Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
eerst ff voorstellen, mijn naam is jan, woonachtig in belgie, meer bepaald limburg en sta op punt om een scenic diesel van mijn zusje over te nemen, hij is in zeer goede staat, geen builen of roest en 100.000 km, enkel slotje koffer is stuk, prijs +- 2500 eu
mijn vraag aan jullie is; waar moet ik op letten en wat zijn de bekende euvels bij dit model?
Ik neem aan dat het voor dat geld een fase 1 is?
2500 euro voor een diesel met 100.000????.......van een bekende????........in goede staat????.... en dan twijfel je nog??
ik denk dat het belangrijker is om de historie van de auto te weten
en je zus weet wat de auto aan problemen heeft gehad
en wat de kleine storinkjes en mankementjes zijn
ik zou zeggen veel plezier met de auto
hoera, ik heb hem, uiteindelijk nog wat afgedingt, slotje koffer was stuk en wanneer je een scherpe bocht neemt gaat binnenverlichting aan, keuring en onderhoud zijn voor mij en dit alles voor ...... 2000 eu
hij heeft 103000 km en een full renault garage history, dus distributieriem is vervangen op 75000 km, voor een diesel denk ik dat ik goed gekocht heb, of niet?
Daar ga je nog heel wat goedkope kilometertjes mee rijden... ben wel een beetje jaloers namelijk...
Vandaag getankt met mijn Scenic die ik nog niet zo lang heb, blijkt hij 1 op 8 te lopen . Waarom rijdt de vrouw des huizes zoveel kleine stukjes...
In ieder geval: veel rijplezier!
Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC (2014), two-tone, zilver, zwart dak.
Ex: Renault Grand Scénic 2.0 Dynamique Luxe Aut. (2005), Renault Mégane Scénic 2.0 RT Aut. (1999).
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......
Hoi ik ben voornemens de nieuwe Rafale te kopen!
Iemand die er al een heeft? Zo ja wat zijn aandachtspunten?
En heb een matte witte gezien... maar ik durf mat niet aan ivm waskrassen of valt dit mee ?
En hoe doet dat Hybride systeem van renault...
Nadat mijn vorige phii 3.5 v6 2006 in Oostenrijk is overleden met 280dk kruipt het bloed waar het niet gaan kan.
ik heb er een zien staan die wordt aangeboden met 266dkm uit 2009. geen grande maar een normale.
Beste forumleden, aangezien jullie de meeste ervaring hebben met dit model, alle type motoren en versnellingsbakken denk ik dat jullie een beter advies kunnen geven dan de meeste garages. (uitzonderingen daar gelaten)
Hallo
Ik zou graag jullie advies willen waar op moet letten bij de aanschaf van.
Renault megane estate 1.3 tce limited
Automaat uit 2020 met 126000 km op de teller.
Ik heb al wel gevonden dat dit een ex lease auto is.