Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Normaal ben ik actief met de "snellere" Renaults, maar sinds een paar dagen heeft mijn trekpaard problemen.
Het probleem begon met een beetje inhouden, mogelijk had ik "slechte" benzine dacht ik. Volgetankt met 95 bij de Shell maar geen verschil merkbaar. Het probleem openbaart zich vooral in de hogere toerentallen of bij de vraag naar vermogen. Het lijkt alsof het met warme motor erger word. Hij gaat met koude motor tot +-4k toeren en begint dan gewoon in te houden, hoe warmer hoe eerder hij inhoudt. Op sommige momenten houd hij zolang in totdat hij uitvalt. Af en toe wil het nog eventjes helpen door het gas even los te laten, dan kan ik weer een paar meter rijden voordat hij opnieuw inhoud.
Wat heb ik reeds gewisseld: penbobines, bougies, bdp, 1 injector. volgens de clip had hij een gemiste verbranding op de 3e cilinder, vandaar de gewisselde injector. de 3e cilinder is bekeken vanaf vliegwielzijde. Ook heb ik de druksensoren voor en achter het gasklephuis gewisseld. De lamdasensor is ook gewisseld. Degene wat eruit kwam was wit van kleur, hetgeen volgens mij duid op een te arm mengsel?
Waar denken jullie aan? ik begin te denken aan een benzinepomp die zijn druk niet meer haalt. Het verbruik is sinds aankoop ook hoog met +-10,5 per 100km. Dit heeft hij echter al sinds aanschaf 25000km geleden. Mijn vorige espace 2.0t reed +-8l/100km. De km stand van de Espace is nu bijna 190k.
Bedankt,
een slapeloze Espace rijder
Het probleem begon met een beetje inhouden, mogelijk had ik "slechte" benzine dacht ik. Volgetankt met 95 bij de Shell maar geen verschil merkbaar. Het probleem openbaart zich vooral in de hogere toerentallen of bij de vraag naar vermogen. Het lijkt alsof het met warme motor erger word. Hij gaat met koude motor tot +-4k toeren en begint dan gewoon in te houden, hoe warmer hoe eerder hij inhoudt. Op sommige momenten houd hij zolang in totdat hij uitvalt. Af en toe wil het nog eventjes helpen door het gas even los te laten, dan kan ik weer een paar meter rijden voordat hij opnieuw inhoud.
Wat heb ik reeds gewisseld: penbobines, bougies, bdp, 1 injector. volgens de clip had hij een gemiste verbranding op de 3e cilinder, vandaar de gewisselde injector. de 3e cilinder is bekeken vanaf vliegwielzijde. Ook heb ik de druksensoren voor en achter het gasklephuis gewisseld. De lamdasensor is ook gewisseld. Degene wat eruit kwam was wit van kleur, hetgeen volgens mij duid op een te arm mengsel?
Waar denken jullie aan? ik begin te denken aan een benzinepomp die zijn druk niet meer haalt. Het verbruik is sinds aankoop ook hoog met +-10,5 per 100km. Dit heeft hij echter al sinds aanschaf 25000km geleden. Mijn vorige espace 2.0t reed +-8l/100km. De km stand van de Espace is nu bijna 190k.
Bedankt,
een slapeloze Espace rijder
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Net even geprobeerd om met afgekoppelde mapsensor te rijden (sensor voor inlaat van de turbo), geen verschil.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6852
- Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
- Actief als: particulier
- Locatie: Heemstede
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Heb je ooit het brandstoffilter al eens vervangen, meen dat dat tussen de 60 en 80k dient te geschieden.
mvg WillemS
mvg WillemS
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Hij heeft het filter in de tank icm de pomp, vandaar dat ik dat nog niet gedaan heb. We lezen hem straks nogmaals uit.
Ik kan echter niet verklaren waarom hij pas problemen geeft na een paar kilometer/hete motor. Dat weerhoud me enigszins van de pompwissel.
Ik kan echter niet verklaren waarom hij pas problemen geeft na een paar kilometer/hete motor. Dat weerhoud me enigszins van de pompwissel.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Nogmaals uitgelezen:
- gemiste verbranding cilinder 1. Zelfde storing als ik eerder op cilinder 3 had. Cilinder 3 heeft een paar dagen terug een nieuwe injector gekregen. Vreemd dat cilinder 1 toen niks aangaf en nu wel, toevallig.
Ook komen er met vlagen hoge lamdawaardes (rijk mengsel) voorbij waardoor het motormanagement lampje gaat branden (het lampje knippert af en toe, doet hij al sinds aanschaf maar gaf nooit problemen).
Morgen maar eens de stekkers van de inspuitcomputer/massa controleren.
- gemiste verbranding cilinder 1. Zelfde storing als ik eerder op cilinder 3 had. Cilinder 3 heeft een paar dagen terug een nieuwe injector gekregen. Vreemd dat cilinder 1 toen niks aangaf en nu wel, toevallig.
Ook komen er met vlagen hoge lamdawaardes (rijk mengsel) voorbij waardoor het motormanagement lampje gaat branden (het lampje knippert af en toe, doet hij al sinds aanschaf maar gaf nooit problemen).
Morgen maar eens de stekkers van de inspuitcomputer/massa controleren.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Heerlen
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Zou zo maar een slechte verbinding kunnen zijn.
Toevallig uit Landgraaf, er zitten wat bekend voorkomende regels in vandaar de vraag:-)
Toevallig uit Landgraaf, er zitten wat bekend voorkomende regels in vandaar de vraag:-)
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6852
- Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
- Actief als: particulier
- Locatie: Heemstede
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Als het filter in de tank bij de brandstofpomp zit hoeft dit niet vervangen te worden(gaat meer dan 250k mee).
Een P0301 hoeft niet te betekenen dat er iets met de injektor mis is, het kan evengoed een slechte bougie, bobine of een onderbreking in de aansturing van de bobine of injektor zijn. Rommel eens aan de bekabeling. Zelfs een hangende klep kan voorkomen, is de motor wel goed schoon van binnen?
mvg WillemS
Ik heb nog een andere richting, zoek eens naar een vacuumlekkage ergens. Het best is dit te doen met een rookmachine en aangezien er een turbo opzit adviseer ik een rookmachine waar je wel wat overdruk mee kunt bereiken.
SUC6
Een P0301 hoeft niet te betekenen dat er iets met de injektor mis is, het kan evengoed een slechte bougie, bobine of een onderbreking in de aansturing van de bobine of injektor zijn. Rommel eens aan de bekabeling. Zelfs een hangende klep kan voorkomen, is de motor wel goed schoon van binnen?
mvg WillemS
Ik heb nog een andere richting, zoek eens naar een vacuumlekkage ergens. Het best is dit te doen met een rookmachine en aangezien er een turbo opzit adviseer ik een rookmachine waar je wel wat overdruk mee kunt bereiken.
SUC6
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Gtmart, ja klopt!
WillemS, bobines en bougies zijn allemaal nieuw, Origineel Renault. stekkers en bekabeling van de inspuitcomputer gecontroleerd: geen gekke dingen gezien. Of de motor goed schoon is weet ik niet, ik rijd dagelijks 50km (25 enkele reis autoweg).
Een rookmaschine heb ik niet tot mijn beschikking. Indien ik met deodorant oid rond de slangen spuit moet ik toch ook iets merken aan het toerental?
Het viel wel op dat hij stationair een kleine flow heeft uit de einddemper, bij gasgeven valt de flow weg en wordt het daar flink heet. Mogelijk heb ik iets verstopt van kat/middendemper/einddemper?
Ik ben er vooralsnog huiverig voor om hem naar de dealer te brengen.
WillemS, bobines en bougies zijn allemaal nieuw, Origineel Renault. stekkers en bekabeling van de inspuitcomputer gecontroleerd: geen gekke dingen gezien. Of de motor goed schoon is weet ik niet, ik rijd dagelijks 50km (25 enkele reis autoweg).
Een rookmaschine heb ik niet tot mijn beschikking. Indien ik met deodorant oid rond de slangen spuit moet ik toch ook iets merken aan het toerental?
Het viel wel op dat hij stationair een kleine flow heeft uit de einddemper, bij gasgeven valt de flow weg en wordt het daar flink heet. Mogelijk heb ik iets verstopt van kat/middendemper/einddemper?
Ik ben er vooralsnog huiverig voor om hem naar de dealer te brengen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Update,
het probleem was ineens weg, 2k gereden en nu is het euvel weer terug. Het inhouden werd steeds heftiger totdat hij op enig moment uitviel. Iemand nog suggesties?
Morgen in elk geval de Co eens meten, misschien is de kat toch echt defect/dicht.
het probleem was ineens weg, 2k gereden en nu is het euvel weer terug. Het inhouden werd steeds heftiger totdat hij op enig moment uitviel. Iemand nog suggesties?
Morgen in elk geval de Co eens meten, misschien is de kat toch echt defect/dicht.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 02 apr 2013 22:14
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Kijk eens naar het dampabsorptievat met elektroklep of deze niet blijft aanzuigen .
Moet normaal enkel werken bij deellast en niet wanneer volle vermogen wordt gevraagd .
Ik weet niet juist waar deze bij jouw zit. Bij de 2.0 16V zit deze aan motorsteun rechts ergens .
Onderaan gaat naar inlaat en mag geen vacuüm verliezen als deze niet wordt aangestuurd.
Vind hier niet direct een foto van als voorbeeld .
Ook de stekker van BDP controleren , gehad dat pinnetje van stekker los kwam en zo schokte en stotterde bij bepaalde toerentallen boven de 4000 trn.
Mvg Kurt
Moet normaal enkel werken bij deellast en niet wanneer volle vermogen wordt gevraagd .
Ik weet niet juist waar deze bij jouw zit. Bij de 2.0 16V zit deze aan motorsteun rechts ergens .
Onderaan gaat naar inlaat en mag geen vacuüm verliezen als deze niet wordt aangestuurd.
Vind hier niet direct een foto van als voorbeeld .
Ook de stekker van BDP controleren , gehad dat pinnetje van stekker los kwam en zo schokte en stotterde bij bepaalde toerentallen boven de 4000 trn.
Mvg Kurt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Kurt,
Ik zal eens gaan kijken morgenvroeg. BDP heb ik gecontroleerd en gewisseld, maakt geen verschil. Waar dient de genoemde elektroklep voor?
Ik zal eens gaan kijken morgenvroeg. BDP heb ik gecontroleerd en gewisseld, maakt geen verschil. Waar dient de genoemde elektroklep voor?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 02 apr 2013 22:14
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Klep dient om benzinedampen naar inlaat te sturen bij deellast. Indien dit continu blijft open staan krijg je te veel benzinemengsel egaal de motor stotteren. Het kan je probleem zijn zeker als je gemiste verbrandingen krijgt. Mag Kurt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Ok, zal morgen eens proberen om deze af te doppen dan. Een paar dagen terug kreeg ik wel de melding "emissiesysteem controleren", dit is een dag later alweer uitgegaan.
De volgende foutcodes heb ik net met de Clip uitgelezen:
De volgende foutcodes heb ik net met de Clip uitgelezen:
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
De gemiste verbranding cilinder 1 had ik ook al eens voordat het euvel zich voordeed. Ik zal zowieso de injector nog wisselen, bougies en alle bobines zijn al nieuw.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Ik heb de elektroklep even afgedopt, heeft echter geen effect gehad. Zometeen nogmaals de Co testen alvorens de kat te wisselen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 766
- Lid geworden op: 02 apr 2013 22:14
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Als je de injector uithaalt , kijk eens of deze nat is ten opzichte van de andere 3 .
start de wagen goed zonder benzinegeur en verhoogt stationair toerental ?
Indien steeds terugkomend op cilinder 1 is daar toch een probleem : bougie en bobijn vervangen , blijft er over : injector ,kleppen, piston(zuigerveren) maar dan heb je meestal wat blauwe rookvormig.
Wat ik al in opleiding gehoord heb is de injectors op rail aangekoppeld met contact aan en zelf voor een seconde stroom op zetten op de injector zodat deze iets langer open blijft en evt. vuil doorflust en zie je de goede verneveling van de injector.
Het is maar een gedacht he . Maar zo kan je ook kijken met contact op of de injector niet lekt of slecht verneveld .
Mvg Kurt
start de wagen goed zonder benzinegeur en verhoogt stationair toerental ?
Indien steeds terugkomend op cilinder 1 is daar toch een probleem : bougie en bobijn vervangen , blijft er over : injector ,kleppen, piston(zuigerveren) maar dan heb je meestal wat blauwe rookvormig.
Wat ik al in opleiding gehoord heb is de injectors op rail aangekoppeld met contact aan en zelf voor een seconde stroom op zetten op de injector zodat deze iets langer open blijft en evt. vuil doorflust en zie je de goede verneveling van de injector.
Het is maar een gedacht he . Maar zo kan je ook kijken met contact op of de injector niet lekt of slecht verneveld .
Mvg Kurt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
De auto start zonder probleem en zonder verhoogd toerental. dezelfde storing kwam eerst op cilinder 3. Na de injectorwissel was deze ok.
Vreemde is dat hij zowieso 2k gelopen heeft voordat het probleem weer terug kwam. Ik heb gisteren de storingen verwijderd en vanmorgen testgereden. Hij houd in bij hogere toerentallen, hoe warmer de motor wordt hoe eerder hij begint in te houden. Koud 4k rpm, warm 3k rpm. Injector ga ik zowieso wisselen.
Als de Co te hoog is wissel ik zowieso vanavond "even" de kat.
Vreemde is dat hij zowieso 2k gelopen heeft voordat het probleem weer terug kwam. Ik heb gisteren de storingen verwijderd en vanmorgen testgereden. Hij houd in bij hogere toerentallen, hoe warmer de motor wordt hoe eerder hij begint in te houden. Koud 4k rpm, warm 3k rpm. Injector ga ik zowieso wisselen.
Als de Co te hoog is wissel ik zowieso vanavond "even" de kat.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 25 jan 2013 23:21
- Actief als: particulier
- Locatie: Heerlen
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Onlangs ergens een storing gezien die motortemperatuur afhankelijk was.. bleken loszittende IC' s op een printplaat te zijn van een regeleenheid. Als ie nu weer 2K heeft gelopen zou het ook ergens een sluiting in een kabel kunnen zijn.
Hoe dan ook geen makkelijke klus, succes met het "even" vervangen van de kat!
Hoe dan ook geen makkelijke klus, succes met het "even" vervangen van de kat!
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Je bedoelt waarschijnlijk de koelvloeistoftemperatuur?
De Co/Hs schommelden erg.
Co/Hs gemeten, beide te hoog bij een goede lamdawaarde. Daarna daalden de Co/Hs waardes terwijl de lamda te ver omhoog sprong. Zo was er altijd een waarde te hoog. Injector is besteld, vanavond alsnog de achterste lamda+kat wisselen.
De Co/Hs schommelden erg.
Co/Hs gemeten, beide te hoog bij een goede lamdawaarde. Daarna daalden de Co/Hs waardes terwijl de lamda te ver omhoog sprong. Zo was er altijd een waarde te hoog. Injector is besteld, vanavond alsnog de achterste lamda+kat wisselen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Het was 4 uurtjes werk, ging best wel makkelijk achteraf.
De "oude" kat zag er niet kapot uit, hij is wel enorm heet geweest gezien de verkleuring. Ook waren de sensoren en met name bovenste buisgedeelte enigszins wit, hetgeen normaal duid op een te arm mengsel?! Vreemde is dat deze Espace wel meer verbruikt dan mijn vorige. Het managementlampje knippert ook nog af en toe met stationair toerental. De injector kan ik morgen pas wisselen.
More to come maar dit is alvast uitgesloten. Vooralsnog loopt hij normaal maar ik ben bang dat dit niet het echte probleem was.
De "oude" kat zag er niet kapot uit, hij is wel enorm heet geweest gezien de verkleuring. Ook waren de sensoren en met name bovenste buisgedeelte enigszins wit, hetgeen normaal duid op een te arm mengsel?! Vreemde is dat deze Espace wel meer verbruikt dan mijn vorige. Het managementlampje knippert ook nog af en toe met stationair toerental. De injector kan ik morgen pas wisselen.
More to come maar dit is alvast uitgesloten. Vooralsnog loopt hij normaal maar ik ben bang dat dit niet het echte probleem was.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 sep 2018 13:54
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Hi Jean-Paul,
ik ben heel benieuwd hoe je problemen met het inhouden/stotteren zijn afgelopen. Het is natuurlijk al wat jaartjes geleden bij je, maar ik heb nu vergelijkbare problemen.
Het gekke is dat hij het op LPG ook doet. Alleen op benzine is het wat minder erg dan op LPG.
groet, Lex
ik ben heel benieuwd hoe je problemen met het inhouden/stotteren zijn afgelopen. Het is natuurlijk al wat jaartjes geleden bij je, maar ik heb nu vergelijkbare problemen.
Het gekke is dat hij het op LPG ook doet. Alleen op benzine is het wat minder erg dan op LPG.
groet, Lex
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 14
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 03 nov 2014 14:07
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Bij mij was het achteraf de brandstof. Deze kwam uit sloopauto's en kon hij bij belasting (kar etc) niet aan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 sep 2018 13:54
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Tja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet wven verder zoeken dan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 26 mar 2022 16:35
- Actief als: particulier
Re: Espace 2.0t 2006 inhouden/stotteren/afslaan
Vernieuw de temperatuur censor op thermostaathuis, had zelfde probleem, loopt weer top nu
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 333 Weergaves
-
Laatste bericht door Fendy
-
- 8 Reacties
- 471 Weergaves
-
Laatste bericht door thehoff
-
- 0 Reacties
- 156 Weergaves
-
Laatste bericht door ancat
-
- 0 Reacties
- 133 Weergaves
-
Laatste bericht door Megaspace
-
- 0 Reacties
- 181 Weergaves
-
Laatste bericht door Stefan1962
-
- 5 Reacties
- 436 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 1 Reacties
- 262 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic