Zijn er mensen die ervaring wil delen?


Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Frankko »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Jan1967 schreef:Even afkloppen maar ik rij nu bijna een jaar en 43000 km. in mijn Talisman maar heb tot nu toe geen enkel probleem gehad.
Dus inderdaad de mensen met klachten melden zich hier, mij zal je niet veel horen.

Gr. Jan
Dus jij hebt wel recente kaarten in R Link, een navi die je niet onnodig omleidt, DAB die nooit naar analoog springt? Ik geloof best dat de ellende die ik heb gehad niet kent maar de R link problemen hebben ze allemaal.

Ik heb er 2 gereden en een nieuwe Megane van mn collega en ze hebben het allemaal.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

@Leon_cupra: bij mij betreft het een privé-wagen.... helaas. Zelfs de garage verklaarde me zot om als 'jong gastje' zo'n wagen te kopen (al helemaal met die lage km-stand die ik privé doe :p)
Ik had bijna dezelfde haat-liefde relatie met m'n vorige Mondeo hoor(en ik was/ben een extreme Fordfanaat :P) Maar nadien gezien was die Mondeo een verdraaid goede wagen. Hoewel deze wagen wel extreem is in m'n ogen, met alle defecten en voorvallen die ik persoonlijk heb). De Talisman is bij mij gekocht in een frustratie (en in 5min), enfin :P misschien telt dit ook mee in m'n frustratie.

Maar eerlijk is eerlijk. Wat een verdraaid bloedmoeie wagen is de Talisman. Deze geeft me zelfs kippevel als ik de neus in m'n spiegel zie.
Heb ik spijt? ABSOLUUT want mn gemoedsrust met deze auto komt niet meer goed. Had ik maar... kon ik maar... Maar ik ben overtuigd dat ik ècht pech heb (had zelfs de garage voorgesteld een opleg te doen voor een latere variant). Ik merk dat latere, latere Talismans gewoon beter zijn.

Ik ben nu wel geleerd. Het is m'n 4e wagen in 10jr. Financieel heel dom, I know. Zeker omdat ik alleen maar in het weekend rij.
Maar deze zorgt ervoor dat ik dezelfde fout niet meer maak
maar anderzijds wil ik er niet lang mee rijden omdat ik 'm niet vertrouw. Ik heb zelfs m'n vriendin (die autoleek is) gratis (!) m'n Talisman aangeboden, en ze hoeft 'm niet :D Dat zegt genoeg ;)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Leon-cupra
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 14
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jun 2017 09:38
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Leon-cupra »

@ghia, ik kom uit een familie van vag-fanaten en dan verklaren ze je zot als je met een renault afkomt. Mijn vader heeft in zijn jonge jaren nog twee renaults gekocht onder druk van mijn grootvader. Om ter meest miserie :-) vele jaren later heeft mijn moeder nog met een nieuwe espace gereden. Onder de wagen hing een pomp die enorm enerverend lawaai maakte. Aangezien mijn vader er ook af en toe mee reed, heeft de espace amper 6 maand op de oprit gestaan.

Als je dan al de laguna verhalen hoort, denk je ook van, toch oppassen, lees je dat ze het met de opvolger iets beter voor elkaar hebbeb en dan denk je dat het met de talisman ook wel beter zou zijn. En dan lees je enorm veel reacties met "nooit meer".

Tja, wat moet je dan doen? Nu ja, als mijn werkgever zegt "neen, geen firmawagen" dan is het verhaal zowiezo gedaan Komt er loon in de plaats en dan blijven we verder tuffen met mijn octavia vRS, wat zeker geen straf is met 220pk :-D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

Ik wou een XF van 1a 2 jaar. En kom ik uiteindelijk met een Talisman omdat ik de dikke nek niet wou uithangen. Had ik maar... enfin :-)
Op m'n werk lachen ze er steeds mee. Als je een kapitaal hebt, wat doe je dan? Ach dan koop je een dikke Renault, zo van die dingen ;-) Iedereen daar plat van het lachen. Ze dagen me er mee uit ;)

Anyway vanaf september wordt modeljaar 2018 gebouwd met een aangepaste 4control en ophanging. (waarschijnlijk al betere software en euvels)
Dat zou ik wel aandurven.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

Haha, Ghia, dat van die gemoedsrust komt me bekend voor. Ooit een nieuwe ML280CDI gekocht en nachten van wakker gelegen omdat ondanks de luchtvering er constant geschokker was. Inspecteur Mercedes bij geweest enz. Na 3 maanden met reuzeverlies van de hand gedaan en... gemoedsrust terug.

Van de Talisman rotzooi lig ik niet wakker (aan het uiterlijk en het rijden ligt het ook niet), kost ook veel minder, maar er uit gaat die. Kan nog wel even duren. Ben nu aan het twijfelen tussen een 5 Touring en de nieuwe X3 die nu maandag wordt voorgesteld, maar ben in beide gevallen niet helemaal blij met de styling (de Talisman is veel mooier).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

De airco bagger enz. zijn zelfs van die aard dat ik voor onze road-trip deze zomer twijfel tussen de 3 maand oude Talisman of toch maar een trekhaak laat monteren op de oude 5.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



daniel.vandermaesen
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 90
Lid geworden op: 19 jun 2017 10:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door daniel.vandermaesen »

Ik heb mijn talisman nu 2 dagen, en heb hier alle klachten gelezen... dab nog geen 1 keer versprongen, bose geluidsysteem klinkt bij mij machtig! Alleen het openen van achterklep met voet lukt maar af en toe. Verder heb ik geen klachten, heerlijke wagen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

Vorige week nog eens bij DEX geweest, daar stond een 2jr oude 5Touring voor de prijs van m'n Talisman.
Ik kan niet beschrijven hoe ik me voelde, beetje moedeloos. Precies omdat ik steeds geconfronteerd word met zaken die bevestigen dat het geen goede keus was. Hopelijk is de voorruit snel vooradig (die spontaan vanzelf zonder impact barste (net zoals bij vele anderen)). Dat maakt het kijken naar de wagen toch een stuk mooier :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

"Precies omdat ik steeds geconfronteerd word met zaken die bevestigen dat het geen goede keus was"

Exact zelfde gevoel hier. Stap ik in de wagen denk ik de eerste km's: rijdt toch prima, tot dat moment waarop ik inderdaad geconfronteerd word met FM, DAB, airco winderigheid, navi, telefoon, omslachtige bediening, ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 25
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door DHL »

Waar we niet te buiten kunnen is het feit dat Talisman toch heel veel met de vinger gewezen wordt. Heb op het forum nog nooit geweten dat er zoveel klachten over eenzelfde model zijn. Denk dat dit wel wat wil zeggen.
Ik wil geen Renault meer van de laatste generatie. Teveel probs. Vandaar wel nog een Espace IV van de allerlaatste gekocht. Dat waren vrij goede wagens.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

scheve naden, deuren die verf wegschuren, loslatende interieur en exterieurstrips, krakende ophanging achter, rammels, kraakjes ed ook? :D
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

DHL schreef:Waar we niet te buiten kunnen is het feit dat Talisman toch heel veel met de vinger gewezen wordt. Heb op het forum nog nooit geweten dat er zoveel klachten over eenzelfde model zijn. Denk dat dit wel wat wil zeggen.
Ik wil geen Renault meer van de laatste generatie. Teveel probs. Vandaar wel nog een Espace IV van de allerlaatste gekocht. Dat waren vrij goede wagens.
Ik basseerde me op de kwaliteit van de Laguna 3. Vandaar ik 'meeging' in hun nieuwe concept, nieuwe naam. Een goed en stevig begin.
Helaas voor mij een flater :fp:
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

Ook hier inderdaad kraakjes en rammels in overvloed. Toch wanneer de weg niet vlak is. Ophanging geen probleem, heb geen 4control of adaptieve versie (Intens 110 EDC Grandtour). Interieur en exterieurstrips hangen en na 8000km allemaal nog vast aan. Heb je Limo of Estate?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

Limo zou ik het niet noemen bij Renault ;) de sedan dus :D en de Initiale Paris (4control en die ophanging)
Hier na 3000km de strips aan de middentunnel met dubbelzijdige tape herkleefd + ook het gedeelte van de head-up display (die ook overvloedig kraakt).
Verder sluit er niets mooi aan (sorry is ècht zo) vooral de overgang naar de raamstijlen toe. M'n Mondeo sloot daar perfect naadloos aan. Deze was ook niet rammelvrij maar wel immens stiller.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 25
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door DHL »

Ghia schreef:
Ik basseerde me op de kwaliteit van de Laguna 3. Vandaar ik 'meeging' in hun nieuwe concept, nieuwe naam. Een goed en stevig begin.
Helaas voor mij een flater :fp:
Inderdaad... Laguna 3 was zeer goed. Laguna 2 had veel probs en men heeft toen besloten alles op kwaliteit in te zetten, zelfs ten koste van innovatie. Vandaar een redelijk saaie wagen maar erg betrouwbaar. Ook Scenic, Megane, Clio,... waren zeer goed.
Ik vrees dat men bij Renault dezelfde fout maakt zoals in 2001-2002. Onbetrouwbare Laguna, Espace, Vel Satis, Megane (iets beter)... Snap niet waarom ze op hun elan niet doorgingen. Ze deden het net zo goed.
Persoonlijk vind ik het jammer... Ik had een Megane cabriolet, een Vel Satis, 3 Espaces 4, een Espace 5, 2 Scenics en dit allemaal tussen 2002 en 2015. Ik hield van Renault, zelfs met de probs die ze hadden. De laatste Espace 5 heeft voor mij echter de deur blijvend dicht gedaan. Mijn vrouw wou nog een Espace... ze heeft er nu ene. Zelf rij ik nu met een wagen die een heel jaar niet naar de garage heeft hoeven te gaan. Een nieuwe wereld gaat open...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jefb
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 24
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 feb 2017 11:15
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door jefb »

Betrouwbaarheid lijkt me het probleem niet. Eerder ontwerpfouten en ondoordachte uitvoering van zgn. innovaties. Hoewel, parkeersensoren die niet behoorlijk werken, gaat zelfs niet over innovaties.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 19
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door berenburg »

Ik merk grote verschillen in beleving en kwaliteit.
De dci 160 rijd en stuurt perfect.
Ip versie geen problemen met piepjes of kraakjes.
Model tijdloos mooi , kleur noir amatist zeer mooi.
Zeer kompleet qua uitvoering.
Nu na uitproberen de voor mij ideale instelling gevonden
Mensen die meerijden zijn verbaast over de souplese en uitvoering.
Kortom tijdloze auto met zeer fraaie vorm .
En super motor en besturing.
Goed er zit wel eens wat scheef of er moet een keer gereset worden wat overigens bij mij niet meer voorkomt.
Maar dat wordt bij mij overvleugeld door het rijgenot
En de aanblik.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Talle
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 10
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2017 21:25
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Talle »

[quote="Leon-cupra"]@ghia

"Als je dan al de laguna verhalen hoort, denk je ook van, toch oppassen, lees je dat ze het met de opvolger iets beter voor elkaar hebbeb en dan denk je dat het met de talisman ook wel beter zou zijn. En dan lees je enorm veel reacties met "nooit meer"".


De opvolger van de Laguna, de 3de generatie dus, is gewoon een perfecte wagen, die rijdt als een klok. En al de rest hier van de negatieve verhalen over de Talisman moeten zwaar gerelativeerd worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Frankko »

renoke schreef:
Leon-cupra schreef:@ghia

"Als je dan al de laguna verhalen hoort, denk je ook van, toch oppassen, lees je dat ze het met de opvolger iets beter voor elkaar hebbeb en dan denk je dat het met de talisman ook wel beter zou zijn. En dan lees je enorm veel reacties met "nooit meer"".


De opvolger van de Laguna, de 3de generatie dus, is gewoon een perfecte wagen, die rijdt als een klok. En al de rest hier van de negatieve verhalen over de Talisman moeten zwaar gerelativeerd worden.

Je 4e "waardevolle" comment op het forum en in dezelfde stijl. Korrel zout, valt wel mee etc. Medewerker van Renault NL?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Talle
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 10
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2017 21:25
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Talle »

Frankko schreef:
renoke schreef:
Leon-cupra schreef:@ghia

"Als je dan al de laguna verhalen hoort, denk je ook van, toch oppassen, lees je dat ze het met de opvolger iets beter voor elkaar hebbeb en dan denk je dat het met de talisman ook wel beter zou zijn. En dan lees je enorm veel reacties met "nooit meer"".


De opvolger van de Laguna, de 3de generatie dus, is gewoon een perfecte wagen, die rijdt als een klok. En al de rest hier van de negatieve verhalen over de Talisman moeten zwaar gerelativeerd worden.

Je 4e "waardevolle" comment op het forum en in dezelfde stijl. Korrel zout, valt wel mee etc. Medewerker van Renault NL?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed om te weten dat jij de statistieken hier bijhoudt en bepaalt wat een al dan niet waardevolle reactie is. Alleszins zal jij niet diegene zijn die mij komt vertellen wat ik wel of niet mag zeggen. Ik hoop ook dat je je eigen comments waardevol en als per definitie de waarheid vindt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Frankko »

Je mag alles zeggen wat je wil maar een beetje inhoud en feiten worden op prijs gesteld. Zijn hier meerdere leden welke 40k voor een nieuwe auto hebben afgetikt en een waslijst aan problemen hebben. Als er dan een nieuwkomer is welke zelf geen Talisman heeft en het bagatelliseert dan wekt dat wat irritatie op.

Daarnaast zijn je posts eenvoudig te achterhalen door op je username te klikken maar dat terzijde.

Hier een feit waar we dagelijks mee te maken hebben. File aan de andere kant van de A1 en 00:01 min vertraging. Dan word je doodleuk omgeleid. Dit op de route Amsterdam Enschede een keer of 10 dus irritant.

AfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

@Frankko: steek daar geen energie in man ;)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door EagleForce »

@Frankko Lekker laten gaan, je hebt alles al verwoord in je laatste post, hij kan niet bagatelliseren inderdaad als je zelf niet hebt...........Ik krijg a.s. zaterdag mijn Talisman occasion van 2016........hoop echt dat het allemaal meevalt. Heb al 1 ding met proefrijden ontdekt, de piep met overschakelen (automaat). Dat zou onder fabrieksgarantie voor die tijd worden opgelost. Afhanging van deuren en klep waren gelukkig netjes, naar gekeken.

Over die navigatie, kan je die voorgestelde andere routes niet uitzetten, dus iets met "NOOIT voorstellen om andere routes te kiezen"? Of is dat altijd aanwezig?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marnel
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2016 07:29
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Marnel »

Ja je kan die voorgestelde routes uitzetten zodat je daar niet mee lastig gevallen wordt. Dat heb ik vrij snel gedaan gedaan en over het algemeen geeft hij redelijk goed aan wat de daadwerkelijke files zijn op de oorspronkelijke route en ik wordt niet meer lastiggevallen met vragen om een langere omweg te nemen. Ik gebruik Tomtom op mijn iPhone voor het omplannen wanneer er files op de weg zijn en ik een kortere alternatieve route wil :)
Voorheen: Ford Focus Wagon Titanium in Candy Red
Nu: Renault Talisman Estate Intens in Carmin Rouge

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 19
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door berenburg »

Tijdsbesparing heeeeel lang zetten dus minimale tijdsbesparing op 30 minuten of zo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door EagleForce »

Marnel schreef:Ja je kan die voorgestelde routes uitzetten zodat je daar niet mee lastig gevallen wordt. Dat heb ik vrij snel gedaan gedaan en over het algemeen geeft hij redelijk goed aan wat de daadwerkelijke files zijn op de oorspronkelijke route en ik wordt niet meer lastiggevallen met vragen om een langere omweg te nemen. Ik gebruik Tomtom op mijn iPhone voor het omplannen wanneer er files op de weg zijn en ik een kortere alternatieve route wil :)
Da's mooi dan, gebruik namelijk altijd Flitsmeister ernaast, dus ik ga die meldingen lekker uitzetten in R-Link als ik de auto heb ;-).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Frankko »

berenburg schreef:Tijdsbesparing heeeeel lang zetten dus minimale tijdsbesparing op 30 minuten of zo

Afbeelding

Had ik al uitstaan maar de waardeloze alternatieven blijven komen

Heb nu alle gebeurtenissen maar uitgezet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Talle
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 10
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2017 21:25
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Talle »

Je mag me negeren zoveel je wil, maar dit is alweer een mooi voorbeeld over een klacht die je hebt over de Talisman terwijl je eigenlijk zelf niet weet hoe hem te gebruiken. Of werkt de ene anders dan de andere misschien?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

Frankko: inderdaad alles staat correct bij jou. Zal een bug zijn vermoed ik?
Je hebt wel alvast een blinkend kader rond je scherm zie ik :D (y) Ik moet het met een vuil mat kader doen in m'n IP :O
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 14
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Thomas84 »

Ghia schreef:Frankko: inderdaad alles staat correct bij jou. Zal een bug zijn vermoed ik?
Je hebt wel alvast een blinkend kader rond je scherm zie ik :D (y) Ik moet het met een vuil mat kader doen in m'n IP :O
Gewoon een ander kader bij de dealer bestellen Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door EagleForce »

renoke schreef:Je mag me negeren zoveel je wil, maar dit is alweer een mooi voorbeeld over een klacht die je hebt over de Talisman terwijl je eigenlijk zelf niet weet hoe hem te gebruiken. Of werkt de ene anders dan de andere misschien?
Als je het antwoord niet weet op de vraag of "de ene anders werkt dan de andere misschien?", dan kun je niet in je zin ervoor stellen dat hij niet weet hoe "hem" te gebruiken.............. :snooty:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Talle
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 10
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2017 21:25
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Talle »

EagleForce schreef:
renoke schreef:Je mag me negeren zoveel je wil, maar dit is alweer een mooi voorbeeld over een klacht die je hebt over de Talisman terwijl je eigenlijk zelf niet weet hoe hem te gebruiken. Of werkt de ene anders dan de andere misschien?
Als je het antwoord niet weet op de vraag of "de ene anders werkt dan de andere misschien?", dan kun je niet in je zin ervoor stellen dat hij niet weet hoe "hem" te gebruiken.............. :snooty:
Als je mijn stelling zo ontleedt...dat zegt alles over jou natuurlijk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 28
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Ghia »

Thomas84 schreef: Gewoon een ander kader bij de dealer bestellen Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Volgens mijn verdeler is dat compleet met scherm (wat niet zo is natuurlijk)
Ze zouden wel eens de prijs bekijken. Heb dit meerdere keren nagevraagd en het wordt beetje afgewimpeld.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EagleForce
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 268
Lid geworden op: 11 jun 2010 21:46

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door EagleForce »

renoke schreef:
EagleForce schreef:
renoke schreef:Je mag me negeren zoveel je wil, maar dit is alweer een mooi voorbeeld over een klacht die je hebt over de Talisman terwijl je eigenlijk zelf niet weet hoe hem te gebruiken. Of werkt de ene anders dan de andere misschien?
Als je het antwoord niet weet op de vraag of "de ene anders werkt dan de andere misschien?", dan kun je niet in je zin ervoor stellen dat hij niet weet hoe "hem" te gebruiken.............. :snooty:
Als je mijn stelling zo ontleedt...dat zegt alles over jou natuurlijk.
Wellicht moet je je stelling dan dusdanig formuleren dat dit niet voor andere uitleg te lezen/begrijpen is. Zoals ik hem "uitleg" is redelijk plausibel gezien hetgeen jij schreef. Denk dat je vanaf nu maar in mijn "blocked bakje" valt.........je hebt tot nog toe alleen maar op de man gespeeld, daar zijn andere social media meer geschikt voor. :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Talle
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 10
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2017 21:25
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door Talle »

Doe maar, je bewijst enkel mijn gelijk daarmee ;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?

Bericht door larsdijkstra 16v »

Mannen, doe dit in een PM of bel elkaar even, niet hier...
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht