Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik heb geen trekhaak en zou niet weten of het verschil uitmaakt. Lijkt me wel raar, omdat het systeem werkt op de parkeersensoren, daar komt de trekhaak niet voor dacht ik.Mils schreef:@Mils, mag ik vragen of je een trekhaak hebt?
Aangezien ik een trekhaak heb en de dealer tegen mij heeft gezegd dat ik dan van het systeem niet op aan kan.![]()
Dus de ene keer reageert hij super, maar de volgende keer kan ik als een zotje staan zwaaien/trappen met mijn been maar doet hij niks.
Denk trouwens dat ik het nu een beetje onder controle heb en het lukt de laatste tijd aardig. (zou er een zelfleer modus opzitten????)
Wat mij wel is opgevallen is, dat het je echt één meter achter de auto moet staan (niet te dichtbij), dat is belangrijk en dan je voet in een voorwaartse beweging brengen zonder echt op te heffen.
Even oefenen en dan lukt het wel

Maar zoals hier al aangehaald, de keer dat het dan niet lukt is op een drukke parking of zo

Succes ermee![/quote]
Zo mijn inziens ook niks mogen uitmaken, maar dat is de verklaring welke ik kreeg van de dealer, dat het systeem met een trekhaak niet goed zou functioneren.
Ach ik blijf gewoon stug proberen, maar al met al vind ik het niet echt een elektrische achterklep, want die zou ook elektrisch moeten sluiten net zoals op de Estate.