Inbouwen DashCam in een Kadjar


Paulus66
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:01
Actief als: particulier

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Paulus66 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Captur-002 schreef:Mijn Kadjar gaat 30 november 2017 naar de dealer,voor inbouwen van dashcam besteld bij de renault dealer
Dashcam en inbouwen kost bijelkaar 249 euro,als hij er in zit maak ik wel een foto er van.
Welk merk/type cam bouwen ze in? En hebben ze het netjes weggewerkt? Een foto zou leuk zijn.
Voorheen Kadjar 165 TCE, nu Kadjar 1.5 dCi BOSE EDC Autm. 2016 (Easy park assist, Winter Pack)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Hier is hij de dashcam heeft wat langer geduurd, hij is van Viovo type 118c met GPS http://WWW.VIOFO.COM er is een nieuw type uit de viofo 119 en119v2 met de gps aan de camera bevestigt , de 118c werkt goed en het beeld is ook goed laten in bouwen bij Renauld dealer Arend in ‘S-hertogenbosch
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Captur-002 »

72AA085A-4177-4559-BA8D-C903078DCDF8.jpeg
A78AE3CC-5FBD-494D-BEE4-5F6ED7755F84.jpeg
72AA085A-4177-4559-BA8D-C903078DCDF8.jpeg
Hier is hij de dashcam heeft wat langer geduurd, hij is van Viovo type 118c met GPS http://WWW.VIOFO.COM er is een nieuw type uit de viofo 119 en119v2 met de gps aan de camera bevestigt , de 118c werkt goed en het beeld is ook goed laten in bouwen bij Renauld dealer Arend in ‘S-hertogenbosch
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 39233

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Verwijderde gebruiker 39233 »

oke even een reactie op een stoffig topic, ik wil dus ook een dashcam inbouwen in mijn kadjar, ik heb een dashcam vanuit mijn leon die ik hiervoor reed (camera voor + achter). een mooi klein model, zonder display (dat kun je op je telefoon zien) hij slaat filmpjes op op de micro sd kaart tijdens het rijden en je kiest zelf of (en wat) je wilt downloaden, tot een aantal weken na de rit.
dit is het model dat ik heb, al vermoed ik dat mijn achter camera toch net ietsje anders kwa vorm is.

https://nl.aliexpress.com/item/40004307 ... 4c4dIZqM05dashcam.

waar ik nu een beetje mee zit, waar pak ik de stroom vandaan, ik begreep dat er zowel aan de bestuurders als bijrijders kant een zekeringen kast bestaat. op 1 van 2 wil ik met een piggyback zekeringhouder aansluiten. een massa punt zal daar ook wel te vinden zijn denk ik.
de kabel naar achteren wou ik onder de dorpels door naar het eind van de kofferbak laten lopen en dan achter de bekleding naar het scharnier van de achterklep, via de rubber thule de klep in en daar netjes in het midden de cam plaatsen.

nu is mijn grote vraag: past een piggyback zekering uitbreiding achter het deksel van de zekeringkast in het handschoenkastje ??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 39233

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Verwijderde gebruiker 39233 »

ter info: piggyback zekeringhouder werkt en past op de zekeringkast rechts. ik heb denk ik alleen een verkeerde zekering gekozen, af en toe tijdens het rijden hoor ik dat de dashcam opnieuw opstart (of het massa contact hapert soms, dat kan ook natuurlijk) ik heb het aangesloten op een zekering waar spanning op komt zodra je de deuren opent, je hoort dan ook meteen de dashcam starten (welkom geluid). het zit bij op een 10 ampere zekering. ik weet niet welke zekering daar normaal accesoire stand is ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Yddub
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2019 21:17
Actief als: particulier

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Yddub »

Heeft er iemand ervaring hoe je de kabel voor de achterruit camera in een Kadjar kunt laten lopen?
Ik heb de kabel netjes vanuit de rechterzijde bovenlangs naar achter kunnen halen tot aan de achterklep maar ik kan de doorsteek niet maken naar de rechter harmonica rubber tussen de carrosserie en de klep.
Moet dit kunnen of is er een ander manier?
Hulp waardeer ik zeer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 39233

Re: Inbouwen DashCam in een Kadjar

Bericht door Verwijderde gebruiker 39233 »

Dat kan wel, ik heb het rubber er even uit gehaald aan beide kanten en er met een stevige koperdraad doorheen getrokken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht