Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
5 jaar geleden een Megane als leasewagen gekregen en daar kreeg ik van Renault NL een Ipad bij.Marcello schreef: welke leverdatum heb je opgekregen van je Dealer, ik denk dat deze Giftkaart naar die gene gaat welke de auto aanschaft, ben je een leaserijder zou het zo maar kunnen dat je niets krijgt.
Ik had mijn auto besteld en kreeg aanvankelijk een leverdatum van begin Augustus. Door leveringsproblemen (de Megane was destijds de meest populaire 14% leasewagen) zou dit net over 1 oktober heengetild worden. Eind augustus een reclamemail van de dealer met allerlei aanbiedingen dat bij aankoop voor 1 oktober wat kortingen en acties van toepassing zouden zijn. Ik heb toen een "plaagmail" gestuurd naar dealer en Renault NL dat ik door de BTW verhoging per 1 oktober (van 19 naar 21%) een iets hogere bijtelling zou gaan betalen. Mijn boodschap was: Laat maar zien wat service voor jullie betekent. De dealer had dit prima begrepen, want die kwam met de oplossing om hem op 28 september op kenteken te zetten en de week daarna uit te leveren. Renault NL kwam daarna met een Ipad die blijkbaar bij een aankoop/bestelling in dat jaar hoorde.