ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 05 okt 2017
- Laatste bezoek: 14 jun 2019 10:49
- Actief als: particulier
ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Sinds september 2017 (nieuwe wagen dateert van april 2017) geen verbinding meer met auto.
Opvragen batterijstatus, inschakelen airco, opvragen laadhistoriek werkt niet meer mogelijk.
Auto is reeds 3 maal bij dealer geweest, laatste keer 4 dagen.
geen oplossing.
Altijd antwoord van dealer : " het probleem is naar Frankrijk doorgegeven en wachten op antwoord".
Het begrip online is blijkbaar nog niet gekend bij Renault.
Een antwoord uit Frankrijk duurt weken en maanden.
Is dit normaal ? Hebben jullie zelfde problemen ?
Opvragen batterijstatus, inschakelen airco, opvragen laadhistoriek werkt niet meer mogelijk.
Auto is reeds 3 maal bij dealer geweest, laatste keer 4 dagen.
geen oplossing.
Altijd antwoord van dealer : " het probleem is naar Frankrijk doorgegeven en wachten op antwoord".
Het begrip online is blijkbaar nog niet gekend bij Renault.
Een antwoord uit Frankrijk duurt weken en maanden.
Is dit normaal ? Hebben jullie zelfde problemen ?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 2
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 aug 2017
- Laatste bezoek: 07 mar 2020 15:02
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Heb dit probleem nu ook. Auto is van augustus 2017. Heb sinds 3 weken dit probleem. Toen ik het vanochtend nog een keer probeerde kreeg ik de volgende sms: 'Battery level cannot be provided. Vehicle out of reach or neither charging nor running". HIj hangt echter gewoon aan de laadpaal en staat naast de deur.
Hoopte hier op het forum een tip te vinden maar als ik jouw post lees dan lijkt het niet zomaar te verhelpen (als het bij mij dezelfde oorzaak is). Ga zo maar even de garage bellen.
Hoopte hier op het forum een tip te vinden maar als ik jouw post lees dan lijkt het niet zomaar te verhelpen (als het bij mij dezelfde oorzaak is). Ga zo maar even de garage bellen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 05 okt 2017
- Laatste bezoek: 14 jun 2019 10:49
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Bij mij is het opgelost . Dealer heeft (in garantie) TCU-unit vervangen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 05 okt 2017
- Laatste bezoek: 14 jun 2019 10:49
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Bij mij is het opgelost . Dealer heeft (in garantie) TCU-unit vervangen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Posts in topic: 2
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 12 aug 2017
- Laatste bezoek: 07 mar 2020 15:02
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
OK, dat is handig om te weten! Dank voor je bericht.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 19 sep 2017
- Laatste bezoek: 16 okt 2020 17:39
- Actief als: particulier
- Locatie: Terneuzen
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Wellicht is dit bij mij ook aan de hand...Laatste update van 4 april en de status veranderd niet meer, krijg geen sms meer bij laden etc...... zal volgende week even met de garage contact opnemen.
Zoe Life R90 rijder.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 17 mar 2018
- Laatste bezoek: 19 aug 2020 10:53
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Ik heb sinds 4 oktober geen verbinding meer met myze.
Is dat bij meerdere mensen?
Is dat bij meerdere mensen?
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Crxtreem schreef:Ik heb sinds 4 oktober geen verbinding meer met myze.
Is dat bij meerdere mensen?
Ja, bij mij vanaf half september. ZOE heeft al 3 dagen bij de dealer gestaan. Nog steeds zonder resultaat. Dealer wacht op "iets" uit Frankrijk.
Laten we elkaar op de hoogte houden wanneer het weer werkt.
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 6
- Berichten: 2716
- Lid geworden op: 12 mei 2014
- Laatste bezoek: 14 dec 2024 21:42
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Ik heb dit in het begin gehad. Renault NL klantenservice gebeld en die hadden het redelijk snel opgelost. In mijn geval was het geen defecte TCU (berucht!), maar iets bij de big brother.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Ik heb gisteren ook Renault NL gebeld. Krijg binnen 5 werkdagen een reactie.zoe2goe schreef:Ik heb dit in het begin gehad. Renault NL klantenservice gebeld en die hadden het redelijk snel opgelost. In mijn geval was het geen defecte TCU (berucht!), maar iets bij de big brother.
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 17 mar 2018
- Laatste bezoek: 19 aug 2020 10:53
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
En welk nummer hebben jullie gebeld dan?
Ik heb een maandag mijn verkoper een mailtje gestuurd, maar die laat nog niets van zich horen.
En ik ben bang dat de Renault dealer zelf ook niet weet hoe het werkt.
Ik heb een maandag mijn verkoper een mailtje gestuurd, maar die laat nog niets van zich horen.
En ik ben bang dat de Renault dealer zelf ook niet weet hoe het werkt.
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
FF kijken op de website van Renault NL.Crxtreem schreef:En welk nummer hebben jullie gebeld dan?
Ik heb een maandag mijn verkoper een mailtje gestuurd, maar die laat nog niets van zich horen.
En ik ben bang dat de Renault dealer zelf ook niet weet hoe het werkt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 17 mar 2018
- Laatste bezoek: 19 aug 2020 10:53
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Auto bij de dealer geweest en hebben ze alles geprobeerd te resetten.
Auto terug gekregen met het verhaal dat ik mij af moest melden en de app opnieuw moest installeren dan was het over.
Meermaals geprobeerd maar mocht niet baten.
Volgende week mag hij nog een keer terug omdat ze toch nog een ander stappenplan hebben.
En als dat niet werkt wordt de TCU uitgewisseld.
Ben benieuwd.
Auto terug gekregen met het verhaal dat ik mij af moest melden en de app opnieuw moest installeren dan was het over.
Meermaals geprobeerd maar mocht niet baten.
Volgende week mag hij nog een keer terug omdat ze toch nog een ander stappenplan hebben.
En als dat niet werkt wordt de TCU uitgewisseld.
Ben benieuwd.
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Hallo Crxtreem,Crxtreem schreef:Auto bij de dealer geweest en hebben ze alles geprobeerd te resetten.
Auto terug gekregen met het verhaal dat ik mij af moest melden en de app opnieuw moest installeren dan was het over.
Meermaals geprobeerd maar mocht niet baten.
Volgende week mag hij nog een keer terug omdat ze toch nog een ander stappenplan hebben.
En als dat niet werkt wordt de TCU uitgewisseld.
Ben benieuwd.
Mijn ZE Services werkt al ruim 6 weken niet meer. TCU vervangen, geen resultaat. Auto heeft al 3 dagen bij de dealer gestaan, geen resultaat. Renault NL vorige week gebeld, geen resultaat. Ze zouden mij binnen 5 werkdagen terugbellen, geen resultaat. Gisteren zelf maar weer eens gebeld met als resultaat, dat ze wachten op "iets" uit Frankrijk. Wanneer weten ze niet. Dus resultaat, geen. Wens je veel succes. Laat even weten of het gelukt is bij jou ZOE.
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 apr 2017
- Laatste bezoek: 21 feb 2022 16:42
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Or pull Fuse 17 for Radio TCU with motor off. Then when starting, it wil reregister if you are lucky.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Pjedr schreef:Or pull Fuse 17 for Radio TCU with motor off. Then when starting, it wil reregister if you are lucky.
Ik mag toch aan nemen dat mijn dealer dit ook al gedaan heeft. Of...
Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 18 jun 2014
- Laatste bezoek: 04 apr 2025 12:06
- Actief als: particulier
- Locatie: Wapenveld
- Contacteer:
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Mijn service werkt ook niet meer. Dit nadat ik voor de jaarlijkse beurt ben geweest, 3 weken terug. Daarvoor prima, en daarna niet meer. TCU is besteld, maar nog geen reactie gehoord.
Mij lijkt het sterk dat de TCU ineens kapot is. Zal vast een software dingetje zijn, of toevallig een landelijke storing op 2G bv? Of kapotte Renault servers?
Mij lijkt het sterk dat de TCU ineens kapot is. Zal vast een software dingetje zijn, of toevallig een landelijke storing op 2G bv? Of kapotte Renault servers?
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 04 jul 2013
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Er lijkt een landelijk (intl?) probleem te zijn bij Renault met de certificaten-server gerelateerd aan Rlink. Bij mij werkt Tomtom live ook niet meer terwijl het abonnement voor alle gerelateerde diensten (connectiviteit etc) wel betaald zijn. Gisteren was zelfs mijn hele Rlink-accoint verdwenen.
Het probleem is bij RNL bekend al wordt het nog niet zo (ruiterlijk) toegegeven.
Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Het probleem is bij RNL bekend al wordt het nog niet zo (ruiterlijk) toegegeven.
Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Ik mag toch aannemen dat de dealer dit al gedaan heeft?PieterZoe schreef:Er lijkt een landelijk (intl?) probleem te zijn bij Renault met de certificaten-server gerelateerd aan Rlink. Bij mij werkt Tomtom live ook niet meer terwijl het abonnement voor alle gerelateerde diensten (connectiviteit etc) wel betaald zijn. Gisteren was zelfs mijn hele Rlink-accoint verdwenen.
Het probleem is bij RNL bekend al wordt het nog niet zo (ruiterlijk) toegegeven.
Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 04 jul 2013
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
dat zou ik niet zonder meer aannemen. Maar waarom doe je het zelf niet even? Dan ben je weer wat verder met je diagnose
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Ik ga het proberen. Het heeft verder geen consequenties voor andere apparatuur in de auto?PieterZoe schreef:dat zou ik niet zonder meer aannemen. Maar waarom doe je het zelf niet even? Dan ben je weer wat verder met je diagnose
Wordt komend weekend.
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 17 mar 2018
- Laatste bezoek: 19 aug 2020 10:53
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Warempel, Ik kijk net op mijn App en ik zie netjes weer de status van mijn auto.
Denk dat ze toch bij de vrienden van Renault een stekkertje terug in de server hebben geprikt of zo.
Nu maar eens kijken of het tijdelijk is of dat het weer opgelost is.

Denk dat ze toch bij de vrienden van Renault een stekkertje terug in de server hebben geprikt of zo.

Nu maar eens kijken of het tijdelijk is of dat het weer opgelost is.

Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Crxtreem schreef:Warempel, Ik kijk net op mijn App en ik zie netjes weer de status van mijn auto.![]()
Denk dat ze toch bij de vrienden van Renault een stekkertje terug in de server hebben geprikt of zo.![]()
Nu maar eens kijken of het tijdelijk is of dat het weer opgelost is.
Helaas, bij mij niet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 18 jun 2014
- Laatste bezoek: 04 apr 2025 12:06
- Actief als: particulier
- Locatie: Wapenveld
- Contacteer:
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Elektr. systeem controleren...

En nu? Naar de dealer?
Auto rijdt wel gewoon gelukkig.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
daf55 schreef:Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Elektr. systeem controleren...
![]()
En nu? Naar de dealer?
Auto rijdt wel gewoon gelukkig.
Ga het nu toch maar niet doen...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 13
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 17 mar 2018
- Laatste bezoek: 19 aug 2020 10:53
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Heb nu ook de melding op mijn display dat Pack GEOLOC (62) is geactiveerd (12mois dus denk 12 maanden?)
Weet niet of dat een paketje is wat iets met de app te maken heeft?
Weet niet of dat een paketje is wat iets met de app te maken heeft?
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 04 jul 2013
- Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Dat is niet lekker. Zou met het loshalen van de min-pool niets te maken moeten hebben.
Heb je de 12v-accu al eens vervangen? misschien was deze al wat zwakker en is het voltage door het loshalen en weer vastmaken van de min-pool op een kritische waarde gekomen waardoor je auto deze melding geeft.
Zoals elders besproken op het forum, is de Zoe gevoelig voor de status van de 12v-accu. Als die het einde van z'n levensduur bereikt en het voltage wat minder wordt, geeft de auto een melding zoals jij hebt gezien. In dat geval is het zaak snel de 12v te laten controleren want bij een nog lager voltage wilt de auto in z'n geheel niet meer opstarten
Maar het kan ook iets anders zijn.
Heb je de 12v-accu al eens vervangen? misschien was deze al wat zwakker en is het voltage door het loshalen en weer vastmaken van de min-pool op een kritische waarde gekomen waardoor je auto deze melding geeft.
Zoals elders besproken op het forum, is de Zoe gevoelig voor de status van de 12v-accu. Als die het einde van z'n levensduur bereikt en het voltage wat minder wordt, geeft de auto een melding zoals jij hebt gezien. In dat geval is het zaak snel de 12v te laten controleren want bij een nog lager voltage wilt de auto in z'n geheel niet meer opstarten
Maar het kan ook iets anders zijn.
daf55 schreef:Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Elektr. systeem controleren...
![]()
En nu? Naar de dealer?
Auto rijdt wel gewoon gelukkig.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 18 jun 2014
- Laatste bezoek: 04 apr 2025 12:06
- Actief als: particulier
- Locatie: Wapenveld
- Contacteer:
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Gelukkig verdween de opmerking vanzelf gisteravond toen ik nog even weg moest.
Maar nog steeds geen verbinding met de auto via de app.
Maar nog steeds geen verbinding met de auto via de app.
daf55 schreef:Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Elektr. systeem controleren...
![]()
En nu? Naar de dealer?
Auto rijdt wel gewoon gelukkig.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 27 apr 2017
- Laatste bezoek: 21 feb 2022 16:42
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Ik kreeg Pack GEOLOC toen ik de Z.E. SmartCharge app op android ging gebruiken.
Met GO location, kan men zien wanneer je vertrekt vanaf een openbare Slimme Laadpaal.
Of zoals ik als ik thuis laadt.
Met GO location, kan men zien wanneer je vertrekt vanaf een openbare Slimme Laadpaal.
Of zoals ik als ik thuis laadt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Bij mij is het gisteren opgelost. Via RN, dealer etc. Heeft ongeveer 2 maanden geduurd!PIPOOO schreef:Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.
Grt. Bert.
P.s. De dealer treft hier zeker geen blaam.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Heeft ff gewerkt. Sinds 31/10 weer defect. Zucht...PIPOOO schreef:Bij mij is het gisteren opgelost. Via RN, dealer etc. Heeft ongeveer 2 maanden geduurd!PIPOOO schreef:Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.
Grt. Bert.
P.s. De dealer treft hier zeker geen blaam.
Als ik alles van te voren geweten had.....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 05 okt 2017
- Laatste bezoek: 14 jun 2019 10:49
- Actief als: particulier
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
Probleem eindelijk opgelost
Auto heeft 9 weken bij dealer gestaan !
Auto heeft 9 weken bij dealer gestaan !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 24
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 27 feb 2005
- Laatste bezoek: 12 nov 2021 15:09
- Actief als: particulier
- Locatie: NOORD-HOLLAND
Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden
9 Weken!rraets schreef:Probleem eindelijk opgelost
Auto heeft 9 weken bij dealer gestaan !
Die van mij gaat woensdag wederom naar de dealer. Maar 9 weken is me echt te veel.
Hoe hebben ze het opgelost?
Grt. Bert.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2178 Weergaves
-
Laatste bericht door Simgro75
-
- 4 Reacties
- 471 Weergaves
-
Laatste bericht door johan R5
-
- 1 Reacties
- 185 Weergaves
-
Laatste bericht door joebeatt
-
- 2 Reacties
- 543 Weergaves
-
Laatste bericht door Hans uut Epe
-
- 0 Reacties
- 435 Weergaves
-
Laatste bericht door IanMoone
-
- 3 Reacties
- 589 Weergaves
-
Laatste bericht door groen_duiven