Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

De eerste week in de ZOE bevalt prima, de Megane mis ik nog niet.. :fp:

Gisteravond voor het eerst uitgesteld laden gebruikt, dus middels de timer in de R-Link ingesteld. Deze had ik op 23:15 als starttijd gegeven.
Kabel in het laadstation en voorin de ZOE, pas aangeboden en laadstation werd geel en de neus van de ZOE begon blauw te knipperen. Als bijvoorbeeld: niks kort niks kort niks niks niks (soort vuurtoren effect).
Leek dus in stand-by te staan om te wachten op het tijdstip 23:15. Het dashboard gaf inderdaad ook verifiëren aan.

Maar nu..

gelukkig heb ik gewacht tot 23:15. Warempel, laadpunt schoot op blauw, dus leek te laden, echter de ZOE was in de tussentijd al uit gegaan, neus gaf geen enkele kleur en dashboard was ook donker. Paar seconden later schoot het laadstation op rood en het laden was onderbroken.
Nu de procedure opgestart alsof het gewoon laden was, dus kabel er uit, opnieuw geplaatst, pas aangeboden en het proces verliep verder normaal.

Maar mijn vraag is nu: heeft een van jullie dit ook al meegemaakt bij het uitgesteld laden? Of weet iemand wat ik niet helemaal goed gedaan heb? In het instructieboekje kon ik er niks over terugvinden.. :(
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GertjanVB »

Nope, beide varianten werken op mijn thuislader die ik met een sleuteltje inschakel. Externe laders (nog) niet uitgeprobeerd.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door zoe2goe »

@GillettiNo: wat voor laadbox?
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

Het betreft hierbij ook mijn thuislaadstation. Een ev-box homeline op 3-fasen, 11kW.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door zoe2goe »

OK. Er is een probleem met de firmware van EV in dit scenario. Ze zijn al bezig het op te lossen. Harm weet de details.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

Ahaaaa, Harm is d'r van?

En een eventuele update zal dan tzt vanzelf gepusht worden denk ik?
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door zoe2goe »

Gewaardeerd mede-forumlid HarmOtten. is er niet van, maar heeft hetzelfde probleem en is intensief met EV Box bezig. Tot die tijd maar even met de hand het laden starten. EV Box kan inderdaad zelf de firmware pushen, ik dacht bij alle modellen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

:thumb:
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 5
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door HarmOtten »

Mijn vorige berichten over dit euvel: 19-apr-2016 en 24-apr-2016.

@GillettiNo,
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem met mijn ev-box. Een wat ander type dat jij hebt, maar ook een met GPRS verbinding, zodat die van afstand onderhouden kan worden.
EV-Box 2_.jpg
Ik gebruik de timer van de Zoe nog niet zo lang, en het is ook een aantal keer wel goed gegaan. Maar omdat het toch soms mis ging, heb ik het probleem aangemeld.
Overigens gebruik ik wel de laadkalender, maar dat heeft denk ik hetzelfde effect als bij uitgesteld laden.
Oplaadplanner.jpg
Vandaag hebben ze bij mij (wederom) een nieuwe versie van de firmware (P0045) er opgezet die het probleem zou moeten oplossen. Maar helaas, na een paar seconden nadat het laden via de timer van de Zoe was begonnen, stopte het laden, en knippert de led-ring een aantal keer rood, en wordt daarna geel. Daarna beëindig ik de sessie door m'n pasje voor de box te houden, en start vervolgens een nieuwe laadsessie. Dan gaat het wel goed.

Ik denk dat we er met ev-box wel uit gaan komen, maar kost misschien nog een paar update-jes.
Ik zal hier de verdere voortgang posten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

Harm, bedankt voor het antwoord!

Bij het uitgesteld laden gebruikte ik inderdaad ook de middelste optie 'Start om'
Ik zie dat mijn ev-box op dit moment draait op P0039. Een update aanvragen heeft nu dus nog geen zin ;)
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

Oei, er komt een EV-Box firmware update aan. Zal dit ons 'probleem' ook verhelpen? :pray:

"Gedurende de komende weken, wordt er naar alle laadstations met een abonnement een update van de firmware uitgestuurd. Deze update komt de betrouwbaarheid ten goede, verhelpt kleine onregelmatigheden en verbetert de stabiliteit van het EV-Box laadnetwerk in z’n geheel.

Daarnaast hebben we nieuwe functionaliteiten geïntroduceerd, zoals:

Verbeterde Smart Charging: aangepaste EV-Box Smart Charging om nog beter gebruik te maken van het beschikbare vermogen, wat resulteert in een snellere en verbeterde laadervaring.
LED Status: nieuw toegevoegde LED-status indicatoren, zoals: oranje en knipperend oranje. U kunt hier het volledige overzicht van de LED-status downloaden:
  • Groen: stand-by of klaar voor gebruik;
  • Groen knipperend: uw laadpas wordt geautoriseerd;
  • Geel: uw auto is volledig opgeladen;
  • Geel knipperend (NIEUW): uw auto staat in de rij voor Smart Charging (tijdelijke wachtrij alvorens de laadtransactie start);
  • Blauw: uw auto laadt;
  • Oranje (NIEUW) of rood: externe error. Uw laadkabel kan enkel ontgrendeld worden na het aanbieden van een geldige RFID-kaart;
  • Rood knipperend: uw laadpas is niet geautoriseerd om een laadtransactie te starten.

Reparaties & Verbeteringen: Vele verbeteringen zullen bijdragen aan een betere laadervaring en beheer van uw laadstation. Zo zijn we onder andere in staat geweest de program card functionaliteit te verbeteren, evenals de wijze waarop data gesynchroniseerd wordt en het voorkomen van hoog dataverbruik."
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 5
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door HarmOtten »

@GillettiNo,
Ik had die mail ook gehad. Op dit moment is mijn firmware versie nog P0045. Zodra ik zie dat een nieuwe versie is geïnstalleerd, zal ik het melden.
Ik ben benieuwd...

Overigens gaat het opladen via de laadkalender bij mijn EV-Box toch meestal goed. Wat ik gemerkt heb, is dat als ik de deur van de auto open heb, dat dan het starten van het laden via de laadkalender bijna altijd faalt.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

Ik zit nog op 0039, dus ben benieuwd wat het nu gaat worden .. :D
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

Hmmmmzzzz.. nog geen update, maar nu gaat uitgesteld laden al een tijdje goed bij mij en i.c.m. mijn EV-Box.. :?
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 5
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door HarmOtten »

Vandaag nog even weer contact gehad met ev-box hierover. Het probleem is bekend bij ze, en er zijn meer mensen die dit hebben. De laatste firmware is P0045, en die staat er bij mij op. Het probleem is dat niet alle Zoe's exact hetzelfde communiceren. Dit kan komen door hardware verschillen of andere software in die hardware. Waar het om gaat is dat de laadbox correct moet detecteren als de auto in een laadpauze toestand is. Daarbij kan de laadbox niet meten hoeveel fasen er belast worden tijdens het laden, hij ziet alleen hoeveel vermogen er wordt afgenomen. Technisch verhaal...
Hoe dan ook, ze werken aan een oplossing, en laten mij weten als die er is.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door zoe2goe »

Disclaimer: ik ben geen fan van de EV-Box. In het verleden te veel gezeur gehad met palen die het niet deden.

Nu dat uit de weg is: volgens mij doen ze simpelweg veel te moeilijk bij EV-Box. De auto kan aangeven "ja ik ben er, maar nu nog even geen stroom alsjeblieft". In die staat: relais niet bekrachtigen. De ZOE zet die state tevens als de batterij vol is. In alle andere gevallen moet de paal gewoon leveren. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat EV-Box "heel graag" de sessie wil beëindigen als er geen stroom (meer) wordt afgenomen, wellicht voor het afrekenen of loggen, maar dat is m.i. gewoon niet juist :snooty: . Afrekenen moet als de kabel wordt losgemaakt c.q. de sessie met de kaart wordt beëindigd.

Ook dat langzaam opvoeren van de toegestane laadstroom is zo'n "feature" waar niemand wat aan heeft en je potentieel alleen maar gedonder van hebt. :cry2:

Even onder de aanname dat ik gelijk heb met dat "einde sessie" verhaal *) zou het heel wat schelen als ze dit soort gedoe er gewoon eens uithalen, of dat je het, liefst zelf, uit kunt zetten :discuss: .

*) Makkelijk te testen volgens mij: de lader moet weer aan-springen zonder hem apart zelf te activeren als je de auto voorverwarmd met de sleutel als de batterij al een tijd vol is. Als hij dat doet, zit ik er hartstikke naast :think:
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door PIPOOO »

Hallo,
Ik heb dit probleem ook op dit moment. EV box kan het niet oplossen. Is dit bij jullie opgelost en zo ja hoe en door wie?

Bedankt voor jullie reacties.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 5
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door HarmOtten »

Helaas, EV-BOX wil dit probleem niet oplossen.
Dit is wat ze tegen mij zeiden:
EVBOX schreef:Helaas zijn er geen mogelijkheden om de situatie te verbeteren met de G2 station. De software in het G2 station is niet ontwikkeld voor het gebruik van timers.

De kosten om het station om te bouwen naar een G3 is ongeveer €400.
Ben ik het niet mee eens, maar ik doe het inmiddels anders. Ik gebruik de timer in de ZOE niet meer, maar heb m'n EVBOX zélf geTWEAKt. Hierover binnenkort meer, of anders mag je me een [pb] sturen.

Ik adviseer je in ieder geval om het probleem bij EVBOX neer te leggen met het verhaal dat de ZOE er al vanaf 2012 was, en dat dit gewoon behoort te werken. Hoe meer mensen die melden hoe beter.
Ik hoor graag wat het antwoord is!
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013 11:23
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door fivari »

Een bedrijf als EV-box zou onderscheid kunnen/moeten maken tussen publieke laadpunten waar uitgesteld laden meestal geen reden van bestaan heeft en een privaat laadpunt waar het verhinderen van uitgesteld laden geen reden van bestaan heeft.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door PIPOOO »

GillettiNo schreef:Ik zit nog op 0039, dus ben benieuwd wat het nu gaat worden .. :D
Hoe kan ik zien welke versie er in de paal zit?

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door zoe2goe »

fivari schreef:Een bedrijf als EV-box zou onderscheid kunnen/moeten maken tussen publieke laadpunten waar uitgesteld laden meestal geen reden van bestaan heeft en een privaat laadpunt waar het verhinderen van uitgesteld laden geen reden van bestaan heeft.
Tuurlijk. Het vervelende is dat dit puur een software kwestie is. EV boxen zijn Over The Air updateable. Het is buitengewoon irritant dat de gebruikers worden opgezadeld met dit soort volstrekt onnodige problemen en dan ook nog eens een verhaaltje (nw hardware nodig, betalen) op de mouw wordt gespeld.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 5
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door HarmOtten »

De titel doet wat anders vermoeden, maar wellicht heeft dit artikel er ook wat mee te maken.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door PIPOOO »

Ik heb dit probleem ook nog steeds. Wat me alleen opvalt, zodra de buiten temperatuur beneden de 2 graden komt het eigenlijk standaard is dat het niet werkt, daar boven af en toe. Ik heb nl. het gevoel dat het een temperatuur issue is icm de EV Home Box. Maar ik kan het mis hebben.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door Sordone »

Ik had onlangs een soortgelijk probleem met een Alfen lader op mijn werk. Ik kom aan om ca. 9 uur bij de laadpaal waarbij er al een MetSubsidie Foutlander staat te laden. Dus ik pak de tweede poort en authenticeer. Maar Zoe gaat niet laden en geeft "controleer laadstation". Echter volgens de laadpaal provider zou de Zoe stroom krijgen nadat de MetSubsidie klaar met laden was (duurt ca. 3 uur). Om 12 uur zag ik nog geen laadactiviteit. Loop ik dan naar de Zoe en doe de deur open, dan wordt madammeke wakker en gaat laden. Ik had ook via de app geprobeerd om het laden te starten maar ze wil dan niet uit haar slaap komen en meldt "laadkabel niet aangesloten" wat niet waar was. Ik zal hier toch eens een melding richting Renault NL maken om eens te kijken wat hier uit komt.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 6
Berichten: 2716
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door zoe2goe »

Dit is een fout in de laadpaal. Die hoort in dit geval een signaal te geven dat alles OK is, maar er nog geen stroom wordt gegeven. ZOE blijf dan wakker. Als dat niet wordt gegeven valt ze in diepe slaap en wordt niet meer wakker als er wel stroom kan worden geleverd.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



DutchDriver
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 dec 2017 18:02
Actief als: particulier

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door DutchDriver »

Sordone schreef:MetSubsidie Foutlander
:lol: :clap:
Renault Zoe Q90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GillettiNo
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2016 12:23
Actief als: particulier
Locatie: Wilnis

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door GillettiNo »

PIPOOO schreef:
GillettiNo schreef:Ik zit nog op 0039, dus ben benieuwd wat het nu gaat worden .. :D
Hoe kan ik zien welke versie er in de paal zit?

Grt. Bert.
Wanneer je inlogt in je backoffice van de EV-box, kan je bij 'Oplaadstations' -> 'Oplaadstation beheer' zien welke versie je hebt;
Schermafbeelding 2018-05-12 om 21.09.15.png
..ik zit dus blijkbaar nog steeds op 0039.. :?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-Wijnand-
2014 Zoe Intens vendu dec 2016
.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Fout bij uitgesteld laden (niet via kalender)

Bericht door PIPOOO »

GillettiNo schreef:
PIPOOO schreef:
GillettiNo schreef:Ik zit nog op 0039, dus ben benieuwd wat het nu gaat worden .. :D
Hoe kan ik zien welke versie er in de paal zit?

Grt. Bert.
Wanneer je inlogt in je backoffice van de EV-box, kan je bij 'Oplaadstations' -> 'Oplaadstation beheer' zien welke versie je hebt;

Schermafbeelding 2018-05-12 om 21.09.15.png

..ik zit dus blijkbaar nog steeds op 0039.. :?
Hallo GillettiNo,

Bedankt voor je info. Maar bij mij zijn alle velden blanco. Hoe kom ik b.v. aan laadpaal id etc?

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Uitgesteld laden programmeren via app komt niet in de auto terecht
    door HansF » » in Algemeen Z.E.
    0 Reacties
    149 Weergaves
    Laatste bericht door HansF
  • sms begin laden/eind laden.
    door Raijmond » » in Opladen Zoe
    0 Reacties
    253 Weergaves
    Laatste bericht door Raijmond
  • SD kaart beschadigd, geformatteerd. Fout?
    door DJG269 » » in R-Link
    5 Reacties
    258 Weergaves
    Laatste bericht door emtee
  • Fout br.stoftank zie intr.boek,
    door Karrie44 » » in Captur E-TECH
    1 Reacties
    257 Weergaves
    Laatste bericht door IanMoone
  • Controle tijdsduur bij laden
    door Injector1 » » in Technische vragen Zoe
    0 Reacties
    304 Weergaves
    Laatste bericht door Injector1
  • Wil niet meer laden
    door Verwijderde gebruiker 41109 » » in Captur E-TECH
    5 Reacties
    683 Weergaves
    Laatste bericht door Verwijderde gebruiker 41109
  • Foto' laden in open rlink
    door Aart&Riet » » in Austral
    3 Reacties
    457 Weergaves
    Laatste bericht door CreatoX