Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Bij het verwisselen vd accu vraagt mijn radio om een code die ik niet heb. Betreft een grand scenic uit 2006.
Nummer onder streepjes code = *743EHB065002018* Serial nummer 65002018.
Betreft renault clio 1.6 2004
Ik moet mijn code invoeren maar ik heb geen idee wat de code is
Kan iemand mij misschien helpen ?
Ik weet dat ik een pre code nodig heb en ik heb ook denk ik de code ( J068 ) alleen weet ik niet welke code hier aan hangt ? Heb een foto toegevoegd van de code.
Kan iemand mij asjeblieft vertellen welke code van mijn radio is.
Dankjewel alvast !!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bij het verwisselen vd accu vraagt mijn radio om een code die ik niet heb.
Betreft een grand scenic II uit 2006.
AUTO RADIO MERK Becker.
Nr onder streepjes code : 8200484426TG980
Typ: navigation
Model no.: BE 7434
Serial nr. : 65002018
8200484426
Sticker zijkant radio.
Nr. onder streepjes code = *743EHB065002018* Serial nummer 65002018.
hallo,
alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!
heb de radio code nodig. iemand die hem kan toveren
alvast bedankt
kan ik mss het jaar met muziek terug in rijden
betreft mijn oud werkpaard renault master van 2005
mvg
Ik hoop het komende jaar met een werkende radio door te kunnen brengen, want ook ik ben mn validatiecode kwijt (na accuwissel)
Het gaat om mijn Renault Capture
De radiogegevens zijn:
Partcode 2811 56708R
Supplier code 276 660
Config B25RWD
Model no LAN5200WR4
Streepjescode 281156708RTF750
nogmaals streepjescode 281156708RTF750
CAP MEZ64202507
Alvast mega bedankt voor de hulp . Fijne jaarwisseling en blijf ajb gezond allemaal.
[mention]sibokerkhof[/mention] Ik zie helaas geen securitynummer tussen de gegevens staan, die is wel nodig, met kenteken kan ik niks helaas
[mention]dubstr[/mention] 1207
[mention]ManonBindels[/mention] 3194
[mention]Vincent026[/mention] 3195 goh, wat zijn de kansen, net 1 hoger dan die van Manon hierboven
Hopelijk niemand overgeslagen nu
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Code opvragen
Hallo kan iemand mij helpen met de code van mijn radio 6000CD
De gegevens op de sticker zijn als volgt:
10R-02 3539
Part.NO 6S61-18C815-AG
Serail.no. M065456
Model: single cd - KW2000
Tosuha schreef: ↑04 jan 2021 11:29
Code opvragen
Hallo kan iemand mij helpen met de code van mijn radio 6000CD
De gegevens op de sticker zijn als volgt:
10R-02 3539
Part.NO 6S61-18C815-AG
Serail.no. M065456
Model: single cd - KW2000
Alvast bedankt
Hallo Tosuha,
Ik kan niet echt goed jouw code genereren omdat ik niet alle info denk te hebben...
Probeer anders eerst even 0710.
Mocht deze niet werken graag even bovenin deze pagina kijken wat je allemaal mee moet sturen.
Hallo, een paar dagen geleden is mijn accu losgekoppeld
geweest, nu vraagt de radio om een code. zou iemand mij kunnen vertellen wat mijn code is?
M.v.g. Bennita
IMG-20210104-WA0002.jpg
Spinnetjes schreef: ↑04 jan 2021 17:42
geweest, nu vraagt de radio om een code. zou iemand mij kunnen vertellen wat mijn code is?
M.v.g. Bennita
Spinnetjes schreef: ↑04 jan 2021 17:42
M.v.g. Bennita
Na veel zoekwerk ben ik op dit forum uitgekomen. Nu zit er een ingebouwd multimedia display in mijn auto.
De enige gegevens die ik heb kunnen vinden zijn de volgende:
Zouden jullie me aan de hand hiervan kunnen helpen aan de radiocode?
Na veel zoekwerk ben ik op dit forum uitgekomen. Nu zit er een ingebouwd multimedia display in mijn auto.
De enige gegevens die ik heb kunnen vinden zijn de volgende:
Zouden jullie me aan de hand hiervan kunnen helpen aan de radiocode?
Hey,
Zou iemand me kunnen helpen met de code voor mijn Renault Clio (2015).
Gisteren heb ik de gegevens gedeeld die ik kon vinden
Goedenavond, ik heb mijn carkit uitgebouwd omdat ik de auto ingeruild heb, echter ben mijn code kwijt en krijg nu de radio niet maar aan de praat. Ik heb een foto van serienummer en securitycode toegevoegd. Zou enorm geholpen zijn met de code, zodat ik de auto aan kan bieden met werkende radio....
Hartelijke groet John
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Sinds vrijdag hebben we een scenic uit 2004, hierbij werkt het scherm van de radio niet. (Nog opzoek naar een betaalbaar scherm.). Echter vraagt de radio nu om een code, bij aanstaan hoor je tussendoor een piep en op een gegeven moment gaat de radio...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Na een reset van mijn instellingen in de auto is hij niet meer gesynchroniseerd met de app. Als ik hem probeer weer te synchroniseren zou je een code op het display moeten zien, maar ik zie niets, ook niet na 10 minuten wachten. De app geeft aan dat...