Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik ben mijn radiocode kwijt of kan hem nergens vinden. Radiomodel nr.LAN5200WR4.. nr.509466811.. van 2015-09-21..kan ik graag de radiocode krijgen. Met vriendelijke C.Zamfir
[mention]Alexandy[/mention] Kijk even bovenaan deze posting wat je nodig hebt aan gegevens, bijvoorbeeld het security nummer zie ik niet terug in je posting, en dat is nou net hetgeen echt nodig is.
Andere optie is om naar de Renault garage te gaan met de auto en dan op basis van je chasisnummer door hen de code te laten opzoeken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Ik ben mijn radiocode kwijt. Het gaat om een Renault Traffic
Radiomodel Anatal AGC-1220RF - ARA-1230RF van 16-07-2013.
MR6947 ANRT 2012
Supplier code 269 779
Part Code 2811 52815R
'Serial' 281152815RTM418
Hoop graag de code te mogen ontvangen.
alvast vriendelijk bedankt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dingil schreef: ↑21 dec 2020 23:00
Ik ben op zoek naar de code van mijn radio. Mijn accu is vervangen en nu staat er code 0000. Helaas kan ik deze nergens vinden.
Dit is een foto van de sticker vd radio. Wie kan mij helpen???
Goeden morgen, Als algemene tip;
Schrijf de code van de radio in het instruktieboekje, bijvoorbeeld bij het hoofdstuk over de bediening vna de radio.
mvg WillemS
Goedemoegen,
Het zelf kerstliedjes zingen in de auto, wordt niet door iedereen gewaardeerd in de Espace
Graag de code nadat de accu vervangen is.
Model no: RENRAT120-52
Prod No:FD0003470023706
TOV764
RNRA0130023706
8200205833TV764
8200 205 833 —c
Beste na het vervangen batterij is radio uit gevallen
Zou u eens een kijkje kunnen nemen voor de code
Renault
Part name : radio-car
Part code : 281156588R --A
Supplier code : 276660
Model no: LAN5200WR1
28115688RTD721
DATE 2013.08.26
Mijn radiogegevens:
Partcode 2811 53868R -- A
Support code 276 660
Config E15RWB
Model no LAN5210WR1
Streepjescode 407486604
Nogmaals streepjescode 281153868RTK197
CAP MEZ64202506
Ik heb foto gemaakt van radio sticker zie bijlage
Vriendelijke groet Henri Nijland
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hoe geraak ik aan mijn radiocode ??? wij hebben een Renault modus 2010 aangekocht tweedehands bij VAB 6 jaar geleden , er werd ons toen niet gezegd dat de code verdwijnt bij het vervangen van de accu. bij het recente groot onderhoud staat er volgens de garage geen barcode op onze radio???? Help?
sylvia21745 schreef: ↑29 dec 2020 16:12
Hoe geraak ik aan mijn radiocode ??? wij hebben een Renault modus 2010 aangekocht tweedehands bij VAB 6 jaar geleden , er werd ons toen niet gezegd dat de code verdwijnt bij het vervangen van de accu. bij het recente groot onderhoud staat er volgens de garage geen barcode op onze radio???? Help?
Hallo Sylvia,
Dat is spijtig...
De garage heeft dus al bij de radio gekeken...
Misschien staat de sticker in het instructieboekje, of onderhoudsboekje??
Je hebt minimaal de barcode nodig met security-code. Soms wordt dat deeltje wel eens ergens anders opgeplakt...
Heb je een ander type radio dat de sticker bijvoorbeeld op de tuner of CD wisselaar staat?!
Anders is het denk ik pech hebben...
Bij het verwisselen vd accu vraagt mijn radio om een code die ik niet heb. Betreft een grand scenic uit 2006.
Nummer onder streepjes code = *743EHB065002018* Serial nummer 65002018.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?