Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mooi!
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mooi!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Maak je niet zo druk dit hele forum is niet echt overzichtelijk, heb al een aantal keer gevaagd of ze een NEW Captur 2020 Map willen maken, dan hadden we daar alles kunnen posten.
Hide post links |
Hoi, ik had hetzelfde probleem met mijn nieuwe Captur, echt irritant. Bij iedere hobbel in de weg zo’n plastic kraakje. Bij mij zat het ook bij het display Ik heb het gemeld bij de garage en zij hebben het perfect opgelost. Het dashboard hebben ze uit elkaar gehaald en de hole ruimtes opgevuld met foam o.i.d. Er is nog iemand op dit forum die hierover klaagde, ook hier heeft de garage het verholpen. Dus als je er last van hebt, gewoon melden. Je bent niet de enige.
Hoi ik heb nog steeds die melding. Heb jij een update via de dealer of over the air gehad.
Hide post links |
Wij zijn een week of 3 terug naar de dealer geweest en die heeft er toen naar gekeken en toen was het even goed.RDW schreef: ↑16 jul 2020 21:37Hoi, ik had hetzelfde probleem met mijn nieuwe Captur, echt irritant. Bij iedere hobbel in de weg zo’n plastic kraakje. Bij mij zat het ook bij het display Ik heb het gemeld bij de garage en zij hebben het perfect opgelost. Het dashboard hebben ze uit elkaar gehaald en de hole ruimtes opgevuld met foam o.i.d. Er is nog iemand op dit forum die hierover klaagde, ook hier heeft de garage het verholpen. Dus als je er last van hebt, gewoon melden. Je bent niet de enige.
Toegevoegd in 1 minuut 36 secondes:Hoi ik heb nog steeds die melding. Heb jij een update via de dealer of over the air gehad.
Hide post links |
Hide post links |
Maar de melding gaat wel weg, na de Ok ?Grad schreef: ↑16 jul 2020 22:36 Ik heb de melding nog steeds, hij zegt dat ik moet initialiseren en vervolgens als je niks doet krijg je ok.
Als je vervolgens in het menu gaat kijken staat er nog steeds dat je moet initialiseren.
Ik heb hem nu laten initialiseren en zal dan morgen eens kijken of het nu weg blijft.
Hide post links |
Neen... Als je in het menu kan initialiseren en hij zegt dit bij opstart van de auto, wilt dit zeggen dat het probleem nog niet is opgelost.Dutchy schreef: ↑16 jul 2020 22:49Maar de melding gaat wel weg, na de Ok ?Grad schreef: ↑16 jul 2020 22:36 Ik heb de melding nog steeds, hij zegt dat ik moet initialiseren en vervolgens als je niks doet krijg je ok.
Als je vervolgens in het menu gaat kijken staat er nog steeds dat je moet initialiseren.
Ik heb hem nu laten initialiseren en zal dan morgen eens kijken of het nu weg blijft.
Dat initialiseren bleef eerst bij ons onder in beeld staan, maar gaat nu weg na de ok, dus ik denk dat het nu ook gewoon goed werkt bij je.
En idd in het menu kan je dan wel weer initialiseren maar dat is dan toch niet nodig het systeem heeft al ok gegeven toch ?
Hide post links |
Oké, maar eerst bleef het wel gewoon altijd in beeld staan bij ons en nu gaat het na de ok weg dus dacht dat het nu goed gingJoeV schreef: ↑17 jul 2020 00:37Neen... Als je in het menu kan initialiseren en hij zegt dit bij opstart van de auto, wilt dit zeggen dat het probleem nog niet is opgelost.Dutchy schreef: ↑16 jul 2020 22:49Maar de melding gaat wel weg, na de Ok ?Grad schreef: ↑16 jul 2020 22:36 Ik heb de melding nog steeds, hij zegt dat ik moet initialiseren en vervolgens als je niks doet krijg je ok.
Dat initialiseren bleef eerst bij ons onder in beeld staan, maar gaat nu weg na de ok, dus ik denk dat het nu ook gewoon goed werkt bij je.
En idd in het menu kan je dan wel weer initialiseren maar dat is dan toch niet nodig het systeem heeft al ok gegeven toch ?
Als het tegoei zou werken, zou je direct een ‘ok’ krijgen bij opstart, niet eerst de melding dat je weer moet initialiseren.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Het moet natuurlijk gewoon goed werken, maar ik ben al blij dat de melding na de ok weg gaatGrad schreef: ↑17 jul 2020 15:05 Heb het getest, het werkt nog altijd niet. Het klopt dat er onder de snelheidsmeter eerst komt te staan dat er moet worden geinitialiseerd gevolgd door ok. Maar:
Als je vervolgens naar het menu gaat dan naar info en vervolgens naar bandenspannnig kun je voor die rit initialiseren het blijft dan ook goed staan zolang je rit duurt.
De eerst volgende keer is het weer het oude liedje
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Misschien even het bijbehorende boekje van je renault lezen zou een hoop voor je verklaren !Dutchy schreef: ↑03 aug 2020 19:53 Even een paar vraagjes over het netwerk van het easy link systeem, ben je dan gewoon bij een provider aangesloten bijvoorbeeld KPN ?
Staat er dan bij Connectivity-Service NL KPN ????
Kan je Gegevensuitwisseling ON en OFF zetten ????
En bij de APP My Renault is er een mogelijkheid in de app dat je deze met de auto kan koppelen ???
Gr Dutchy![]()
Hide post links |
Ik heb dat natuurlijk al een aantal keer gedaanpuccini schreef: ↑04 aug 2020 09:50Misschien even het bijbehorende boekje van je renault lezen zou een hoop voor je verklaren !Dutchy schreef: ↑03 aug 2020 19:53 Even een paar vraagjes over het netwerk van het easy link systeem, ben je dan gewoon bij een provider aangesloten bijvoorbeeld KPN ?
Staat er dan bij Connectivity-Service NL KPN ????
Kan je Gegevensuitwisseling ON en OFF zetten ????
En bij de APP My Renault is er een mogelijkheid in de app dat je deze met de auto kan koppelen ???
Gr Dutchy![]()
Hide post links |
Hide post links |
Yes dat is top
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb je wel de vraag gehad vanuit de My Renault app op je telefoon, verbinding maken met Easylink ? (maak verbinding met je auto)
Hide post links |
Hide post links |
Mooi, daar is dit forum toch voor, ik zet er vaak dingen op die ik al weet of heb uitgezocht en zet het dan op het forum zodat een ander er ook wat aan heeftflatsix schreef: ↑05 aug 2020 23:37 Ik was niet van plan om de app MY RENAULT te gaan gebruiken - echter door hier jullie posts te lezen kreeg ik toch goesting en werd ik nieuwsgierig.
Alles werkt zoals het hoort : km-stand wordt aangepast in de app - ik kan weten waar de auto staat en ernaartoe navigeren indien gewenst. Tevens kan ik idd. een route via telefoon doorsturen naar Captur die er daarna naartoe kan rijden.
Echt super , wil die app niet meer kwijt. Bedankt Forum want had het anders niet gebruikt.![]()
![]()
![]()
Hide post links |
Hide post links |