Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik sta op het punt een Renault Trafic ( Renault Trafic 2.5 dCi 150 Aut. L1H1 ) uit 2007 te kopen. Maar kan op het web weinig info terug vinden aan handleidingen.
Er zit een Carminat systeem (zie afbeelding) in. Is dit voor wat betreft de navigatie nog enigszins upgedate te krijgen en welke functies zitten er standaard in (cd/bluetooth?) of moet ik het als een leuke radio beschouwen?
Is er een handleiding of beschrijving voor
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, ik ben nieuw hier, zeker niet mijn eerste Renault maar nu haal ik vrijdag mijn ‘nieuwe’ Zoe op.
Het is er één uit augustus 2020, R135 52kWh.
Omdat ik eerst wil uitzoeken welke lader ik wil laad ik hem zolang aan het stopcontact op.
Mijn vraag...
Ik heb aan den lijve ondervonden dat de batterij van mijn (firma) wagen zga leeg was na +- 4 weken inactiviteit en heb zodoende een jumpstarter gebruikt van t werk...
Dat was me wel makkelijk! Plus bij plus , min bij min , knopje aan en.....gaan 👍....
Dinsdagochtend staat de terugrit vanuit Frankrijk naar Nederland op het programma. We trekken een caravan en vandaag zag ik onder de motorkap dat de koelvloeistof net op het min streepje staat. Ik wil deze dus graag bijvullen maar ik kan met geen...
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit...