Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik heb sinds vandaag m'n Talisman terug (1.6DCI160) de auto reageert bij mij trager dan voorheen en die was al niet snel?Vermoedelijk is daar ook een update gebeurd voor de 1.6?

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik heb sinds vandaag m'n Talisman terug (1.6DCI160) de auto reageert bij mij trager dan voorheen en die was al niet snel?| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |

| Link: | |
| Hide post links |

Er zou een update zijn voor de 1.6 dCi maar blijkbaar heb jij die niet gehad...Ghia schreef:Ik heb sinds vandaag m'n Talisman terug (1.6DCI160) de auto reageert bij mij trager dan voorheen en die was al niet snel?
Vermoedelijk is daar ook een update gebeurd voor de 1.6?
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Jammer dat dat bij RENAULT steeds zolang moet duren en dat ze U dan eerst nog van het kastje naar de muur sturen...Frankko schreef:Dealer gesproken en update was inderdaad reeds gedaan. Problem solved.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
| Hide post links |

| Hide post links |
| Hide post links |

| Hide post links |
| Hide post links |

| Hide post links |

Het gaat allemaal net wat vlotter dan voorheen. O-100 is nu ongeveer 13 sec. en voorheen 15sec. Vooral de tussensprintjes zijn sneller voor mijn gevoel en dat vind ik belangrijker.ppoetsma schreef:Dat heb ik ook begrepen, eindelijk volgens de specs. Maar is bijvoorbeeld de koppel ook toegenomen?
| Hide post links |

| Hide post links |
| Hide post links |

Vandaag even kunnen testen, bij 193/194 is het op. Is zo’n 20 km/h sneller met de nieuwe software.PaulZ schreef:Ook een update gehad, top was 173, nu kunnen doortrekken tot 186 en er was nog ruimte (helaas nog niet tot de top kunnen testen ivm drukte op de Autobahn).
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |

Dit was ook bij de 1.5 dCi EDC het geval, deze bleven ergens in de 170 steken. Waren volgensmij wel eerdere bouwjaren.Knippie schreef:Ik denk dat je een paar zaken door elkaar haalt. In 2017 was er een update voor de 200PK modellen van de Talisman. Dit betrof overigens modellen uit een bepaalde periode. Volgens mij is dat allang opgelost.
| Hide post links |

| Hide post links |

Klopt ze bleven steken op 177km p/u en de update injectoren heeft dit verholpen. Deze klacht niet weer voorbij zien komen dus neem aan dat de 2018 modellen dit probleem niet kennen.Thomas84 schreef:Dit was ook bij de 1.5 dCi EDC het geval, deze bleven ergens in de 170 steken. Waren volgensmij wel eerdere bouwjaren.Knippie schreef:Ik denk dat je een paar zaken door elkaar haalt. In 2017 was er een update voor de 200PK modellen van de Talisman. Dit betrof overigens modellen uit een bepaalde periode. Volgens mij is dat allang opgelost.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
| Hide post links |

| Hide post links |

RN NL weet hier gewoon van. Bij Munsterhuis Enschede hebben ze die van mij gefixt. Was een landelijke terugroepactie meen ik mij te herinneren.sen schreef:Heb een 2018 model talisman station 1.5 edc. En kan melden dat deze blijft steken op 177 berg af... naar welke dealer kan ik mijn dealer laten bellen? Aangezien ze er zelf niks van af weten? Of zou Renault Nederland dit ook moeten weten?
| Hide post links |

| Hide post links |

| Hide post links |