ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden


Topic author
rraets
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2017 13:59
Actief als: particulier

ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door rraets »

Sinds september 2017 (nieuwe wagen dateert van april 2017) geen verbinding meer met auto.
Opvragen batterijstatus, inschakelen airco, opvragen laadhistoriek werkt niet meer mogelijk.
Auto is reeds 3 maal bij dealer geweest, laatste keer 4 dagen.
geen oplossing.
Altijd antwoord van dealer : " het probleem is naar Frankrijk doorgegeven en wachten op antwoord".
Het begrip online is blijkbaar nog niet gekend bij Renault.
Een antwoord uit Frankrijk duurt weken en maanden.
Is dit normaal ? Hebben jullie zelfde problemen ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zbmuts
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 aug 2017 10:51
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zbmuts »

Heb dit probleem nu ook. Auto is van augustus 2017. Heb sinds 3 weken dit probleem. Toen ik het vanochtend nog een keer probeerde kreeg ik de volgende sms: 'Battery level cannot be provided. Vehicle out of reach or neither charging nor running". HIj hangt echter gewoon aan de laadpaal en staat naast de deur.

Hoopte hier op het forum een tip te vinden maar als ik jouw post lees dan lijkt het niet zomaar te verhelpen (als het bij mij dezelfde oorzaak is). Ga zo maar even de garage bellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
rraets
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2017 13:59
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door rraets »

Bij mij is het opgelost . Dealer heeft (in garantie) TCU-unit vervangen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
rraets
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2017 13:59
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door rraets »

Bij mij is het opgelost . Dealer heeft (in garantie) TCU-unit vervangen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zbmuts
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 aug 2017 10:51
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zbmuts »

OK, dat is handig om te weten! Dank voor je bericht.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



chrisgui1974
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 sep 2017 13:23
Actief als: particulier
Locatie: Terneuzen

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door chrisgui1974 »

Wellicht is dit bij mij ook aan de hand...Laatste update van 4 april en de status veranderd niet meer, krijg geen sms meer bij laden etc...... zal volgende week even met de garage contact opnemen.
Zoe Life R90 rijder.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Ik heb sinds 4 oktober geen verbinding meer met myze.

Is dat bij meerdere mensen?
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Crxtreem schreef:Ik heb sinds 4 oktober geen verbinding meer met myze.

Is dat bij meerdere mensen?

Ja, bij mij vanaf half september. ZOE heeft al 3 dagen bij de dealer gestaan. Nog steeds zonder resultaat. Dealer wacht op "iets" uit Frankrijk.


Laten we elkaar op de hoogte houden wanneer het weer werkt.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2715
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door zoe2goe »

Ik heb dit in het begin gehad. Renault NL klantenservice gebeld en die hadden het redelijk snel opgelost. In mijn geval was het geen defecte TCU (berucht!), maar iets bij de big brother.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

zoe2goe schreef:Ik heb dit in het begin gehad. Renault NL klantenservice gebeld en die hadden het redelijk snel opgelost. In mijn geval was het geen defecte TCU (berucht!), maar iets bij de big brother.
Ik heb gisteren ook Renault NL gebeld. Krijg binnen 5 werkdagen een reactie.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

En welk nummer hebben jullie gebeld dan?

Ik heb een maandag mijn verkoper een mailtje gestuurd, maar die laat nog niets van zich horen.
En ik ben bang dat de Renault dealer zelf ook niet weet hoe het werkt.
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Crxtreem schreef:En welk nummer hebben jullie gebeld dan?

Ik heb een maandag mijn verkoper een mailtje gestuurd, maar die laat nog niets van zich horen.
En ik ben bang dat de Renault dealer zelf ook niet weet hoe het werkt.
FF kijken op de website van Renault NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Auto bij de dealer geweest en hebben ze alles geprobeerd te resetten.
Auto terug gekregen met het verhaal dat ik mij af moest melden en de app opnieuw moest installeren dan was het over.
Meermaals geprobeerd maar mocht niet baten.

Volgende week mag hij nog een keer terug omdat ze toch nog een ander stappenplan hebben.

En als dat niet werkt wordt de TCU uitgewisseld.

Ben benieuwd.
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Crxtreem schreef:Auto bij de dealer geweest en hebben ze alles geprobeerd te resetten.
Auto terug gekregen met het verhaal dat ik mij af moest melden en de app opnieuw moest installeren dan was het over.
Meermaals geprobeerd maar mocht niet baten.

Volgende week mag hij nog een keer terug omdat ze toch nog een ander stappenplan hebben.

En als dat niet werkt wordt de TCU uitgewisseld.

Ben benieuwd.
Hallo Crxtreem,

Mijn ZE Services werkt al ruim 6 weken niet meer. TCU vervangen, geen resultaat. Auto heeft al 3 dagen bij de dealer gestaan, geen resultaat. Renault NL vorige week gebeld, geen resultaat. Ze zouden mij binnen 5 werkdagen terugbellen, geen resultaat. Gisteren zelf maar weer eens gebeld met als resultaat, dat ze wachten op "iets" uit Frankrijk. Wanneer weten ze niet. Dus resultaat, geen. Wens je veel succes. Laat even weten of het gelukt is bij jou ZOE.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Pjedr
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 apr 2017 17:18
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Pjedr »

Or pull Fuse 17 for Radio TCU with motor off. Then when starting, it wil reregister if you are lucky.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Pjedr schreef:Or pull Fuse 17 for Radio TCU with motor off. Then when starting, it wil reregister if you are lucky.

Ik mag toch aan nemen dat mijn dealer dit ook al gedaan heeft. Of...


Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 360
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door daf55 »

Mijn service werkt ook niet meer. Dit nadat ik voor de jaarlijkse beurt ben geweest, 3 weken terug. Daarvoor prima, en daarna niet meer. TCU is besteld, maar nog geen reactie gehoord.

Mij lijkt het sterk dat de TCU ineens kapot is. Zal vast een software dingetje zijn, of toevallig een landelijke storing op 2G bv? Of kapotte Renault servers?
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PieterZoe »

Er lijkt een landelijk (intl?) probleem te zijn bij Renault met de certificaten-server gerelateerd aan Rlink. Bij mij werkt Tomtom live ook niet meer terwijl het abonnement voor alle gerelateerde diensten (connectiviteit etc) wel betaald zijn. Gisteren was zelfs mijn hele Rlink-accoint verdwenen.

Het probleem is bij RNL bekend al wordt het nog niet zo (ruiterlijk) toegegeven.

Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

PieterZoe schreef:Er lijkt een landelijk (intl?) probleem te zijn bij Renault met de certificaten-server gerelateerd aan Rlink. Bij mij werkt Tomtom live ook niet meer terwijl het abonnement voor alle gerelateerde diensten (connectiviteit etc) wel betaald zijn. Gisteren was zelfs mijn hele Rlink-accoint verdwenen.

Het probleem is bij RNL bekend al wordt het nog niet zo (ruiterlijk) toegegeven.

Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Ik mag toch aannemen dat de dealer dit al gedaan heeft?
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PieterZoe »

dat zou ik niet zonder meer aannemen. Maar waarom doe je het zelf niet even? Dan ben je weer wat verder met je diagnose

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

PieterZoe schreef:dat zou ik niet zonder meer aannemen. Maar waarom doe je het zelf niet even? Dan ben je weer wat verder met je diagnose
Ik ga het proberen. Het heeft verder geen consequenties voor andere apparatuur in de auto?

Wordt komend weekend.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Warempel, Ik kijk net op mijn App en ik zie netjes weer de status van mijn auto. :shock:

Denk dat ze toch bij de vrienden van Renault een stekkertje terug in de server hebben geprikt of zo. :fp:

Nu maar eens kijken of het tijdelijk is of dat het weer opgelost is. :pray:
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

Crxtreem schreef:Warempel, Ik kijk net op mijn App en ik zie netjes weer de status van mijn auto. :shock:

Denk dat ze toch bij de vrienden van Renault een stekkertje terug in de server hebben geprikt of zo. :fp:

Nu maar eens kijken of het tijdelijk is of dat het weer opgelost is. :pray:

Helaas, bij mij niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 360
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door daf55 »

Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:
Elektr. systeem controleren...

:oops:

En nu? Naar de dealer?

Auto rijdt wel gewoon gelukkig.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

daf55 schreef:
Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:
Elektr. systeem controleren...

:oops:

En nu? Naar de dealer?

Auto rijdt wel gewoon gelukkig.

Ga het nu toch maar niet doen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Crxtreem
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2018 12:32
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Crxtreem »

Heb nu ook de melding op mijn display dat Pack GEOLOC (62) is geactiveerd (12mois dus denk 12 maanden?)

Weet niet of dat een paketje is wat iets met de app te maken heeft?
Renault Zoe Bose Q90 Juli 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013 13:40
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PieterZoe »

Dat is niet lekker. Zou met het loshalen van de min-pool niets te maken moeten hebben.
Heb je de 12v-accu al eens vervangen? misschien was deze al wat zwakker en is het voltage door het loshalen en weer vastmaken van de min-pool op een kritische waarde gekomen waardoor je auto deze melding geeft.
Zoals elders besproken op het forum, is de Zoe gevoelig voor de status van de 12v-accu. Als die het einde van z'n levensduur bereikt en het voltage wat minder wordt, geeft de auto een melding zoals jij hebt gezien. In dat geval is het zaak snel de 12v te laten controleren want bij een nog lager voltage wilt de auto in z'n geheel niet meer opstarten

Maar het kan ook iets anders zijn.

daf55 schreef:
Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:
Elektr. systeem controleren...

:oops:

En nu? Naar de dealer?

Auto rijdt wel gewoon gelukkig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 360
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door daf55 »

Gelukkig verdween de opmerking vanzelf gisteravond toen ik nog even weg moest.

Maar nog steeds geen verbinding met de auto via de app.
daf55 schreef:
Wat altijd helpt is (bij uitgeschakelde auto) de minpool van de accu los te halen en 6 min los te laten. Bij opnieuw verbinden worden door Rlink de certificaten opnieuw ingelezen
Gedaan, maar geen verbinding en nu de melding fel oranje:
Elektr. systeem controleren...

:oops:

En nu? Naar de dealer?

Auto rijdt wel gewoon gelukkig.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Pjedr
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 apr 2017 17:18
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door Pjedr »

Ik kreeg Pack GEOLOC toen ik de Z.E. SmartCharge app op android ging gebruiken.
Met GO location, kan men zien wanneer je vertrekt vanaf een openbare Slimme Laadpaal.
Of zoals ik als ik thuis laadt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef:Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.
Bij mij is het gisteren opgelost. Via RN, dealer etc. Heeft ongeveer 2 maanden geduurd!

Grt. Bert.

P.s. De dealer treft hier zeker geen blaam.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef:
PIPOOO schreef:Bij mij is de TCU unit ook vervangen. Echter zonder resultaat. Begin de ZOE wel een beetje zat te worden. Wel heeel vaak naar de dealer terug voor m.n. updates.
Grt. Bert.
Bij mij is het gisteren opgelost. Via RN, dealer etc. Heeft ongeveer 2 maanden geduurd!

Grt. Bert.

P.s. De dealer treft hier zeker geen blaam.
Heeft ff gewerkt. Sinds 31/10 weer defect. Zucht...

Als ik alles van te voren geweten had.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
rraets
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2017 13:59
Actief als: particulier

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door rraets »

Probleem eindelijk opgelost
Auto heeft 9 weken bij dealer gestaan !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 24
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: ZE Services My ZE online werkt niet meer sinds 5 maanden

Bericht door PIPOOO »

rraets schreef:Probleem eindelijk opgelost
Auto heeft 9 weken bij dealer gestaan !
9 Weken!
Die van mij gaat woensdag wederom naar de dealer. Maar 9 weken is me echt te veel.
Hoe hebben ze het opgelost?
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht