Hallo allemaal,
Ik heb sinds anderhalve week een grand scenic uit 2004, het is een 2 liter automaat, maar bij een inhaal moment kreeg ik bij vol gas, de melding inspuiting controleren motor ging in noodloop en reageerde totaal niet op het gas pedaal, hij bleef zelfs langzaam gas geven, enige seconden later kwam op de melding pakeer rem defect. Deze waren allemaal opgelost bij het stoppen en starten van de motor. daarna even weer vol gas gegeven (vanuit stilstand) en probleem was er gelijk weer.
De pakeerrem werkt gewoon, en bij alles behalve vol gas blijft de melding ook weg, zelfs als de motor terugschakeld bij 3 kwart gas. Alles buiten deze melding lijkt goed te werken, automaat schakelt beter dan bij onze kangoo, en reageert goed op alles.
Is er iets, wat ik kan controleren, want ik zit nu iets te ver bij mijn garage om daar direct langs te gaan.
inspuiting controleren - Scenic II 2004 2.0
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
dit probleem is eindelijk opgelost, deze wagen heeft 2 aanpassingen hand bedrijfsrem en hand segment gas. hierdoor waren de pendalen ook aangepast en daar zat het probleem.
het gas pendaal ging verder dan 100% en schoot de ecu in noodloop. pendalen zijn vervangen en probleem is opgelost.
het gas pendaal ging verder dan 100% en schoot de ecu in noodloop. pendalen zijn vervangen en probleem is opgelost.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-