan doen. Als ze een uiterste prijs noemen......en dan toch nog lager gaan vertrouw ik het niet meer. Laat ze dan maar bellen als ze echt een goede deal willen sluiten. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik heb genoeg ervaring in afschaf van auto's. En dit heeft toch echt gewerkt in veel gevallen 8-)
Rendement bij dealers ligt aan het einde van het jaar op ca 1%... bij gebruikt weet ik het niet. Bij ons wordt de laagste prijs aan tafel genoemd, als je dan weg loopt komen ze niet meer achter je aan... :wink: regematig kan het ook gewoon niet wat de klant wil
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 4
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Aanschaf advies Hatchback of Estate

Bericht door DHL »

En toch is het goed, zelfs al gaf je je laagste prijs, die klant na x aantal dagen terug te bellen. Om hem duidelijk te maken dat je echt aan je bodemprijs zit. Dit helpt in vele gevallen. Niks meer laten horen is over het algemeen een verloren zaak.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Harm
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 632
Lid geworden op: 30 nov 2011 20:04
Actief als: particulier

Re: Aanschaf advies Hatchback of Estate

Bericht door Harm »

Mooie auto's allebei. Voor de parkeersensoren van de Nederlandse auto zou ik hem niet laten staan, dat werkt met piepjes gewoon goed.

Van de buitenlandse auto zou ik wel minimaal de historie en de onderhoudshistorie willen weten: waar komt hij vandaan en heeft hij op tijd z'n beurten gehad en wat is de verdere achtergrond. Aan het kenteken te zien is hij alweer een tijdje geleden ingevoerd en kennelijk heeft de vorige eigenaar er dus maar kort mee gereden. Waarom?

Alhoewel het op foto's heel lastig beoordelen is komt de Nederlandse auto (waar je de offerte van hebt) net even wat verzorgder over. Maar je moet natuurlijk in het echt kijken en ermee rijden.

Qua onderhandelen: simpele vragen als 'kunnen we nog wat aan de prijs doen' of 'ik hik nog een beetje aan tegen het bedrag' kunnen een verkoper die graag zaken met je wil doen wel aanzetten tot nog wat korting of wat gratis of goedkopere accessoires. Uiteindelijk gaat het om het totaalbedrag wat je moet bijbetalen. Past dat binnen jouw budget en voelt het goed, dan doen. Past het niet binnen jouw budget dan niet doen, er zijn genoeg Clio's te koop.

Succes met de keuze. Groeten, Harm
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht