Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste, mijn batterij werd losgekoppeld en nu moet ik de code van mijn radio invoeren.
Kan u mij de code geven aan de hand van de foto in bijlage?
Alvast bedankt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
5 jaar geleden een Renault Twingo 2e hands gekocht.
Afgelopen week is de kachelmotor vervangen en nu moet ik code van de Radio Classic zien te achterhalen.
Want DIE zat natuurlijk niet bij de papieren....
Kan iemand mij de code aanleveren?
Zie onderstaande foto voor gegevens:
WhatsApp-Image-2023-10-06-at-20.39.jpg
ledereen beste wensen,
na nieuwe accu geen radio meer. Zou graag de code willen weten.
Model no: 22DC278/62B
TOV125
RN278F30469477
Prod no: FD0403190469477
8200057681TV125
8200057681--C
4825 gaat niet
Als je te vaak de verkeerde code hebt ingevoerd, dan moet je even de radio 45minuten tot 1 uur aan-één-stuk aan laten staan, dan kan je opnieuw de code invullen.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
@Raymond Brouwer : 1738 is je code, het jaar van de bouw van het Paleis op de Dam:
- In 1738 werd de bouw van het Koninklijk Paleis op de Dam in Amsterdam voltooid. Dit imposante gebouw, oorspronkelijk gebouwd als stadhuis, is een belangrijk architectonisch monument in Nederland en een symbool van de Nederlandse Gouden Eeuw.
Dus mocht je de code vergeten, '...oja, paleis op de Dam....' (toetst vervolgens postcode in.... )
Code radio clio 2015
Mijn vrouw haar auto clio ke haar batterij is hellemaal plat gegaan vanacht..
Ik ben hm nu aant opladen maar ik moet blijkbaar een radiocode invoeren... deze kan ik nergens terug vinden...
Kunnen jullie misschien mij helpen?
Mvg Gérard Meylaers
Door het vervangen van de accu vraagt mijn radio/nav systeem om de 4 cijferige validatiesleutel. Kan iemand me hier met behulp van de bijgevoegde foto aan helpen?
Alvast dank.
Het betreft een renault captur uit 2015.
Groeten Esther
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender