Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ook ik zoek een radio code, (heb sinds 2 dagen een nieuwe accu en had niet verwacht dat ik het forenzen zonder muziek zo snel beu zou zijn!)
Betreft een Megane 2 GT uit 2008
Ik hoop dat dit de bedoelde codes zijn, het is de enigste sticker en die bevat wat minder info dan eerdere reacties hier.
Alvast erg bedankt!
IMG_20180607_124713.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ook ik zoek een radio code, (heb sinds 2 dagen een nieuwe accu en had niet verwacht dat ik het forenzen zonder muziek zo snel beu zou zijn!)
Betreft een Megane 2 GT uit 2008
Ik hoop dat dit de bedoelde codes zijn, het is de enigste sticker en die bevat wat minder info dan eerdere reacties hier.
na het vervangen van mijn accu, moet ik de code van mijn radio ingeven. Helaas is deze nergens terug te vinden in de bijbehorende auto papieren van mijn Renault Clio Estate.
na het vervangen van mijn accu, moet ik de code van mijn radio ingeven. Helaas is deze nergens terug te vinden in de bijbehorende auto papieren van mijn Renault Clio Estate.
Ik hen een Renault Mégane scenic 1.6 16v uit 2001
Ik heb een nieuwe dynamo gekregen waardoor de spanning van de auto is geweest en ik weet de code van de radio niet.
Wie kan mij hiermee verder helpen?
De volgende gegevens staan op de stikker van de radio.
Product nr FD0300480171340
TOI805
Rn279FY0171340
7700 434 425
Ik hen een Renault Mégane scenic 1.6 16v uit 2001
Ik heb een nieuwe dynamo gekregen waardoor de spanning van de auto is geweest en ik weet de code van de radio niet.
Wie kan mij hiermee verder helpen?
De volgende gegevens staan op de stikker van de radio.
Product nr FD0300480171340
TOI805
Rn279FY0171340
7700 434 425
rkaate schreef:ik ben op zoek naar een code voor mijn radio renault clio 1.2 bj 2002.
15289188330498582348617861271842.jpg15289188745048736238629603008551.jpg15289189013069101569912196681508.jpg
Hallo,
Sinds gisteren bezig met mijn nieuwe aanwinst. Een 2004 Grand Espace.
Vorige eigenaar heeft de accu los gehaald en de code natuurlijk nergens gedocumenteerd....
Dealer gebeld, 4 codes gekregen maar allemaal niet werken (error)
Kunnen jullie mij helpen aan de juiste code ????
Dank alvast!!!
Groet,
Paul
Autogek schreef:IMG_20180612_165936.jpg
Hallo,
Sinds gisteren bezig met mijn nieuwe aanwinst. Een 2004 Grand Espace.
Vorige eigenaar heeft de accu los gehaald en de code natuurlijk nergens gedocumenteerd....
Dealer gebeld, 4 codes gekregen maar allemaal niet werken (error)
Hoi,
de code 0682 was de laatste die ik ook van de dealer kreeg. Helaas werkte deze ook niet. Betekend dit dat ik de tuner moet gaan opsnorren en daarvan een fotootje moet uploaden naar het forum? Zo ja, ik begrijp dat deze bij een Espace IV linksachter zit ? Hoor het graag.
Autogek schreef:Hoi,
de code 0682 was de laatste die ik ook van de dealer kreeg. Helaas werkte deze ook niet. Betekend dit dat ik de tuner moet gaan opsnorren en daarvan een fotootje moet uploaden naar het forum? Zo ja, ik begrijp dat deze bij een Espace IV linksachter zit ? Hoor het graag.
Goedendag,
Na een poging te hebben gedaan een niet werkende speaker weer aan de praat te krijgen , krijg bij mijn Duster uit 2010 ook ik de vraag om een 4 cijferige code.
Ik hoop dat het mij lukt de fotos van de stickers bij te plaatsen en zou erg blij zijn met een werkende code.
IMG-20180615-WA0000.jpg
IMG-20180615-WA0001.jpg
AndreK schreef:Goedendag,
Na een poging te hebben gedaan een niet werkende speaker weer aan de praat te krijgen , krijg bij mijn Duster uit 2010 ook ik de vraag om een 4 cijferige code.
Ik hoop dat het mij lukt de fotos van de stickers bij te plaatsen en zou erg blij zijn met een werkende code.
IMG-20180615-WA0000.jpgIMG-20180615-WA0001.jpg
Dat moet inderdaad gebeuren.
Ik heb hem gevonden, zie de foto.
Ben reuze benieuwd naar de code en het geluid
IMG_20180618_134748.jpg
IMG_20180618_134748.jpg
IMG_20180618_134748.jpg
Ik moet elke keer nadat de auto is afgezet de code opnieuw invoeren, lijkt me niet normaal.
Heeft zo'n radio ook een batterijtje aan boord net zoals een Windows-PC?
Waar zit deze en is deze te vervangen (batterij óf condensator)?
Autogek schreef:Ik moet elke keer nadat de auto is afgezet de code opnieuw invoeren, lijkt me niet normaal.
Groet,
Paul
Dan is de radio niet aangesloten op contante stroom.
Autogek schreef:Ik moet elke keer nadat de auto is afgezet de code opnieuw invoeren, lijkt me niet normaal.
Groet,
Paul
OK, ik begrijp wat je zegt echter ik heb op de tuner 3 van die blokjes losgehaald en het zag er allemaal nog "af fabriek" uit....
Zit het probleem bij de tuner óf bij de wisselaar denk je ?
Weet je toevallig welke pin het betreft?
Dank je wel weer!
Groet,
Paul
OK, ik begrijp wat je zegt echter ik heb op de tuner 3 van die blokjes losgehaald en het zag er allemaal nog "af fabriek" uit....
Zit het probleem bij de tuner óf bij de wisselaar denk je ?
Weet je toevallig welke pin het betreft?
Dank je wel weer!
Waarschijnlijk zitten de stekkers voor constant 12v en acc 12v omgedraaid in het aansluitblokje van de radio.
Ik ben hier geen expert in, en haal deze informatie ook van het internet, maar we komen er samen wel uit!
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?