Lang geleden, in 1977 om precies te zijn, had ik gezworen nooit ofte nimmer nog een auto van het merk Renault te zullen kopen. Reden van die eed was de manier waarop ik door de plaatselijke dealer werd behandeld. Het is inmiddels 40 jaar geleden en alleen de doden en de dwazen veranderen nooit van mening, dus heb ik deze week een Renault Megane Scenic II 2.0 16V uit 2007 gekocht met 160.000 km op de teller. Een gok, maar voor zover ik kan nagaan is hij goed onderhouden en de eerste rij-ervaringen zijn meer dan voortreffelijk.
Uiteraard zal er vroeg of laat, ik hoop vooral op dat laatste, wel eens iets moeten gerepareerd en/of vervangen worden. Daarom is mijn vraag voor dit forum waar ik handboeken e.d. kan vinden. Met de zoekfunctie van het forum vind ik allerhande links, maar allemaal "vervallen".
Dus als iemand documentatie heeft over een Renault Megane Scenic II 2.0 16V, bouwjaar 03/2007, handgeschakeld, dan hoor of lees ik het graag als hij of zij het met mij wil delen.
Overigens heb ik hier al een schat aan informatie gevonden; die van dat gaas bij de luchtroosters, bijvoorbeeld, bleek alvast een "gouden" tip. Die heeft me alvast een hoop tijd, geld en ellende bespaard.
Alleen de doden en de dwazen .....
-
Thuisklusser
Topic author - Lid - eerste logo binnen

- Actief als: particulier
Alleen de doden en de dwazen .....
Renault Megane Scenic II 2.0 16V bj 2007. Mijn eerste auto waarbij je de ruitenwissers moet demonteren om de startmotor te kunnen vervangen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
kaleido 1
- Gerespecteerd lid

Re: Alleen de doden en de dwazen .....
Welkom terug , het megane gedeelte had de storingen ha ha , daarom heet hij nu gewoon , renault scenic 2
| Hide post links |
-
Thuisklusser
Topic author - Lid - eerste logo binnen

Re: Alleen de doden en de dwazen .....
Dat dacht ik eigenlijk ook dat het gewoon Scenic was, tot ik het kentekenbewijs kreeg:
…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Megane Scenic II 2.0 16V bj 2007. Mijn eerste auto waarbij je de ruitenwissers moet demonteren om de startmotor te kunnen vervangen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 16 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht