Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor wanneer je wat hulp kan gebruiken of wilt aanbieden.
Forumregels
Let op, geen commerciele aanbiedingen hier, die zullen zonder bericht worden verwijderd.
Ontvangt u commerciële reactie's en niet van een sponsor, laat het ons dan weten.
Heb een Renault Scenic III waar de deurdrangers(vastzetters) van de 2 voorste deuren een enorme herrie maken.
Ze maken een knappend geluid
Is er iemand in de buurt van Groningen die deze kan vervangen voor een schappelijke prijs?
Kan zelf wel aan de onderdelen komen het is puur er even in zetten. https://www.autodoc.nl/metzger/15253650
Was ook al even bij Renault geweest maar kreeg bijna een hartverzakking voor wat ze er voor vroegen.
Dus als iemand het zou willen doen, heel graag!
Posts worden hier niet verwijderd, maar bedankt voor de terugkoppeling.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Het gaat om een Scenic II met 2.0 liter, 16V motor
Krukaspoelie, spanner en multiriem laten vervangen door KwikFit.
Hierna ging de auto inhouden bij gas geven (ong boven de 2500 toeren). Motor maakt dan raar geluid. Als er niet teveel gas wordt...
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......
Ik ben erg ontevreden met de achteruitrijcamera op mijn Megane e-tech. Slecht zicht, klein beeld en wordt snel vies. Is deze camera te vervangen voor een andere en aan te sluiten op het bestaande systeem?
Goedenmiddag
Onze megane 1400 2005.
Heeft nu 72duizend kilometers vanaf plaatsing nieuwe riem gereden en dit jaar de vijfde jaar dat deze riem erop zit.