Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn modus 1.6 16V bj 2007 wil even niet meer.
Ik merkte dat de auto wat zoekerig werd bij een koude start. Start meteen en slaat niet af.
Ik denk tijd voor een keertje nieuwe bougies.
Bougies geplaatst, nog zoeken bij koude start.
Gasklephuis daar...
Dag, vandaag de paravan verwijderd om het luchtfilter te vervangen. Eigenlijk gaat dit veel makkelijker dan bij de scenic2 :)
Maar wat is die paravan voor slappe natte lap! Ik heb gelukkig nog geen klachten van lekkage en weet ondertussen al dat er...
Nette Twingo bj maart 2011 km 271000 apk tot 11 maart 2025 diesel. Kleur rood. Nieuwe radiator met condensor oude was lek. Maart ivm apk service gehad olie en filters vervangen. Lokatie Oude Pekela. Fotos beschikbaar. Vr prijs 1450 euro
Vorige maand een Clio2 gekocht.
Multiriem piepte bij koude motor. Spanrol , omkeerrol en dynamo leken ok. Riem lijkt ook niet oud.
Echter bleef piepen.
Dan maar geprobeerd om hem wat strakker te zetten.
Gedaan met piepen, maar nu bromt de motor...
Dit gaat over een Renault scenic III, 1.5dci, diesel van2015
Deze maand groot onderhoud gedaan.
1 week later tijdens het rijden storing, stop, risico op motorschade. Na 5 minuten stilstaan, kon ik zonder probleem verder rijden.
Ik rij al een paar jaar met tevredenheid in mijn Lodgy. De laatste maanden valt mij iets op. De Lodgy heeft 230.000 gelopen. Laatst is bij onderhoud de distributieriem, waterpomp vervangen plus nieuwe remschijven en blokken. Het probleem was...