Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
nee helaas, met je chassisnummer kunnen wij niks, daarvoor moet je naar de garage of wat helemaal bovenaan de pagina staat, de MyRenault app downloaden zou kunnen helpen en daar je chassisnummer invullen.
TIP met dank aan forumgebruiker Srthnr: MyRenault app downloaden dan het chassisnummer invoeren en je kan zo je radiocode zien. (hier voor Apple gebruikers )
...
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Hallo ik ben nieuw hier en ik ben mijn code kwijt zou u mij kunnen helpen.
Model 22DC279/62P
TOA236
RN279F10242925
PROD No FD0301170242925
Barcode 7700434425TA236
700 434 524
Alvast bedankt
hoi. wat is de radio code van mijn cabasse radio . renault part no : 8200411128
model no : PN-2806W-A
serial no : PN2806WA 0003390
heb een renault espace 4. phase 2 uit 2006
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hi! Ik heb de radio uit de auto gehaald en een sticker gevonden. De auto is een Renault clio estate. Kan iemand nu de code achterhalen? Bij voorbaat dank!!
@c24rrie: normaal gesproken heb je voor dit systeem geen code nodig. Als alles correct aangesloten is, dan zou alles moeten werken. Alleen bij het uitwisselen van de navigatiecomputer onder de passagiersstoel heb je een code nodig.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Goedeavond
De radio is er even uitgeweest maar nu heb ik geen radiocode
Gegevens van de radiosticker zijn
8200 633 644T
W806 security
RNRDQ60006101
RENRQ333-10
FD000620000610
RichTrip schreef: ↑13 sep 2023 16:04
@c24rrie: normaal gesproken heb je voor dit systeem geen code nodig. Als alles correct aangesloten is, dan zou alles moeten werken. Alleen bij het uitwisselen van de navigatiecomputer onder de passagiersstoel heb je een code nodig.
Oké..dank je wel voor de info..ik kreeg met auto starten vraag naar code op het scherm en dacht dat dit van de radio was..toen ik de auto de dag erna starte was vraag naar code weg ..vond het raar en wist dus niet waarom er om code gevraagd werd..dan de garage maar ff laten checken als het zich weer voordoet..dank je wel
Onze autoradio/ navigatie is er uit geweest voor het inbouwen van een rittenregistratie systeem maar vraagt nu om een 4 cijferige code hierbij een foto van de gegevens.
Groeten Nico
Hallo. Ik heb een Renault traffic en heb de zekeringen er een keer uit gehaald omdat mijn koplampen het niet deden. Later bleek dat ze precies tegelijk stuk zijn gegaan.
Doordat de zekering er uit was is de radio even spanning loos geweest, waardoor ik nu de code opnieuw moet instellen.
Zou je me de code willen geven?
Renault 8200 354 519
8200354519T
D967-security
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?